הקמת חברה בארה"ב

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הקמת חברה בארהבהקמת חברה בארה"ב

הקמת חברה בארה"ב והקמת חברה בישראל הם שני דברים שונים, וזאת משום שכל מדינה מכתיבה את הכללים שלה להקמת חברה בשטחה. במאמר זה נרחיב אודות הקמה של חברה בארצות הברית ונעדכן מהם היתרונות של השכרת שירותיה של חברה מקצועית שתעזור בפעולה זאת לעומת הקמה עצמאית. קריאה נעימה.

 

רפורמת המס של טראמפ

הרפורמה שהנהיג טראמפ בכל הקשור אל מיסוי מוביל ישראלים רבים להחליט להקים חברה במעצמה זאת. טרם טראמפ הנהיג את הרפורמה ארצות הברית לא נגעה בכל הקשור אל המיסוי שנים רבות. משום שהיא לא הנהיגה ירידה של המיסוי היא הפכה פחות תחרותית. טראמפ שינה את כל התמונה, שכן מס חברות ירד באופן משמעותי ל – 21% (לפני כן המיסוי היה 35%). יתרון נוסף של חברות הוא שבעלי החברה יכולים לנכות במיידית סכומים הקשורים אל מכונות וציוד לעסק. בנוסף, במסגרת אותה רפורמה גם הונהגה הורדת שיעורי המס המקסימלי לעצמאים ועוד. יתרונות נוספים הם ההימנעות ממס עיזבון על משקיעים זרים, ההגנה המשפטית והיכולת להרחיב את הפעילות העסקית לשווקים שונים.. 

 

חוק ה- GILTI

במסגרת חוק זה המכונה 'חוק GILTI', נקבע מס שנתי בגין הכנסה GILTI. Global Intangible Low) Taxed Income ). האנשים הנכללים תחת מס זה הינם אזרחים אמריקאים אשר גרים בתוך ארה"ב ומחוצה לה ולתושבי ישראל בעלי אזרחות אמריקאית. 

נקודות חשובות ושיקולים – הקמת חברה בארצות הברית

טרם ההחלטה להקים חברה בארצות הברית חשוב לדעת את חוקי המס בארצות הברית ואת כל היבטי הקמת חברה שם וזאת על מנת להגיע למסקנה האם באמת משתלם להקים חברה בארה"ב או שמא עדיף להקימה בארץ. כאן חשוב לקחת בחשבון את הנקודות החשובות הבאות:

  • עלויות – יש לקחת בחשבון שהעלויות של הקמת עסק/חברה שונה בישראל, ארה"ב ומדינות נוספות וחשוב לדעת במדויק את העלות של הקמת חברה וזאת על מנת להגיע להחלטה הנכונה.
  • מיסוי – מדיניות המיסוי גם שונה ממדינה למדינה. לא בכל מדינה חובה לדווח לרשויות המס. בארה"ב, כן. בארצות הברית יש מדינות אשר מחייבות את בעלי החברה להגיש דו"חות מס על מנת להבטיח שהחברה תישאר פעילה.
  • סוגי חברות – בארה"ב ניתן לפתוח סוגים שונים של חברות, אם הכוונה היא לתאגיד או חברה בע"מ. 

כמו כן, חשוב לזכור שארצות הברית היא פדרציה הכוללת 50 מדינות, מחוז פדרלי וטריטוריות והקמת החברה תהיה באחת מאותן מדינות. רבים בודקים תחילה את המערכת המשפטית של אותה מדינה והעלויות השונות בה טרם הם מחליטים באיזו אחת ממדינות ארה"ב משתלם להם להקים חברה.

 

פתיחת תאגיד בארצות הברית

נכון להיום ניתן לפתוח בארצות הברית תאגיד או חברה בע"מ. תאגיד אינו יכול להיות חברת ביטוח, מוסד פיננסי או חברה שעיקרה מכירות בינלאומיות. חשוב לדעת ששיעור המס על הרווחים של התאגיד הינו 21%. באם אותו תאגיד מקיים פעילות הארצות הברית הוא חייב לדווח על כך ובמקרים רבים יש לקחת בחשבון את החבות מס על פעילות זאת. מנגד, באם מקימים תאגיד אמריקאי ניתן להחליט שהוא יחשב כ חברה שקופה לצרכי מס אמריקאי ועל ידי כך ההכנסות של אותה חברה יחויבו במס על ידי בעלי המניות.

 

סוגי תאגידים

ישנם סוגים שונים של תאגידים בארצות הברית :

  • שותפות מוגבלת שותפות זו מוכרת בראשי התיבות LLP. כאן המיסוי חל ברמת השותפים. 
  • חברה בערבון מוגבל – ראשי תיבות LLC. כאן מדובר על גוף שקוף שבעלי הזכויות בו נקראים 'חברים'. המיסוי של גוף זה לפי שיעור מס שולי החל על יחידים בארצות הברית. חברה בע"מ זאת אינה מנפיקה מניות. כאן ניתן לבחור לדווח כ – S CORP , כשותפות או כיישות שאינה קיימת וזאת לצרכי מס. 
  • C COPR – חברה בע"מ. המיסוי של החברה נעשה בנפרד מהמיסוי של בעליה. שיעור המיסוי יהיה 21%. (שיעור מס אחיד). 
  • S CORP – תחילתו של תאגיד זה תמיד יהיה  כ – CCORP ורק לאחר 75 ימים ניתן לבקש להפוך ל – S CORP. בעלי המניות תמיד יהיו חייבים להיות ישראלי שמחזיק בגרין קארד או בויזה מיוחדת. כאן הכוונה אל חברה שקופה שהכנסותיה מחויבות במס בידי בעלי המניות. תאגיד זה יצטרך לדווח על הכנסות החברה בסיום כל שנת מס. אך לחברה אין חבות מס. לעומת זאת, בעלי המניות של החברה יהיו חייבים בדיווח הכנסותיהם מהתאגיד ותשלום מיסוי לרשויות ארצות הברית בהתאם  לשיעורי המס שלהם בדוחות האישיים. 

 

הקמת חברה LLC בארצות הברית

  1. מיקום – הצעד הראשון יהיה לבחור היכן אתם מעוניינים להקים את החברה שלכם. כל מדינה והרגולציה שלה ולכן חשוב לבדוק קודם לכן מהי המדינה המתאימה ביותר לחברה שלכם. בעת בדיקה מקדימה יש לברר מהם התנאים לרישום החברה באותה מדינה, מהי האגרה, מהו המיסוי והאם יש מיסים נוספים. 
  2. מיסוי – כל מדינה והיבטי המיסוי ולכן חשוב לבחון את המדינות השונות ולבחור במדינה המתאימה להקמת החברה שלכם בארצות הברית.
  3. שם – הצעד הבא יהיה בחירה של שם לחברה אותה אתם עומדים להקים בארצות הברית. גם כאן הבירוקרטיה שונה בכל אחת מהמדינות. תמיד יש לוודא שהשם בו מעוניינים לחברה אכן פנוי ולקחת בחשבון שהשם של החברה תמיד יסתיים בראשי התיבות LLC.
  4. טפסים – השלב הבא יהיה מילוי והגשת טפסי התאגדות. טפסים אלו יכללו את כל הקשור אל שם החברה והשם של בעלי החברה. מהי המטרה של החברה. מהי הכתובת שלה ועוד. חשוב לקחת בחשבון שבעת הגשת המסמכים השונים תדרשו לשלם אגרה.
  5. תקנון – בחלק מהמדינות יידרש מכם להכין תקנון אשר יכלול  את מבנה החברה, שמות השותפים. חלוקת הבעלות בחברה. מטרת החברה. אחוזי חלוקת הרווחים וההפסדים בין השותפים, שינויי בעלות אפשריים ועוד.

EIN – Employer Identification Number או מספר זיהוי מעסיק  היא ה – ח.פ. או הת.ז העסקי לצרכי מס של גופים עסקיים בארצות הברית. שם נוסף של ה – EIN הוא Employer Identification Number. יש להנפיק מספר זה שכן הוא חיוני לכל פעולה עסקית ברשות המיסים של ארצות הברית.

הקמת חברה בארה"ב – עצמאית או באמצעות מומחים?

רבים שואלים את עצמם האם כדאי להם לבצע את הפעולות של הקמת חברה בארצות הברית בעצמם או שמא הכי חכם יהיה לשכור את שירותיהם של מומחים בתחום. כאן חשוב להבין שהקמת חברה במדינה זרה מחייבת בניית תכנית עסקית. בדיקות שונות, בירוקרטיה סבוכה, מילוי מסמכים באופן נכון, הכרת מושגים והליכים של אותה מדינה בה מעוניינים להקים חברה, הכנת דו"חות ועוד. אי הכרת הבירוקרטיה של אותה מדינה והליך הקמת חברה באותה מדינה בה מעוניינים, יכולה להוביל לטעויות רבות והליך ארוך וסבוך.

השכרת מומחים בתחום הקמת חברות בארצות הברית תוביל לפתיחה של חברה בצורה בטוחה. החברה שעיקר המומחיות שלה הוא ליווי בהקמת חברות בארה"ב תעזור לכם להבין מה סוג החברה המתאימה לכם, מהי המדינה המתאימה ביותר לצרכי פתיחת החברה שלכם, מהם חוקי המיסוי במדינה הנבחרת, מהו הליך הקמת חברה, שליחת טפסים ללקוח וטיפול בכל ההליך אל מול הגופים הרלוונטיים בארצות הברית והנפקת מספר EIN תוך פרק זמן קצר של כשבועיים ימים.

פתיחת חברה בארה בפתיחת חברה בארה ב

פתיחת חברה בחו"ל הוא מהלך שעבור בעלי עסקים מסוימים יכול להיחשב כהזדמנות עסקית ועבור אחרים יכול להיחשב ככורח הנובע מאופי פעילותם העסקית. בכל מקרה, חשוב לדעת שיש לכם את האפשרות לפתוח חברה בחו"ל ונכון להיום, מאז רפורמת המס של הנשיא טראמפ, במסגרתה הופחת מס החברות מ-35% ל-21%, ישנם לא מעט ישראלים שאצים רצים לבצע פתיחת חברה בארה ב. אבל האם זה נכון עבורכם? אילו סוגים של חברות תוכלו לפתוח בארה"ב? האם יהיה עליכם לשלם מס בארה"ב או בישראל? איך פותחים חברה בארה"ב ובחו"ל בכלל? את כל התשובות לכל השאלות, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

פתיחת חברה בארה ב – למה בכלל?

ובכן, האופציה של פתיחת חברה בחו"ל היא אינה אופציה חדשה ולרוב היא עולה על השולחן בשני מצבים מרכזיים. המקרה הראשון הוא מקרה בו בעל העסק מעוניין להשיג לעצמו הטבות מס ולמזער את חבות המס שלו מתוך סך הכנסותיו. במקרה זה, יכול בעלי העסק להקים את החברה שלו במדינה זרה ואף במקלטי מס, שם יהיה עליו לשלם את המס עבור פעילות החברה. זהו מהלך חוקי לחלוטין, אך ראוי לציין שחברות כאלה נכנסות אוטומטית לרדאר של רשות המיסים, אם כי לרוב ללא שום השלכות. המקרה השני הוא מקרה בו בעלי העסק נדרש להקים חברה רשמית בארה"ב על מנת להיות מסוגל לבצע את פעילותו העסקית. כך למשל, ישנם ענפים כלכליים בהם הרשויות האמריקאיות מעוניינות במקסימום פיקוח כמו למשל בענף הבריאות, ענף הפיננסיים וכדומה, ולכן הן מאפשרות לאזרחים זרים לפעול בארה"ב, אך רק במסגרת חברה רשמית מקומית. בשני המקרים האלה, נדרש מהלך של פתיחת חברה בארה ב, וזה מעבר כמובן למניעים אישיים של אנשי עסקים כמו למשל סמל סטאטוס באמצעות בעלות על חברה זרה בכלל ואמריקאית בפרט, יצירת דרייב ליציאה לשווקים חדשים ופתיחת השערים לעולם, יצירת הזדמנויות עסקיות מעבר לים וכן הלאה.

אילו סוגים של חברות ניתן לפתוח בארה"ב?

ככלל, ישנם שני סוגים מרכזיים של חברות אותן ניתן לפתוח בארה"ב. הסוג הראשון הוא Corporation שהוא תאגיד המחוייב להצהיר על הכנסותיו ברמה הפדראלית. במידה והתאגיד גם מקיים פעילות עסקית בארה"ב, ייתכן שיחולו עליו מיסים נוספים מטעם המדינה הספציפית בארה"ב שבה הוקם התאגיד. בסוג זה של חברות ישנו מודל ייחודי שנקרא S-Corporation, שהוא תאגיד שמעביר את הכנסותיו לבעלי המניות והם אלו שמחויבים במס הכנסה, במקום שהתאגיד עצמו יחויב במס חברות.

סוג נוסף של חברה שניתן להקים בארה"ב הוא חברה בע"מ LLC (Limited Liability Company) שהיא המקבילה של חברה בע"מ (בערבון מוגבל) בישראל. ההבדל המרכזי בין חברת LLC בארה"ב ובין חברה בע"מ בישראל הוא, שבחברה האמריקאית החברה אינה מנפיקה מניות, כך שהבעלים בחרה הם אינם בעלי מניות בחברה אלא חברים בחברה (Members).

יש כמובן הרבה מה לומר על כל אחד מסוגי החברות וכל סוג כזה יכול להתאים לעסק אחר, בעל היקפי פעילות שונים, בתחום כלכלי שונה ולמטרות שונות. בכל מקרה, כל החלטה שאתם רוצים לקבל לגבי פתיחת חברה בארה ב או בחו"ל בכלל, היא החלטה שאתם רוצים לקבל בליווי גורם מקצועי מומחה ולכן אין טעם לנסות וללמוד את הפרטים בעצמכם בניסיון לקבל את ההחלטה בעצמכם.

זה גם הזמן להגיד את הדבר החשוב הבא: התהליך של פתיחת חברה בארה ב יכול להיות תהליך פשוט למדי ברמה הטכנית, אבל השלכותיו יכולות ללוות אתכם שנים ארוכות קדימה. מהסיבה הזאת, גם אם אתם חושבים שאתם יכולים להשלים את התהליך בעצמכם, כי אתם יודעים אנגלית ואתם יודעים למלא טפסים ולשלוח אותם לרשויות המתאימות, עדיין חשוב מאוד שתעברו את התהליך עם גורם מקצועי, שיסייע לכם לא רק בהיבט הטכני, אלא גם ובעיקר בייעוץ סביב בחירת סוג החברה המתאים לכם, המדינה הספציפית בארה"ב בה נכון לכם לפתוח את החברה ועוד שורה של פרמטרים שחשוב לבחון ולקבע במעמד פתיחת החברה ואשר אותם מכירים רק אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה.

 

איך נראה התהליך של פתיחת חברה בארה ב?

כאמור, ברמה הטכנית מדובר בתהליך מאוד פשוט ואינטואיטיבי. תחילה עליכם למלא טפסים ייעודיים ובמרכזו אפליקיישן להקמת עסק חדש בארה"ב. את הטפסים יש להעביר לגופים הרלוונטיים בארה"ב ובתוך מספר ימים תירשם על שמכם חברה בארה"ב כשאת מספר הח.פ. של החברה מהמדינה הספציפית בארה"ב בה הקמתם את החברה, תקבלו כעבור כ-14 ימים. יחד עם זאת, כפי שאמרנו קודם לכן, הפרוצדורה הטכנית הזאת היא לחלוטין לא לב העניין.

בפועל, תהליך פתיחת חברה בארה ב צריך לכלול את כל המרכיבים הבאים:

  • בחינת מניעים ומטרות – מדוע אתם מעוניינים להקים את החברה בארה"ב? מהן התועלות שאתם רוצים להשיג באמצעות המהלך? האם יש מאפייני פעילות שיוצרים עדיפות להקמת החברה במדינה מסוימת בארה"ב על פני מדינה אחרת?
  • בחינת אילוצים – האם הקמת החברה בארה"ב נדרשתם לכם לצורך השלמת מהלך עסקי כלשהו? האם ישנם שותפים אמריקאים מקומיים למהלך? האם הרגולטור האמריקאי דורש מכם להקים חברה מסוג מסוים או במיקום מסוים לטובת קבלת אישור כלשהו?
  • סוג החברה – מהו סוג החברה המתאים לכם? האם יש לכך משמעות מבחינתכם? האם חשוב לכם יותר לשמור על פורמליות קלילה ופשוטה או על רמת מיסוי נמוכה ככל שניתן? האם יש מגבלות משפטיות כלשהן או יחסים כלשהם בין בעלי המניות, שמחייבות בחירה בסוג חברה מסוים על פני סוג אחר?
  • המדינה בה תוקם החברה – באילו מדינה נכון לכם לבצע פתיחת חברה בארה ב? האם ישנם בכלל שיקולים גאוגרפיים שצריך לקחת בחשבון? האם השיקול הבלעדי הוא תנאי מיסוי ופורמליות רגולטורית?

אלו הן דוגמאות לשאלות שיהיה עליכם לברר לפני שאתם פותחים חברה בארה"ב או בכלל בחו"ל. עבורכם, עשויות השאלות האלה להיראות מורכבות מחד ומיותרות מאידך, אבל איש מקצוע בעל ניסיון, יודע עד כמה חשוב לבצע את המהלך בצורה נכונה, שכן האופן בו תקימו את החברה יכול להכריע היבטים רבים באופן ההתנהלות שלה בהמשך, לרבות השפעה על השורה התחתונה של העסק.

מי יכול לסייע לכם עם התהליך?

מכל הסיבות שמנינו לעיל, די ברור שאת המהלך של פתיחת חברה בארה ב, חשוב שתעברו בליווי וסיוע של גורם מקצועי בדמותו של רואה חשבון או גורם מקצועי אחר, בעל התמחות ספציפית בתחום של מסחר בינלאומי ובתחום הספציפי של פתיחת חברות מעבר לים. גורם מקצועי כזה יכול לתת לכם עצות יקרות ערך, בעקבותיהן אולי תחליטו להקים את החברה דווקא במדינה אחרת, או אולי להקים אותה בכל זאת בארה"ב אבל במקביל גם להקים חברה במקלט מס, שיכול לסייע לכם להפחית מאוד את חבות המס שלכם כחוק וכן הלאה. המלצות מחברים, קולגות, שכנים ובני משפחה יכולות בהחלט לעזור, אבל אם יש לכם איש מקצוע שיכול לתת לכם חוות דעת מקצועית עם גורם מקצועי שמתאים למשימה, זהו בהחלט הערוץ בו אתם רוצים ללכת ובתנאי כמובן, שאתם סומכים על חוות דעתו של הגורם המקצועי. 

למה ללכת כל כך רחוק כאשר אתם יכולים להקים חברה בארץ? הקמת חברה בארצות הברית הפכה להיות מאוד פופולרית בשנים האחרונות ורבים לא מבינים למה. ארצות הברית, ארץ האפשרויות היא אחת הארצות היותר מחבקות כאשר זה נוגע להקמת עסקים. לצערנו, היום מאוד קשה להקים עסק בארץ, למעשה יותר ממחצית מהעסקים שנפתחים מדי שנה יסגרו לאחר כשנתיים של פעילות לכל היותר. אז מה כל כך מיוחד בארצות הברית שכולם רוצים לברוח לשם? ואיך אתם מפעילים עסק בארצות הברית אם אתם בכלל בארץ? הנה כל התשובות על הקמת חברה בארצות הברית.

לאן כולם רצים?

אז בואו נתחיל בשאלה שרבים בוודאי שואלים – למה דווקא ארצות הברית? הסיבה לכך שהרבה ישראלים בוחרים לפתוח עסק בארה"בהקמת חברה בארצות הברית הפכה להיות מאוד פופולרית בשנים האחרונות ורבים לא מבינים למה היא בראש ובראשונה הפוטנציאל העסקי. בישראל אנחנו יחסית מוגבלים בהיצע הלקוחות שלנו ופועלים בהתאם. בארצות הברית מצד שני יש כמויות גדולות יותר של לקוחות פוטנציאלים לכל חברה אשר תעלה בראש שלכם. כמו כן, בוודאי נוכחתם לראות את מחירי המחייה בישראל, זה נוגע גם לעסקים. עסק אשר מוכר לכם קוקטייל ב-60 ש"ח ויותר כנראה מרוויח רק כ-7% במקרה הטוב על כל הוצאה. הבעיה היא המיסוי ומחירי הספקים, ישראל היא מאוד יקרה גם עבור עסקים. מצד שני, בארה"ב יש לנו הרבה יותר אפשרויות, יש תחרות גדולה יותר בין הספקים ושם לא לוקחים מיסוי גבוה כמו בארץ (23% בארץ נכון לשנת 2021). ולבסוף, בארה"ב יש לכם יותר פוטנציאל להתרחב מאשר בארץ, אלו הסיבות לכך שהרוב יפנו אל הקמת חברה בארצות הברית ולא בארץ בהכרח.

שלבי התהליך

אתם בטח כבר רוצים להתחיל, לקנות כרטיס טיסה ולכבוש את אמריקה, אבל חשוב לנשום לפני. יש לכם תהליך שאתם צריכים לעבור בארץ, ייקח לא מעט זמן עד הקמת חברה בארצות הברית. ככל שאתם תפנו לאנשי מקצוע מוקדם יותר ככה אתם תוכלו לסיים את התהליך במהרה. רישום חברה בארה"ב לא אמור להיות מסובך מדי, למעשה אפשר לעשות את רוב התהליך באופן מקוון. אתם צריכים לשלוח לרשם החברות בין שלושה עד חמישה שמות לעסק שלכם, תוכלו כמובן להדגיש אלו שמות בעלי ערך יותר עבורכם. הסיבה לכך שאנחנו נגיש יותר משם אחד היא בשל המצב בו השם לא רלוונטי. תמיד טוב שיהיו לכם עוד כמה שמות בקנה כדי שלא תפספסו את התהליך בגלל בחירת השם.

לאחר מכן, אתם צריכים להכיר את כל חוקי המיסוי אשר עלולים לחול על העסק שלכם, זאת תוכלו לעשות בליווי רואה חשבון מנוסה בהקמת עסקים בחו"ל. יש הבדל בין מי שיש לו אזרחות ומקים עסק ובין מי שאינו תושב ארה"ב. הכירו את כל הזכויות שמגיעות לכם ותדעו בדיוק מהן ההוצאות שלכם בעסק – תוכנית עסקית. כאשר אתם מוכנים, הגיע הזמן לפתוח חשבון בנק עבור העסק שלכם. עליכם לשלוח לבנק הרלוונטי (הקמת חברה זרה בתוך המרכז הפיננסי האמריקאי) את כל הטפסים אשר מעידים על העסק שלכם ובכך, תוכלו לממש את התהליך.

איך מוצאים חברה מקצועית שתלווה אתכם?

כפי שציינו, לעבור את התהליך הזה לבד יכול לקחת לכם לא מעט זמן. אתם צריכים לפנות לגורם מקצועי אשר יש לו יותר קשרים מאשר אתם, הוא יודע איך למלא את הטפסים בצורה נכונה ויודע מה רשם החברות האמריקאי למעשה רוצה. כמו כן, חברה מקצועית חייבת לכלול אנשי מקצוע אשר יכולים לענות לכם על כל השאלות המשפטיות וגם בתחום המיסים. בחרו בחברה אשר יש לה מוניטין וניסיון מוכח עבור הקמת חברה בארצות הברית. יש היום לא מעט חברות אשר עוסקות בתחום הזה, בחרו בחברה מוכרת, חברה אשר יש לה את הרישיון ללוות אתכם ויש שם מספיק אנשי מקצוע שיוכלו להעניק לכם את הכלים הרלוונטים לפתיחת העסק. חברה מקצועית גם תעניק לכם סיוע מקצועי בתחום העסק עצמו, איך אתם יכולים לייעל את העסק בעיניהם. זכרו, הקמת חברה בארצות הברית עבור מי שאין לו ניסיון יכול להיות תהליך מאוד מפחיד, אבל כל עוד אתם בטוחים בפרויקט שלכם ויש לכם צוות מקצועי מאחוריכם, אתם בידיים טובות.

מה בנוגע לאחזקה?אם אתם מעוניינים לעבור תהליך של הקמת חברה בארצות הברית, עם זאת אתם לא באמת רוצים לעשות רילוקיישן

אז כרגע הסיטואציה היא שאתם מעוניינים לעבור תהליך של הקמת חברה בארצות הברית, עם זאת אתם לא באמת רוצים לעשות רילוקיישן. יש היום חברות אחזקה אשר יוכלו לתחזק את העסק שלכם בכל הנדרש כאשר אתם לא נמצאים במקום. היתרון היום הוא שאפשר לנהל עסק כמעט מכל מקום, זה כמובן גם תלוי בסוג העסק אבל, כמעט כל עסק ניתן לניהול בצורה מקוונת. החברה המקצועית יכולה לעזור לכם בניהול העסק עבור דמי שכירות. כמו כן, מומלץ תמיד שיהיה לכם שותף עסקי אשר הוא נמצא באופן פיזי במקום כדי לפקח על העסק בצורה מחמירה יותר.

עלות הקמת חברה בארה"ב

לפני שמתחילים כל תהליך צריך לוודא שהוא באמת רווחי לכם. עלות הקמת חברה בארה"ב היא הצעד הראשון שלכם לפני שאתם נכנסים למים. ארצות הברית תפסה שם בתור הארץ שבה אפשר לעשות הכל, ובהחלט אנחנו לא שוללים את החזון הזה. עם זאת, התהליך לפני הקמת החברה הוא הכרחי בשביל שבאמת תוכלו לקצור את הפירות כפי שדמיינתם. ישראלים רבים מוצאים את עצמם עובדים יותר בחו"ל מאשר בארץ, בין אם זה בתחום הנדל"ן ובין אם מדובר על הקמת עסק בארה"ב. נסתכל על זה באופן הכי פשוט, כאשר אתם פונים לשוק בארה"ב אתם נכנסים לשוק הרבה יותר גדול (גם התחרות גדולה). בנוסף, העלויות יכולות להיות זולות ממה שאתם משלמים בארץ, זה כמובן תלוי בענף אליו בחרתם להיכנס. לכן, עליכם לבדוק עלות הקמת חברה בארה"ב לפני שאתם מזמינים כרטיסי טיסה (שאגב, לא בטוח שאתם צריכים). הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על עלות הקמת חברה בארה"ב.

 

למה דווקא ארה"ב?

את הסיבה הראשונה לכך שכל כך הרבה ישראלים רוצים לפתוח חברה בארה"ב הסברנו לכם – כמות הלקוחות הפוטנציאלית. עם זאת, הסיבה היא לא רק זאת. היתרון הבא נוגע לעובדה הבאה: עלות הקמת חברה בחו"ל ובמדינות מסוימות יכולה להיות זולה הרבה יותר מאשר היא בארץ. כולנו ראינו את הכתבות האחרונות על כך שישראל היא מבין הערים היקרות ביותר בעולם, זה נוגע גם לעסקים וחברות. היתרון השני הוא שיש לכם היצע רחב יותר של אפשרויות, הן מבחינת לקוחות והם מבחינת משקיעים פוטנציאלים. יהיה לכם הרבה יותר קל להתרחב כאשר אתם פותחים חברה בארצות הברית. כמו כן, יש עוד יתרונות אשר נוגעים לגובה המיסוי של חברות בארה"ב שלרוב יהיה נמוך יותר מאשר בארץ. לרוב, חברות בארץ ישלמו כ-23% (נכון לשנת 2021) עבור מיסוי. 

רישום חברה בארה"באיך מתחילים בתהליך?

אז איך בעצם כל התהליך הזה מתחיל? נשמע מפחיד לקפוץ למים, אבל עם הליווי הנכון אתם יכולים בהחלט להיות רגועים. רישום חברה בארה"ב הינו תהליך לא מסובך מדי, אבל חשוב מאוד להקפיד על כל השלבים. תחילה, עליכם לרשום את החברה ולבדוק שהשם של החברה שאתם רוצים לא קיים כבר. חשוב להגיע עם שלוש אופציות ואם לא, החברה אשר מלווה אתכם תוכל למצוא לכם אלטרנטיבה. עליכם לברר לגבי חוקי המיסוי בארה"ב בין אם אתם תושבי ארה"ב או לא, בררו לפי המדינה בה אתם רוצים להקים את העסק שלכם. כמו כן, חשוב ללמוד על כל הזכויות שמגיעות לכם מטעם המדינה בה העסק שלכם נמצא ומטעם ישראל. זכרו, כל חברה אשר אינה חברה אמריקנית חייב במס פדרלי.

היום תוכלו לבצע את כל התהליך הזה באופן מקוון, לפחות את תהליך הרישום. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר ולמלא את הטפסים הרלוונטיים. מוטב לציין, ליווי של יועץ מס, רואה חשבון ועורך דין הוא חובה בשלבים המוקדמים. הטפסים יגיעו לנציג מקצועי אשר יצור אתכם קשר לאחר בחינה של כל המסמכים ששלחתם. לאחר מכן, אנחנו ממליצים לכם כבר לפתוח חשבון בנק עבור העסק שלכם. כאן מדובר על תהליך מעט מורכב יותר, עליכם להקים חברה זרה בתוך המרכז הפיננסי האמריקאי ולחכות לאישור עבור פתיחת החשבון.

קראו עוד: פתיחת עסק בארה"ב

עלות הקמת חברה בארה"ב – גורמים משפיעים

התהליך עצמו יכול לנוע בטווח מסוים של מחירים, תלוי בחברה אשר תלווה אתכם לאורך כל הדרך להקמת החברה. יש לא מעט חברות אשר מציעות ליווי בפתיחת תיק חברות זרות, פתיחת התיק כוללת אגרות ותשלומים שונים. המחיר משתנה גם בהתאם למדינה בה אתם בוחרים להקים את החברה שלכם. לכן, חשוב לפגוש חברה מקצועית אשר תלווה אתכם לאורך כל הדרך ויש לה את הכלים להתמודד עם כל הגורמים הרלוונטים. בחנו את טיב החברה, את המוניטין שלה, את המחיר אותה היא גובה לעומת מקומות אחרים. כל חברה אשר עוסקת בהקמת חברות בחו"ל צריכה להיות עם ניסיון וזה משהו שאתם יכולים לבדוק. החברה תציין בפניכם את העסקים אשר היא עזרה להקים ואתם תוכלו לראות את המצב הנוכחי שלהם. 

אין מחיר אחיד עבור עלות הקמת חברה בארה"ב, המחירים מאוד משתנים מעת לעת. עם זאת, המחיר צריך להיות שפוי ואתם צריכים להיות מודעים לכל האגרות אותן אתם צריכים לשלם וכמובן, מה המחיר אותו גובה החברה עבור הליווי. מלבד לכך, עלות הקמת חברה בארה"ב תלויה גם בציוד אותו אתם רוכשים עבור העסק שלכם, עובדים, הוצאות שוטפות, אספקה, משכורת עובדים ואף אחזקה. יש היום חברות אשר יכולות כמעט לנהל את העסק עבורכם כאשר אתם בארץ, הן דואגות לאחזקה השוטפת של העסק. אם יש לכם חזון להקמת עסק לכו על זה, אבל אל תשכחו לרדת לפרטים הקטנים עם שלבי ההקמה. 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תרגום מסמכי חברה

בשעה טובה התקדמתם ליצירת שיתופי פעולה עם חברה בינלאומית גדולה שנמצאת בחו"ל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות להרחיב את הפעילות העסקית של החברה שלכם, להגיע לקהל

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה באסטוניה
הקמת חברה באסטוניה

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות בחו"ל, מסיבות שונות כאשר המרכזיות ביניהן יהיו נוחות ומיסים. כך גם באסטוניה שממוקמת באזור הבלטי שבצפון אירופה. אז למה להקים

הקמת חברה במקלטי מס
הקמת חברה במקלטי מס

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות במדינות שונות ברחבי העולם. יש לכך סיבות שונות. אחת הסיבות לכך היא להוריד את שיעור המס שיש לשלם על ידי

074-7765923