שכר טרחה עבור אימות חתימה

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

שכר טרחה עבור אימות חתימה של עורך דין יכול לנוע בטווח רחב וזה תלוי במספר גורמים. עם זאת, אימות חתימה הוא שלב מאוד קריטי בתהליך בו אתם נמצאים. יש הבדל בין הצורך שלנו בחתימה של נוטריון ובין מקרים בהם אימות חתימה מצד עורך דין תהיה מספיקה. שכר טרחה עבור אימות חתימה יכול לנוע בטווח של כמה מאות שקלים בודדים, לעיתים המחיר המקסימלי אותו תשלמו יהיה כ-400 ש"ח. היום יש מספר דרכים להתחיל בתהליך הזה ועד כמה שהוא נשמע מסובך, הוא הפוך מכך. בדרך כלל כאשר אנחנו ניגע בדיני משפטים ומשפטיים אזרחיים, אנחנו נצטרך שירות הכלול בו אימות חתימה על הסכם. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על שכר טרחה עבור אימות חתימה, איך עושים את זה, למה זה טוב ומתי צריכים שירות של נוטריון עבור אימות חתימה.

מה המטרה של אימות חתימה?

יש לנו הרבה תצהירים, הסכמים וייפוי כוח אשר אלו הם מסמכים אשר נחשבים בגדר של שבועה. זאת אומרת, עליכם לחתום שאתם לא עומדים להפר את התנאים ושאתם כמובן מודעים לכל הסכנות הכרוכות בכך. הדוגמא הבולטת יותר תהיה בעת כתיבת הצוואה. כאשר אדם מחליט לכתוב צוואה, מדובר על הסכם משפטי לכל דבר ועניין. כולנו מכירים עד כמה ירושה יכולה להיות מסובכת מצד הילדים והאישה, לעיתים זה אף גורם למחלוקות חמורות בין הצדדים השונים. עם זאת, ברגע בו אנחנו מונעים את הפריצה הקטנה ביותר לצוואה, אנחנו יכולים לחסוך את כל העימותים. הצוואה לרוב מתגלה בפני עדים ורק לאחר מות המוריש. כאשר אחד הצדדים אינו מרוצה מהחלק שלו בירושה (אם יש) והוא טוען שמדובר על טעות, אימות חתימה על הסכם יכול לשלול את הצד שלו. בעת אימות חתימה, על עורך דין מקצועי או נוטריון לפנות אל בעל הצוואה, לוודא שהוא כשיר לחתום על הצוואה, שהוא אינו עושה זאת בכפייה ושמצבו הנפשי והגופני נכונים לאימות. כמובן, יש לברר גם את זהותו של אותו אדם ורק לאחר מכן, יוכל עורך הדין או נוטריון לאמת את הצוואה. ברגע בו יש אימות חתימה על הסכם הצוואה, יהיה הרבה יותר קשה לאותו צד אשר אינו מרוצה מהצוואה לגרום לשינוי כלשהו. אימות חתימה הינו תהליך אשר קורה במקרים רבות, בין אם מדובר על הסכם ממון, חתימה על מסמכים שתורגמו, משפטים אזרחיים וכן הלאה. לא תמיד צריך אימות חתימה, במיוחד כאשר מדובר על ייפוי כוח. עם זאת, אימות חתימה על מסמך מצד עורך דין יכול לחסוך לכם כאב ראש רב בעתיד וגם המחיר אותו אתם משלמים בהחלט שווה את זה.

שכר טרחה עבור אימות חתימה של עורך דין יכול לנוע בטווח רחב וזה תלוי במספר גורמים. עם זאת, אימות חתימה הוא שלב מאוד קריטי בתהליך בו אתם נמצאים

מתי אנחנו צריכים להיעזר בנוטריון?

התפקיד של נוטריון הינו זהה לתפקיד של עורך דין, עם זאת, לנוטריון יש סמכויות שאין לעורך דין. לדוגמא, כאשר מדובר על חתימה על מסמכים שתורגמו, החתימה יכולה להתבצע רק על ידי נוטריון. נוטריון הוא אדם אשר הוסמך על ידי הוועדה ועונה על כל התנאים. בדרך כלל, בכל משרד עורכי דין תוכלו למצוא נוטריון, גם כאשר מדובר על יצירת קשר באופן מקוון לצורך חתימה עבור אימות. מוטב לציין, כאשר מדובר על מסמכים שגם עורך דין יכול לחתום עליהם, אין שינוי במחיר אותו אתם צריכים לשלם עבור אימות החתימה.

שכר טרחה עבור אימות חתימה יכול לנוע בטווח של כמה מאות שקלים בודדים, לעיתים המחיר המקסימלי אותו תשלמו יהיה כ-400 ש"ח.

איך עובד התהליך?

שכר טרחה עבור אימות חתימה כולל לפניו תהליך אותו עורך הדין צריך לעבור. יש שני סוגים שונים של תהליכים, האחד הוא באופן מקוון והשני הוא באופן פרונטלי. כאשר מדובר על אימות חתימה באופן פרונטלי, יהיה עליכם לגשת לעורך הדין ולאמת את הזהות שלכם. אימות הזהות יכול להתבצע באמצעות תעודת זהות או דרכון. לאחר מכן, עורך הדין יקריא בפניכם את המסמך ויוודא שאתם יודעים בוודאות על מה אתם מבקשים אימות חתימה. על עורך הדין לציין את כל האזהרות שיש בחתימה על הסכם ולוודא שאתם מבינים את הנאמר. במקרה בו עורך הדין חושש שמדובר על זיוף או שהחותם עושה זאת בכפייה, יהיה עליו לעצור את התהליך ולדווח על כך. במקרה בו הכל תקין, עורך הדין יוכל לחתום במקום על ההסכם. כמובן, יש לשלוח את ההסכם מראש לעורך דין על מנת שיוכל לאשר את תחילת התהליך ולעבור בעצמו על ההסכם לפני שאתם מגיעים.

במקרה השני בו מדובר על חתימה באופן מקוון, התהליך הוא די זהה, רק באופן מקוון. בתור התחלה, יהיה עליכם ליצור קשר עם עורך דין ולשלוח לו למייל את כל אמצעי הזיהוי שלכם. עורך הדין באמצעות בדיקה מול מרשם ביקורת הגבלות ברשות האוכלוסין יכול לאמת את הימצאותכם במדינה (זאת חובה). לאחר שלבים אלו, גם כאן יבדוק עורך הדין את אימות ההסכם ולאחר מכן, יחתום על ההסכם. מוטב להדגיש, בעבר לא היה נהוג לעבור את התהליך הזה באופן מקוון. עם זאת, מכורח הנסיבות שאתם בוודאי מכירים, רוב העסקים התחילו לעבוד באופן מקוון ולכן, המדינה מאשרת אימות חתימה על הסכם באופן מקוון. שכר טרחה עבור אימות חתימה באופן מקוון אינו שונה מהמחיר אותו אתם משלמים באופן פרונטלי, היתרון היחיד כאן הוא שאתם לא מבזבזים זמן רב על נסיעות ומציאת חנייה.

שכר טרחה עבור אימות חתימה כולל לפניו תהליך אותו עורך הדין צריך לעבור. יש שני סוגים שונים של תהליכים, האחד הוא באופן מקוון והשני הוא באופן פרונטלי.

למי פונים?

יש לכם אפשרות לפנות או לעורך דין או לנוטריון. עם אתם מתלבטים אם כדאי לפנות באופן מקוון או לא, עליכם תחילה לוודא אילו עורכי דין מבצעים את התהליך באופן מקוון. היום ניתן למצוא אתרים אשר מאחוריהם עומדים עורכי דין. כל המסמכים נמצאים באתר, תוכלו גם למצוא את המחיר אותו אתם צריכים לשלם באתר עבור אימות חתימה. מדובר על תהליך מאוד פשוט ומהיר. עליכם לוודא שאתם בוחרים בעורך דין מקצועי עם ניסיון בתחום בו נדרש אימות חתימה. כאשר מדובר על נוטריון, ניתן לבדוק האם הוא נוטריון שבאמת מוכר על ידי הרשויות וכמובן, יש לוודא שיש לו את הניסיון הנדרש על מנת שיוכל לייצג את עצמו בתור נוטריון. על נוטריון להיות בעל 10 שנות ניסיון תחת משרד עורכי דין שלפחות 5 וחצי שנים מתוכן עבד בישראל. כמו כן, עליו להיות מוכר על ידי הוועדה הרי הם העניקו לו את ההסמכה. זכרו, נוטריון נדרש בזמנים מסוימים בלבד, הוא יכול לשמש גם בתור עורך דין וגם בתור נוטריון. עורך דין לא יכול לשמש בתור נוטריון.

שכר טרחה עבור אימות חתימה – מה גורם לשוני?

שכר טרחה עבור אימות חתימה יכול להשתנות כאשר מדובר על כמות גדולה של מסמכים. לדוגמא, אם יש לכם מסמך אחד עליו אתם צריכים אימות חתימה, המחיר שתשלמו לרוב ינוע בטווח של ה-200 ש"ח עד 300 ש"ח. כאשר מדובר על כמות גדולה של מסמכים בפעם אחת, המחיר אותו אתם משלמים עבור מסמך בודד יהיה נמוך יותר בהתאם לכמות המסמכים. הסיבה לכך היא כי שכר טרחה עבור אימות חתימה אינו עבור החתימה עצמה בהכרח, אלא עבור תהליך הזיהוי.

צריכים אימות חתימה? לשם כך אתם צריכים לשכור את שירותיו של הנוטריון. הנוטריון הוא עורך דין שמחזיק בסמכויות נוספות המאפשרות לו לערוך מסמכים רשמיים. כאשר אתם בוחרים נוטריון לעבוד איתו חשוב מאוד לוודא שמדובר בנוטריון שמוכר על ידי משרד המשפטים כך תהיו בטוחים שמדובר בנוטריון אמין שיגבה את השכר שנקבע לו מראש. על שכר נוטריון ואימות חתימה נרחיב במאמר הבא.

 

שכר נוטריון אימות חתימה- מהו נוטריון?

קודם כל נבין מהו נוטריון. כפי שציינו, נוטריון הוא עורך דין שמחזיק בסמכויות נוספות שאינן תקפות לעורכי דין רגילים. כלומר, מדובר בקידום של עורכי דין. תפקיד הנוטריון הוא תפקיד נחשק מאוד אשר כל שנה עורכי דין רבים מגישים אליו מועמדות.

סמכויותיו של הנוטריון מאפשרות לו לערוך מסמכים רשמיים, לתרגם אותם, לחתום עליהם, לאשר ולאמת אותם. על מנת שמסמך משפטי ייחשב למסמך מקורי, ראוי וקביל בשימוש בבית משפט על נוטריון לחתום עליו. אי חתימה על מסמכים שנדרשים בחתימת נוטריון תהפוך אותם ללא קבילים בבית משפט מה שיכול לעכב תהליכים רבים.

שכר נוטריון אימות חתימה- מהו נוטריון? קודם כל נבין מהו נוטריון. כפי שציינו, נוטריון הוא עורך דין שמחזיק בסמכויות נוספות שאינן תקפות לעורכי דין רגילים.

שכר נוטריון אימות חתימה- כיצד הופכים לנוטריון?

כפי שציינו, נוטריון הוא קידום של עורכי דין והוא נחשב לתפקיד נחשק מאוד. על מנת להגיש מועמדות לנוטריון יש לעמוד במספר תנאים. יש לקחת בחשבון כי מדובר בתפקיד נחשק מאוד עם ביקוש גדול מאוד ולכן רוב עורכי הדין שמגישים מועמדות לא מתקבלים.

התנאים שיש לעמוד בהם על מנת להפוך לנוטריון-

  • על מנת להיות נוטריון יש לעבור הסמכה מיוחדת ובסופה מספר מבחנים.
  • על עורך הדין להיות חבר בלשכת עורכי הדין לתקופה של יותר מעשר שנים.
  • על עורך הדין להיות ללא הרשעות פליליות וללא עברות כלל. בין העברות הללו נכללות גם הרחקות או השעיות מבית המשפט.
  • על עורך הדין להחזיק באזרחות ישראלית.
  • עורך הדין צריך להגיש המלצות ולעמוד בקריטריונים שיקבע בית המשפט.

שכר נוטריון אימות חתימה- כיצד הופכים לנוטריון? כפי שציינו, נוטריון הוא קידום של עורכי דין והוא נחשב לתפקיד נחשק מאוד.

שכר נוטריון אימות חתימה- מה זה אימות חתימה?

ציינו שסמכויותיו של הנוטריון באות לידי ביטוי בעריכת, תרגום ואימות מסמכים. אז מה זה אימות חתימה?

קיימים מסמכים בהם נדרשת חתימת נוטריון על המסמך על מנת לאמת כי זהות האדם שחתום על המסמך היא נכונה וכי לא מדובר במתחזה. כלומר, אימות החתימה של הנוטריון מאמתת את זהותו של החותם על מסמך.

על מנת שהנוטריון יבצע אימות חתימה, על האדם החותם על המסמך לעשות זאת מול הנוטריון. כמו כן על הנוטריון לזהות אותו.

דבר נוסף שמצריך אימות חתימה של נוטריון הוא אישור כי מסמך פלוני הוא העתק נכון מהמקור. על מנת לאמת זאת יש להציג בפני הנוטריון את המסמך המקורי. על הנוטריון להשוות בין המקור לבין המסמך הפלוני ולאשר כי הם אכן זהים.

ציינו שסמכויותיו של הנוטריון באות לידי ביטוי בעריכת, תרגום ואימות מסמכים. אז מה זה אימות חתימה?

שכר נוטריון אימות חתימה- על אילו מסמכים נבצע אימות חתימה?

קיימים מסמכים שונים המצריכים אימות חתימה של נוטריון

  • ייפוי כוח על משכנתא- לקיחת משכנתא מהבנק היא למעשה לקיחת הלוואה גדולה מאוד. ההלוואה הזו מוחזרת לאורך שנים רבות על ידי תשלומים רבים. לוקח זמן רב עד שהמשכנתא חוזרת במלואה, ולכן עד שזה יקרה, הנכס שנרכש בזכותה משועבד לבנק. שעבוד הנכס מצריך מהבנק לקבל ייפוי כוח שמצריך אימות חתימה של נוטריון.
  • כתיבת צוואה- בעת כתיבת צוואה, יש לאשר כי זהות האדם החתום על הצוואה נכונה וכי החתימה על הצוואה נעשתה בצלילות, מרצונו החופשי של החותם ולא מכפייה. חתימת נוטריון על צוואה לא מצריכה עדים. חשוב מאוד לעשות זאת לפני שהאדם נפטר, שכן לאחר מכן לא יהיה אפשר לאמת את הפרטים הללו.
  • הסכם ממון- הסכם ממון הוא הסכם שנחתם לפני נישואין. מטרת ההסכם היא להסדיר מראש עניינים כלכליים שעלולים לצוץ בין בני הזוג במקרה של פרידה וגירושין. על מנת שהסכם ממון יתקבל על הנוטריון לחתום עליו. חתימת הנוטריון מאמתת את הסכמתם של שני בני הזוג בחתימה על ההסכם ומאמתת כי שניהם מקבלים את התנאים הכתובים בהסכם ומסכימים איתם.
  • אימות מסמכים מועתקים או מתורגמים- בעת העתקת או תרגום מסמכים, על הנוטריון לחתום על המסמכים בסוף התהליך. חתימת הנוטריון מאמתת כי המסמכים המועתקים או המתורגמים זהים למקור וכי לא נעשה בהם שינוי שלא נדרש. מסמכים אלה יהיו מסמכים רשמיים. הנוטריון עצמו לא מחויב בהעתקת המסמך או בתרגומו באופן עצמאי, אלא יכול להיעזר במתרגם חיצוני.

שכר נוטריון אימות חתימה- על אילו מסמכים נבצע אימות חתימה? קיימים מסמכים שונים המצריכים אימות חתימה של נוטריון

שכר נוטריון אימות חתימה- תעריפים קבועים

לנוטריון יש תעריפים קבועים שמתעדכנים כל שנה. לנוטריון אסור לחרוג מהתעריפים שנקבעו לאותה השנה והוא מחויב לעמוד בהם. על מנת שתהיו בטוחים שאתם עומדים מול נוטריון אמין שניתן לסמוך עליו ההמלצה שלנו היא לברר לפני מה התעריפים העדכניים לאותה שנה. כך תוכלו להיות בטוחים שהנוטריון מכבד את התעריפים שנקבעו לו וכי הוא לא גובה יותר מהנדרש.

אז מהו שכר נוטריון אימות חתימה?

כפי שהבנו, התעריפים של חתימת הנוטריון הם תעריפים קבועים שנקבעים מחדש בכל שנה. לפניכם מחירון לשנת 2021-

  • אימות מסמך- חתימה ראשונה- 193 שקלים. חתימה נוספת- 77 שקלים. העתק נוסף- 77 שקלים.
  • אישור העתקת מסמך- עבור עמוד אחד- 77 שקלים. עבור כל עמוד נוסף יש להוסיף 6 שקלים.
  • תרגום נוטריוני- עד מאה מילים ראשונות בתרגום- 245 שקלים. לכל מאה מילים נוספות (עד אלף מילים)- 193 שקלים. לכל מאה מילים נוספות (מעל אלף מילים)- 94 שקלים. לכל אישור נוסף על התרגום- 77 שקלים.
  • צוואה נוטריונית- חתימה ראשונה- 282 שקלים. חתימה נוספת- 144 שקלים. העתק מסמך- 87 שקלים.
  • תעודת חיים- 165 שקלים.
  • תצהיר נוטריוני (אישור הצהרה אשר ניתנת בשבועה וכד') – חתימה עבור המצהיר הראשון- 195 שקלים. לכל מצהיר נוסף 78 שקלים.
  • אימות הסכם ממון – 429 שקלים.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

אימות חתימה נוטריוני בחריש

צריכים אימות חתימה נוטריוני? המאמר הבא הוא בשבילכם. מסמכים משפטיים רבים מצריכים אימות חתימה נוטריוני על מנת להיחשב קבילים בבית המשפט. לדוגמא, במידה שאתם זכאים

אימות חתימה נוטריוני בעומר

צריכים אימות חתימה נוטריוני? המאמר הבא הוא בשבילכם. מסמכים משפטיים רבים מצריכים אימות חתימה נוטריוני על מנת להיחשב קבילים בבית המשפט. לדוגמא, במידה שאתם זכאים

אימות חתימה נוטריוני בתל-אביב

צריכים אימות חתימה נוטריוני? המאמר הבא הוא בשבילכם. מסמכים משפטיים רבים מצריכים אימות חתימה נוטריוני על מנת להיחשב קבילים בבית המשפט. לדוגמא, במידה שאתם זכאים

אימות חתימה נוטריוני ביפו

צריכים אימות חתימה נוטריוני? המאמר הבא הוא בשבילכם. מסמכים משפטיים רבים מצריכים אימות חתימה נוטריוני על מנת להיחשב קבילים בבית המשפט. לדוגמא, במידה שאתם זכאים

אימות חתימה נוטריוני בקריות

צריכים אימות חתימה נוטריוני? המאמר הבא הוא בשבילכם. מסמכים משפטיים רבים מצריכים אימות חתימה נוטריוני על מנת להיחשב קבילים בבית המשפט. לדוגמא, במידה שאתם זכאים

074-7765923