פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

כאשר מדובר על פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון, למעשה מדובר על תהליך בו החברה מתפרקת מרצון חופשי, פשוטו כמשמעו. אם אתם לקראת התהליך הנ"ל, ריכזנו עבורכם את המדריך המלא לפירוק חברה מרצון, המשיכו לקרוא.

פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון הוא מצב אשר יכול להתקיים לצורך התפתחות באופן אישי של כל אחד מבעלי העניין השונים, או לחילופין, הגעה למסקנה כזאת או אחרת בנוגע לעסק ובנוגע להמשך פעילותו הכללית. מכיוון שמדובר בתהליך שהוא מרצון חופשי של בעלי עניין שונים בחברה, הדילמות המשפטיות הן פחותות מאשר במקרים בהם פירוק חברה נעשה ללא רצון.

מה הוא פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון?

במקרים בהם מתבצע פירוק חברה מרצון, ישנו תהליך אשר נקרא פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון. למעשה, מדובר בתהליך אשר כולל את הפירוק של החברה המתמנה, מה שמתבצע באמצעותם של בעלי המניות באספה הכללית.

לרוב יהיה מדובר בתהליך פשוט, אבל, התהליך הזה בכל זאת מחייב את בעלי העניין בפירוק להיצמד לשלבים בירוקרטיים ומשפטיים למיניהם, לרבות לקבל סיוע מאת עורך דין פירוק חברות מרצון. אמנם מדובר בתהליכים מורכבים מבחינה בירוקרטית-משפטית, אבל הם יהיו בדרך כלל פחות מורכבים ממקרים של פירוק חברות שלא מרצון.

פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון הוא מצב אשר יכול להתקיים לצורך התפתחות באופן אישי של כל אחד מבעלי העניין השונים
קרדיט תמונה: freepik

מה שחשוב לדעת על פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון

כאשר מדובר על פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון, נהוג קודם כל לדבר על כושר הפירעון של המעורבים בפעולת פירוק החברה. למעשה, כושר הפירעון מתייחס למצב בו מצב העסק נבדק והחברה נמצאה שהיא יכולה לפרוע את כל החובות שלה. תוך כמה זמן? בדרך כלל מדובר על תקופה של בתוך שנה בלבד מתחילת הפירוק.

בפועל, ההצהרה של כושר הפירעון מהווה איזשהו הבדל אשר משפיע על התהליך של פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון. בתוך כך, המפרק של החברה אינו רשאי להצהיר על כך שיש במסוגלות החברה לפרוע את החובות שלה. במקרים אלו של פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון, הנושים השונים של החברה מגיעים לאספה כדי להסדיר את החובות שלהם.

מדוע הנושים מגיעים לאספה כדי להסדיר את החובות?

זאת, הנושים יבצעו מול אותה חברה שעוברת את התהליך של פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון. במקרים בהן אף נושה לא מופיע לאספה הנדרשת בחוק, החוב למעשה נמחק. יחד עם זאת, אכן קיימים מקרים שבהם יהיה ניתן לפרק חברה גם אלמלא מצליחים להנפיק תצהיר כושר פירעון של החברה שעוברת את התהליך של הפירוק.

ישנם כמה וכמה שלבים שיש לקחת בחשבון בעת מקרים אלו, כאשר השלב הראשון הוא תמיד יהיה מצדה של החברה העוברת את הפירוק. בתוך כך, החברה צריכה על פי החוק לזמן את כל בעלי המניות וכן לזמן את כל הנושים ביום שלאחר זימון בעלי המניות. בעת האספה, החברה צריכה להציע ולהמליץ על זהות מפרק החברה, זה שמוצע על ידי הנושים בדרך כלל.

בשלב זה של הסדר חובות מול הנושים בפרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון, צריך להגיע להסדר כזה או אחר (הסדר כלכלי) מול הנושים. אך יחד עם זאת, לעיתים קרובות יכול להיות מצב שבו הנושה יעדיף לתבוע חוב אבוד אשר מנסה להחזיר כבר שנים ארוכות. במקרים בהם מפרק החברה לא מצליח להגיע להסדר כלכלי מסוים עם הנושה, זה עלול להגיע לבית המשפט.

במקרים בהם מתבצע פירוק חברה מרצון, ישנו תהליך אשר נקרא פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון

מה התפקיד של מפרק החברה מרצון?

התפקיד של מפרק החברה מרצון הוא, כמובן, להגיע להסדר ובמקביל גם להנפיק ולהגיש את הטפסים הרלוונטיים לאיגוד (רשם) החברות. כאשר התהליך מאושר על ידי רשם החברות, בעלי העניין בפירוק של החברה מקבלים פטור מהאגרות השנתיות של העסק. זאת, כמובן בהתאם לכל תוקף הזמן שבמהלכו החברה לא פעלה עסקית.

במקרים שבהם הפירוק של החברה מרצון נמשך יותר מתקופה של שנה בודדת, המפרק מחויב לפי החוק לזמן ולקיים אסיפה כללית של בעלי העניין בחברה. זאת, בסיום השנה הראשונה מתחילת התהליך של פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון.

המפרק מחויב לפי החוק לזמן ולקיים אסיפה כללית של בעלי העניין בחברה. זאת, בסיום השנה הראשונה מתחילת התהליך של פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון

מה המפרק של החברה צריך להציג לפירוק החברה?

המפרק מחויב לפי החוק להציג את הדו"ח הכולל את כל הפעילות העסקית של החברה, כמו גם  דו"ח הכולל את הפירוט של אופן הניהול של הפירוק של החברה מרצון בשנה האחרונה. בנוסף לכך, המפרק מחויב לפי החוק ליידע את איגוד (רשם) החברות בגין ההליכים הבירוקרטיים ו\או המשפטיים של הפירוק של החברה מרצון.

כאשר רשם החברות מקבל את דו"ח הסיום המוגש על ידי מפרק החברה מרצון, החברה לא תהיה קיימת בחוק לאחר תקופה של 3 חודשים מאת קבלת ההודעה על פירוק החברה מרצון על ידי המפרק והנושים. ובכל זאת, למרות שהחברה כבר לא תהיה קיימת ברשם החברות, עדיין חשוב לשמור את פנקסי החברה במשך כ-5 שנים לאחר פירוקה מרצון.

קבלו סיוע מאת עורך דין פירוק חברות מרצון

למה חשוב לקבל סיוע מאת עורך דין כאשר מפרקים חברה או פושטים רגל? ובכן, חשוב להעסיק עורך דין כאשר אתם עוברים תהליך של פירוק חברה, כי עורך דין יכול לעזור לכם בדרכים שונות, לקצר תהליכים, לייעל אותם ולוודא שאתם לא יוצאים ”בלי התחתונים” מהתהליך.

עורכי דין יכולים לעזור לכם לשמור על פרטיות המידע האישי והפיננסי שלכם, הם יכולים לעזור לגבש תוכנית עבור הכספים שלכם, הם יכולים גם לספק ייעוץ משפטי ותמיכה בזמנים קשים ועוד. הרבה אנשים מודאגים מהנזק הפוטנציאלי, בכך שהמידע האישי או הפיננסי שלהם עלול להיחשף במהלך פרק זמן זה כאשר הם עוברים הליכי פשיטת רגל. אבל כאשר התהליך מבוצע נכון, אפשר לעבור אותו על מי מנוחות באופן יחסי.

פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצוןפרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון

פירוק חברה מרצון מתבצע בעקבות מספר סיבות כאשר בדרך כלל הן נוגעות לכישלונה של החברה בהשגת המטרות שלה או בהשגת הרווחים אליה ייעדה. כאשר מפרקים חברה מרצון, התהליך כולל מספר שלבים. אחד השלבים הללו הוא פרוטוקול אסיפה כללית. במאמר הבא נרחיב על פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון.

 

פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון- מהי חברה?

חברה בע"מ, היא חברה מאוגדת, היא נחשבת לאישיות משפטית נפרדת והיא אינה תלויה במחזיק מניות או כל אדם אחר. במידה שבעל החברה מגיע להפסדים, החברה נהנית מלא מעט הטבות ולכן רבים מעדיפים להקים חברה מאשר להיות עוסק מורשה. 

עם זאת, לא כל אחד יכול להקים חברה. על מנת להקים חברה יש לעמוד במחזורים גבוהים בהתאם להוראות מס הכנסה, כאשר יש רווחים גבוהים שהמיסוי שלהם יקר כעצמאי (מס חברות עומד על 20% לעומת עוסק מורשה שיכול להגיע אפילו ל-50% מס). לכן, לפני הקמת חברה חשוב מאוד לברר את התנאים השונים להקמת חברה. 

על מנת לברר את התנאים השונים ועל מנת להקים חברה ולרשום אותה אצל רשם חברה עליכם בראש ובראשונה לפנות לעורך דין שמתמחה בדיני חברות. עורך הדין יעזור לכם למצוא שם לחברה, על מנת שלא תהיו חשופים לתביעות. כאשר בוחרים שם חשוב מאוד שהשם לא יהיה דומה או לא יזכיר שם של חברה אחרת. כמו כן, עורך הדין ילווה אתכם בכל התהליכים הנדרשים בעת הקמת חברה, כאשר בשלבים הראשונים יהיה עליכם למלא טפסים להקמת חברה ולהירשם אצל רשם חברות.

פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון- מהו פירוק חברה מרצון?

תהליך פירוק חברה מרצון הוא תהליך קצר יחסית והוא נעשה ללא התערבות שיפוטית, במידה שמדובר בחברה שאינה חדלת פירעון, חברה ללא חובות או חברה המסוגלת לפרוע את חובותיה בתוך זמן קצוב. 

קיימים שני סוגי תהליכים לפירוק חברה מרצון- תהליך רגיל ותהליך מזורז.

  • הליך רגיל- בהליך הרגיל קיימים שלושה שלבים לפירוק החברה. השלב הראשון יהיה לערוך תצהיר כושר פירעון על ידי כל או רוב הדירקטורים של החברה. על הדירקטורים להצהיר כי בדקו את המצב העסקי של החברה ולדעתם החברה תוכל לשלם את חובותיה בתוך 12 חודשים מתחילת פירוקה. לאחר שניתן תצהיר כושר פירעון, יש לכנס בתום 90 ימים את האספה הכללית ואליה לצרף את התצהיר. על בעלי המניות לערוך אספה כללית על מנת לקבל את ההחלטה על פירוק החברה מרצון ועל מנת למנות נאמן ליישום הליכי הפירוק. בשלב השני, לאחר שהנאמן סיים ליישם את הליכי הפירוק וערך דו"ח מסכם של הפעילות, יהיה עליו לזמן ולכנס אסיפה כללית של החברה. לאחר מכן יודיע הנאמן לרשם החברות על כינוס האספה ויצרף את פרוטוקול האספה ואת הדו"ח. לבסוף, השלב השלישי יהיה חיסול החברה באופן סופי. 
  • הליך מזורז- פירוק מרצון של חברה בהליך מזורז ניתן לחברות לא פעילות בתנאים מסוימים- אין להן נכסים/ אין להן חובות, למעט חוב בשל אגרה שנתית שהחברה רשאית לקבל ממנה פטור/ אין הליכים משפטיים תלויים ועומדים נגדה שהחברה צד להם/ לא מתנהלים נגד החברה הליכי אכיפה מנהליים לפי דין. חברה כזאת רשאית להגיש בקשה לפירוק מרצון בהליך מזורז. במידה שהבקשה אושרה על ידי רשם החברות, החברה תחוסל בתוך 100 ימים מאישור הבקשה. 

 

מהו פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון?

פירוק חברה מרצון כולל מספר שלבים. אחד השלבים הוא זימון אסיפה כללית והדיון בה. זימון אסיפה כללית מתבצע רק לאחר המצאת תצהיר כושר הפירעון לרשם החברות. כמו כן, יש לוודא כי רשם החברות קיבל את תצהיר כושר הפירעון. לאחר מכן, יש לזמן את האסיפה הכללית. לשם כך, יש לשלוח מכתב לבעלי המניות ולהזמין אותם לאסיפה כללית לצורך קבלה של החלטה מיוחדת. שימו לב שעל מנת לבצע פירוק חברה מרצון יש להגיע להחלטה באסיפה הכללית ברוב של 75%.

ההזמנה לאסיפה הכללית צריכה להתפרסם בתקופה של 21 ימים לפחות, לפני מועד כינוס האסיפה. כמו כן, חשוב מאוד לכתוב על ההזמנה שמדובר באסיפה לצורך החלטה מיוחדת. שימו לב שבמקרה בו תצרפו לפרוטוקול האספה הסכמה בכתב של כל בעלי המניות בחברה תוכלו לוותר על ההודעה מראש. במידה שההחלטה על פירוק חברה מרצון התקבלה ברוב של 75% לפחות, על האסיפה הכללית למנות מפרק. 

במהלך האספה הכללית חשוב מאוד לערוך פרוטוקול. במסגרת הפרוטוקול יש לציין כי התקבלה החלטה מיוחדת לפירוק חברה מרצון וכן החלטה על מינוי מפרק. כמו כן, במידה שבעלי המניות ויתרו על הודעה מוקדמת על כינוס האספה, יש להוסיף זאת לפרוטוקול. 

 

פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון- ביצוע פירוק באופן נכון

כאשר צריכים לפרק חברה יש לעשות זאת באופן נכון ומומלץ בסיוע, ליווי וייעוץ משפטי. כך ניתן למנוע הפסדים נוספים ולחלק את הכסף בצורה נכונה בין הנושים. כמו כן, בעת פירוק החברה חשוב מאוד לדאוג שכל ההיבטים המשפטיים והחוקיים יתבצעו בצורה מסודרת. כך תוכלו למנוע סיבוכים ומחלוקות בין הגורמים השונים שגרמו לפירוקה של החברה. 

 

מה עלויות הפירוקפרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון- מה עלויות הפירוק?

כאשר מפרקים חברה יש לקחת בחשבון עלויות רבות כולל אגרת פירוק חברה, שכר טרחה לעורך דין, תשלום חובות ועוד. קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי שכן עלויות פירוק החברה בדרך כלל יהיו קשורות לגורמים שונים כמו סיבות פירוק החברה, גודל החברה, היקף הפעילות של החברה ועוד. לכן, העלויות ישתנו מחברה לחברה. כמו כן, כאשר מתבצע פירוק חברה יש לנהל גם פירוק נכסים. ככל שיש יותר נכסים בבעלות החברה כך יעלה יותר לנהל את הפירוק שלהם. 

יש לשים לב- במידה שמתבצע פירוק חברה מרצון אין צורך לשלם אגרת פירוק לרשם החברות ויש לשלם רק למפרק שמונה לחברה או לעורך הדין שמטפל בפירוק. 

  • חובות אגרה פר שנה לכל שנה בה החברה לא הייתה פעילה יהיו בגובה של 1,458 שקלים. במידה שאגרה זו לא שולמה לפני החלטת הפירוק, חייב לשלם את החוב לפני הצטברות קנסות. 
  • במצב בו החברה מבצעת פירוק מרצון ושהפירוק לא כפוי על ידי בית המשפט, החברה תקבל פטור מתשלום האגרה.
  • שכר טרחה לעורך דין בעת פירוק חברת רבים ינוע סביב 2,000 שקלים, לא כולל מע"מ.
  • שכר טרחה לעורך דין בעת פירוק חברת יחיד ינוע סביב 1,000 שקלים, לא כולל מע"מ.

פרוטוקול אסיפה כללית פירוק חברה מרצון- פירוק על ידי בית משפט

פירוק חברה על ידי בית משפט לוקח זמן רב יותר מאשר פירוק חברה מרצון על ידי בעלי החברה. ישנם מספר מקרים בהם יתבצע פירוק חברה על ידי בית משפט- 

    • במקרה של חברה לא פעילה, שהפסיקה את הפעילות שלה למשך שנה או שלא התחילה את הפעילות שלה בשנה הראשונה להתאגדותה. 
    • במקרה בו בעלי החברה בחרו לבצע את פירוק החברה על ידי בית המשפט ולא מרצון. 
    • במקרה שאחד השותפים או בעלי המניות מבקש לפרק את החברה ובית המשפט מוצא לנכון לבצע זאת. 
    • במקרה של סכסוך שותפים שגורם לכך שהם לא מסוגלים יותר לנהל את החברה. 
    • במקרה שבית המשפט מחליט שאין באפשרותה של החברה לשלם את החובות שלה לנושים.

פרוטוקול פירוק חברה מרצוןפרוטוקול פירוק חברה מרצון

פרוטוקול פירוק חברה מרצון הוא חלק מתהליך של פירוק חברה. תהליך של פירוק חברה הוא למעשה דומה לפשיטת רגל. בדרך כלל, כאשר מדובר על פירוק חברה מרצון זה יכול להיות מכמה סיבות, קשיים כלכליים או הגעה להחלטה בין בעלי המניות בחברה על פירוקה. פרוטוקול פירוק חברה מרצון הוא שלב בתהליך שקורה גם מול בעלי המניות וגם מול הנושים. את התהליך של פירוק חברה יש לבצע צעד אחרי צעד בהתאם לחוק, אחרת אתם תמצאו את עצמכם הולכים הלוך ושוב ובינתיים, צוברים חובות. הדרך הנכונה ביותר היא להיעזר בחברה חיצונית המתמחה בדינים שתוכל ללוות אתכם בפירוק החברה, אפילו באופן מקוון.

 

כמה עולה לפרק חברה מרצון?

ישראלים כמו ישראלים, אנחנו רוצים לדעת קודם כל כמה עולה לנו לעבור את התהליך הזה. לרוב, כאשר אנחנו מגיעים להחלטה הזאת אין לנו ממש ברירה וזאת הדרך הנכונה והזולה ביותר. התשלום אותו אתם משלמים עבור פירוק חברה מתחלק לשניים, החלק הראשון נוגע לתשלום עבור אגרות וחובות שנצברו. את המחיר הזה קשה לשער, מכיוון שהוא משתנה מחברה לחברה. כמו כן, המשפיע העיקרי של החובות תלוי גם בגודל החברה, חברה גדולה כנראה תצבור חובות גדולים יותר ברוב המקרים. מלבד לכך, יש לנו את התשלום עבור אנשי המקצוע שקשורים בתהליך, בין אם  מדובר על רשם החברות או עורך דין שצריך ללוות אותנו בתהליך. פתיחת התהליך מתחילה מכ-800 ש"ח כמעט בכל המקרים. אתם צריכים ליווי משפטי בכל הנוגע לאסיפת הנושים, תצהירים, תשלום אגרות וכן הלאה. 

מה הזמן המומלץ לפירוק חברהמה הזמן המומלץ לפירוק חברה?

הדבר הנכון ביותר הוא להודיע על פירוק חברה כבר מרגע שהיא הפסיקה את הפעילות שלה. הסיבה לכך היא שככל שאתם תגררו את פירוק החברה לזמן ממושך יותר ככה אתם תמשיכו לשלם אגרות וחובות יצברו קנסות. היום ניתן להתחיל את תהליך הפירוק אשר כבר תורם לסטטוס החברה באופן מקוון. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לבעל מקצוע אשר יעניק לכם הכוונה בכל הנוגע לתהליך וישלח את הטפסים הרלוונטיים לרשם החברות אשר יצהירו על שינוי מעמד החברה. 

רבים רואים שהחברה הולכת במסלול לא נכון והם מצפים לשקם אותה. שיקום של חברה יכול לקחת שנים רבות וברוב המקרים, הכשל הוא ניהולי. קשה מאוד לשקם חברה ולעיתים צריך לדעת מתי לוותר. הוויתור הוא זמני, אתם תוכלו לפתוח חברה אחרת בעתיד אחרי הניסיון שצברתם. תוכלו לבחור באיש מקצוע אשר יעריך את העסק ויבדוק האם מוטב לכם לסגור את החברה או שניתן לבנות תוכנית שיקום. ברוב המקרים, כאשר נזכרים מאוחר מדי כבר אין לאן לברוח והדבר הנכון ביותר הוא להודיע לרשם החברות על פירוק החברה.

 

פרוטוקול פירוק חברה מרצון – שלב חשוב מאוד

כחלק משלבי פירוק חברה אתם צריכים לעשות אסיפה של בעלי המניות בחברה ולאחר מכן, גם אסיפה של הנושים בחברה. במסגרת האסיפה יש לעדכן בפרוטוקול האם התקבלה החלטה מיוחדת לעניין פירוק חברה מרצון ומינוי מפרק. 

כאשר מדובר על פרוטוקול פירוק חברה מרצון התהליך הוא יותר פשוט, אך לעיתים לא כל הצדדים מסכימים וכך התהליך הופך למורכב יותר. פרוטוקול פירוק חברה מרצון נועד כדי לשמור על זכויות של כל הנושים ובעלי המניות, הוכחה משפטית לכל דבר ועניין. יש לפרסם את ההחלטה ברשומות שבעה ימים ממועד האסיפה. אתם לא צריכים להודיע על כך לבית המשפט ולוודא את הפרסום ברשומות ובעיתון.

לאחר מכן, יש לשלוח את ההחלטה לרשם החברות בהעתק לא יודע מחמישה עשר ימים ממועד האסיפה. מפרק החברה צריך גם הוא להיות חתום על הטופס הזה. אם הפירוק נמשך יותר משנה אחת יש לערוך אסיפה כלית נוספת בתום השנה הראשונה מתחילת הפירוק. על המפרק להציג את הדוחות על פעולותיו גם לבעלי המניות ולנושים וגם לרשם החברות. ברגע שסיום הפירוק הגיע על רשם החברות לקבל דוח ולקבל על כך אישור. כעבור שלושה חודשים לאחר רישום הדוח החברה תיחשב למחוסלת, זאת לאחר שהחזירה כמובן את כל חובותיה. חשוב לשמור את הפרוטוקול ואת פנקסי החברה 5 שנים מיום החיסול.

ליווי משפטי

פרוטוקול פירוק חברה מרצון הוא הכרחי כדי לשמש כראיה במקרה בו אחד מהאנשים שנכחו באסיפה מגיעים לאי הסכמה. כמו כן, חשוב ואף חובה לזמן עורך דין אשר הוא יהיה אחראי למלא את כל הטפסים הרלוונטיים באסיפה וצריך כמובן חתימה של עורך דין על טפסים ותצהירים שונים. הליווי המשפטי מהווה אסמכתא על טיב האסיפה ועל התקדמות בתהליך של פירוק חברה מרצון. יש לשלם לעורך דין שכר טרחה אשר משתנה בהתאם לניסיון של בעל המקצוע ומורכבות התהליך. פירוק חברה מרצון הוא התהליך הקל ביותר בעת פירוק חברה, יש מקרים בהם אין הסכמה מלאה על פירוק החברה ואז זה יכול לעבור לבית המשפט.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

ביטוח לאומי פירוק חברה

אם אתם שואלים לגבי ביטוח לאומי פירוק חברה, אתם כנראה בעיצומו של תהליך פירוק חברה, או שמא אתם מפוטרים עקב הנסיבות האלו. ככה או ככה,

רשם חברות פירוק חברה

פירוק חברה הוא אחד מהליכי הזכות המשמעותיים ביותר בעבור בעלי חברות, למרות מה שנהוג לחשוב. זאת מאחר שמרבית הליכי הפירוק הם למעשה הליכים רצוניים, אשר

פירוק חברה חיסול

פירוק חברה הוא מושג אשר נשמע מהצד לרוב כפעולה שאיננה רצונית, אלא נעשית מהכרח. ואולם, לא בהכרח כך הדבר, למעשה, פירוק חברה יכול שיתבצע באופן

תשלום אגרת פירוק חברה
תשלום אגרת פירוק חברה לרשם החברות

תשלום אגרת פירוק חברה לפי חוק החברות ותקנות, כל שותפות רשומה, תהיה חייבת בתשלום אגרה שנתי לרשם החברות. למרות שישנן חברות אשר הפסיקו את פעילותן

074-7765923