הקמת חברה קטנה

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

בעבר, תהליך של הקמת חברה קטנה היה יחסית מסובך וכולל בתוכו המון בירוקרטיות התעסקויות ועניינים עם בעלי מקצוע. היום, ניתן לקצר תהליכים, לחסוך זמנים, לחסוך גם בכסף והכל במינימום של בירוקרטיות בצורה יעילה ונוחה. לפני שנסביר לכם על תהליך של הקמת חברה קטנה, חשוב לדעת כי חברה בע“מ – קטנה או גדולה, היא אחת מבין כל מיני דרכים המאפשרות להסדיר את הפעילות העסקית של עצמאיים ושל בעלי עסקים בתחומים וענפים שונים. כלומר, אם אתם לא בטוחים שמה שמתאים לכם הוא הקמת חברה קטנה, יכול להיות ששווה לבדוק על אופציות נוספות כמו שותפות למשל, הקמת עוסק פטור או עוסק מורשה.

הקמת חברה קטנה  מה זה אומר?

כאשר אדם מחליט על תהליך של הקמת חברה קטנה, עליו להסדיר את הפעילות העסקית של החברה על ידי הקמת חברה בע“מ. באופןבעבר, תהליך של הקמת חברה קטנה היה יחסית מסובך וכולל בתוכו המון בירוקרטיות התעסקויות ועניינים עם בעלי מקצוע כזה, אוטומטית הוא מגדיר את עצמו בתור ישות משפטית עצמאית ונפרדת מהחברה שלו ומהפעילות העסקית שלה. כלומר, אם במידה והחברה נחשפת לבתיעות משפטיות, לא ניתן יהיה לפנות לבעלי המניות של החברה, גם אם היא קטנה כדי לשלם את החוב. מי שיכול לתבוע את החברה בלבד הוא הנושה, אלא אם כן מדובר בעבירות פליליות חריגות, ואז ניתן לערב את הנכסים של אותו בעל מניות.

בנוסף, שאדם פועל בצורה עצמאית במסגרת של עוסק פטור או עוסק מורשה, יש מדרגות בהתאם למס הכנסה שאותן הוא משלם לפי ההכנסות והרווחים של אותה חברה בבעלותו. כלומר, במקרים מסוימים, לעוסק מורשה כבר לא משתלם להיות עוסק מורשה, למשל שההכנסות גבוהות משום שאז מדרגות המס שהוא משלם מאוד גבוהות. לעומת זאת, התשלום על מס חברות במקרים של חברות בע“מ הוא נמוך יותר ועומד רק על 23 אחוזים. עוד יתרון של הקמת חברה קטנה על פני עסק פטור או מורשה הוא שאם לחברה יש פוטנציאל לבצע עסקאות בין אם בארץ ובין אם בחו“ל, ההתיחסות בהיבט של שם ומוניטין חשובה מאוד.

הקמת חברה קטנה לפי שלבים

כמו בכל העולם, גם כאן במדינת ישראל, מדי שנה נפתחות אלפי חברות. חברות אלה הן המנוע הכלכלי של המדינה ומספקות תמיכהכאשר מחליטים על תהליך של הקמת חברה קטנה, יש להסדיר את הפעילות העסקית של החברה על ידי הקמת חברה בע“מ לענפים שונים בתעשייה, מעניקות פתרונות עבודה ושכר למליוני עובדים ולכן יש להן חשיבות גבוהה מאוד. מטרת המדינה לעודד עוד ועוד פרטיים לפתוח ולהקים חברות רווחיות בישראל. לפני שמתחילים לבצע את השלבים הכוללים הקמת חברה קטנה, חשוב להכיר בכך כי קיים גוף אשר אחראי על תהליך הרישום והפיקוח של כל החברות הקטנות והגדולות בישראל כולל התאגידים בה והוא נקרא רשם החברות. רשם החברות הוא גוף המהווה חלק ממשרד המשפטים ולכן לפני שהחברה מוקמת, יש לרשום אותה דרך הגוף הזה ולהסדיר את כל הפעילות העסקית שלה מולו.

הקמת חברה קטנה על ידי רישום ברשם החברות

זהו למעשה השלב הראשון אותה כל חברה צריכה לעבור. בשלב זה יש להגיש שלושה שמות שאחד מהם יהיה שם החברה. הסיבה לכך שמגישים שלושה שמות היא משום שאנחנו לא יודעים בוודאות אם השם שאנחנו רוצים כבר תפוס ואז רשם החברות יסרבו לו.

עלינו גם למסור לרשם החברות את הכתובת המדויקת של החברה, לקבוע מי יהיו בעלי המניות של החברה ובכמה מניות הם מחזיקים.פני שמתחילים לבצע את השלבים הכוללים הקמת חברה קטנה, חשוב להכיר בכך כי קיים גוף אשר אחראי על תהליך הרישום והפיקוח של כל החברות הקטנות והגדולות בישראל יש לקבוע בנוסף את האנשים שיהיו הדירקטורים של החברה. אנשים רבים שרוצים להקים חברה מתבלבלים והם בטוחים כי דירקטור הוא גם בעל מניות אבל זה לא חייב להיות ככה, וגם לא להיפך.

המסמכים שיש להגיש לרשם החברות כוללים את ההצהרות של בעלי המניות ושל הדירקטורים ואת התקנון של החברה. המסמכים חייבים להיות חתומים על ידי עורך דין מוסמך. אם רוצים ניתן לחסוך זמן יקר ולהגיש את כל הבקשה דרך האינטרנט. יש גם חברות המספקות את השירות הזה וזה כמובן חוסך המון כאבי ראש.

הקמת חברה קטנה בבנק

כל חברה חייבת להסדיר את הפעילות העסקית שלה בגוף פיננסי. כאן בישראל, יש לפתוח חשבון בנק עסקי עבור חברה בע“מ. אחריהקמת חברה קטנה השלב האחרון -לאחר שנרשמתם ברשם החברות והקמתם חשבון בנק עסקי של חברה בע“מ\ עליכם יהיה לפתוח תיקים בכל הרשויות שרשמתם את החברה ברשם החברות, תקבלו תקנון ותעודה שחתומה על ידי הרשם. תקבלו גם מספר חברה הנקרא ח.פ. כדי שתוכלו להקים את חשבון הבנק העסקי, יהיה עליכם לקבל מהבנק את כל המסמכים ואת כל ההוראות לגבי התהליך. חלק מהמסמכים צריכים גם כן להיות חתומים על ידי עורך דין.

הקמת חברה קטנה שלבים אחרונים

לאחר שנרשמתם ברשם החברות והקמתם חשבון בנק עסקי של חברה בע“מ\ עליכם יהיה לפתוח תיקים בכל הרשויות. הכוונה היא לתיק במס הכנסה, תיק במע“מ ותיק בביטוח לאומי. גם כאן ניתן לחסוך הרבה מאוד זמן וכאבי ראש, אם תיעזרו ברואה חשבון מקצועי המתמחה בתהליך של הקמת חברות קטנות. למעשה, בחירת אנשי המקצוע המתאימים יכולה לסייע לכם בפתיחת החברה תוך זמן קצר מאוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תשלום אגרת הקמת חברה
תשלום אגרת הקמת חברה

כאשר מקימים חברה יש לשלם אגרה בעת מעמד הרישום ומרגע שהחברה מוקמת יש לשלם אגרה שנתית. אך מדוע יש לשלם אגרה ומה גובה תשלום אגרת

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה חלוקת מניות
הקמת חברה חלוקת מניות

הקמת חברה היא תהליך שכולל בתוכו שלבים רבים ביניהם רישום החברה אצל רשם חברות, מילוי טפסים שונים, תשלום אגרה וחלוקת מניות. חלוקת המניות יכולה להתבצע

הסכם שותפות הקמת חברה
הסכם שותפות הקמת חברה

כאשר מקימים חברה עם שותפים יש לחתום על הסכם שותפות. הסכם השותפות הוא בעל חשיבות רבה והוא למעשה מסכם את כל הפרטים החשובים עבור השותפים

074-7765923