פתיחת עסק בארה ב

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

פתיחת עסק בארה בפתיחת עסק בארה ב

מאז ומעולם היה החלום הגדול של כל אדם למכור מוצר אחד לכל סיני בדולר אחד בלבד. אלא שהיום כבר כולם יודעים, שהחלום הזה הוא יותר פנטזיה מאשר חלום ושאין שום דבר במציאות שיכול לתמוך בו. לא רמת החיים של הסינים, לא היכולת להגיע לכולם ולא היכולת להציע להם משהו שהם לא באמת צריכים. פתיחת עסק בארה ב למשל, נחשבת להרבה יותר אטרקטיבית עם הסתברות גבוהה הרבה יותר לעשיית רווח. השוק האמריקאי הוא שוק צומח עם ביקושים אדירים לכל דבר חדש וטוב ואם רק נוכל להביא את המוצר הזה לשוק האמריקאי ולהציע לו אותו במסגרת פעילות עסקית מקומית שלנו, לא נצטרך עוד לדאוג כנראה לעולם למצבנו הכלכלי.

 

פתיחת עסק בארה ב – למה דווקא ארה"ב?

ובכן, הפוטנציאל העסקי של כל מהלך עסקי שהוא נבחן בהתאם לפוטנציאל הרווח ופוטנציאל הצמיחה שהוא נושא בתוכו. פוטנציאל זה נגזר משורה של פרמטרים כמו כוח הקנייה בשוק, רמת התחרות בשוק, קלות ההגעה לשוק ולצרכנים, הקלות בה עובר מידע מצרכן לצרכן ומהעסק לשוק וכן הלאה. במובנים רבים מאוד, למעט סוגיית התחרות, ארה"ב הוא השוק האידיאלי לכל פעילות עסקית שהיא ואם יש לכם רעיון טוב ומוצר טוב ואתם מוכנים לבצע את המהלכים הנדרשים להצלחתם בשוק, ארה"ב הוא השוק שיכול להציע לכם את ההסתברות הגבוהה ביותר להצלחה. השוק האירופאי הוא מאוד שמרני ורגולטורי והשוק האסייתי הוא בעל כוח קנייה מצומצם למדי וזרימה איטית וקטועה של מידע. אם אתם מחפשים את ההזדמנות לחצות את הים ולהיפתח לעולם הגדול, פתיחת עסק בארה ב הוא הנתיב הטוב ביותר עבורכם.

איך פותחים עסק בארה"ב?

תהליך הפתיחה של עסק חדש בארה"ב ולמעשה בכל מקום אחר, הוא תהליך שמורכב מהיבט טכני, היבט חשבונאי והיבט עסקי. זה מתחיל דווקא בהיבט העסקי עם קבלת החלטות לגבי סוג העסק שרוצים לפתוח והאופן בו מגיעים לשוק – האם אתם רוצים לפתוח חנות פיזית? אולי חנות אונליין בלבד? האם אתם רוצים לספק שירותים דרך משרד? האם אתם מתכוונים להתמקד בשוק מקומי ולהתרחב לאט או שאתם רוצים מלכתחילה לפנות לשוק האמריקאי הרחב? ישנן הרבה שאלות שיהיה עליכם לשאול את עצמכם לפני שאתם ניגשים לתהליך הטכני והמעשי של פתיחת עסק בארה ב. התשובות לשאלות אלה יכריעו את היקפי ההכנסות הצפויות, את רמת המיסוי לה תהיו חשופים ואת מודל ההתאגדות המתאים ביותר עבורכם, הן בכדי לבסס את ההצלחה העסקית והן בכדי למזער את עלויות המס.

לאחר שגיבשתם תמונה מהודקת לגבי העסק אותו אתם רוצים לפתוח, מתחיל השלב החשבונאי בו יש לבחון את מודל ההתאגדות המתאים לכם ביותר: עצמאי, חברה בע"מ LLC, תאגיד Corporation או כל אחת מהנגזרות של אלה, כמו למשל תאגיד S-Corp שהוא נגזרת של תאגיד לאומי ויכול לחסוך לכם עלויות מס רבות בתנאים מסוימים. את כל אלה יש לבחון בליווי גורם מקצועי שמכיר את חוקי המס המקומיים, את המודלים האפשריים להתאגדות ואת החיבור בין אלה. לבסוף מתחיל השלב הטכני בו פשוט צריך למלא מסמכים, להשיג אישורים ולהגיש אותם כאפליקיישן לרשויות הרלוונטיות.

 

האם אפשר לעשות את זה לבד?

התשובה היא בהחלט כן. כל שלב בתהליך של הקמת פתיחת עסק בארה ב הוא שלב שאותו תוכלו לעשות בעצמכם, אם כי מעת לעת תצטרכו שירות מקצועי נקודתי כמו למשל אימות מסמכים על ידי עורך דין או חתימה על מסמך חשבונאי על ידי רואה חשבון מקומי. יחד עם זאת, פתיחת עסק בארה ב לבד היא הדרך הכי פחות מומלצת. אתם לא צריכים להיות אמריקאים כדי לדעת עד כמה האותיות הקטנות חשובות ועד כמה הן יכולות להכריע כל מהלך. אתם לא צריכים להיות אמריקאים כדי לדעת עד כמה החלטות שאתם מקבלים בתחילת הדרך יכולות להשפיע על כל ההתנהלות שלכם שנים קדימה. אתם גם לא צריכים להיות אמריקאים כדי לדעת שכל החלטה שאתם מקבלים צריכה להישען על תשתית מידע מהימנה ומקצועית וכל יישום של החלטה כזאת חייב להיות מקצועי ומהודק על מנת להגדיל את ההסתברות להצלחה. מרבית הישראלים יתקשו להקים עסק בעצמם כאן בישראל, אז על אחת כמה וכמה כשמדובר במדינה זרה עם שפה זרה, כללים זרים, רגולציה זרה ותרבות זרה.

בשורה התחתונה, פתיחת עסק בארה ב יכולה לפתוח בפניכם עולם שלם של אפשרויות עסקיות ונתיבים לצמיחה ורווח. יחד עם זאת, כדי שאכן תוכלו לבסס לעצמכם דרך בטוחה יחסית להצלחה, חשוב שתעשו את הדברים הנכונים בצורה הנכונה ושלבטח לא תאפשרו לעצמכם ליפול על פרוצדורות. את התהליך של הקמת העסק השאירו לאנשי מקצוע שחיים את השוק האמריקאי המקומי ויודעים לעשות את זה נכון ואת כל התהליך של קבלת ההחלטות ובחינת השוק המקומי, עשו גם בליווי אנשי מקצוע שמתמחים ספציפית בתחום הזה ויכולים לתת לכם את הדחיפה הנכונה להצלחה. 

פתיחת עסק בארה"בפתיחת עסק בארה"ב

ישראלים רבים מעוניינים בפתיחת עסק בארה"ב, והאמת שיש להם הרבה סיבות לכך. עם זאת לפני שאתם ממהרים לפתוח עסק בארה"ב, או בכל מדינה אחרת ברחבי העולם, חשוב מאוד לוודא כי התהליך באמת רווחי. לפני שאתם מקימים חברה יש לבצע מספר תהליכים הכרחיים. על פתיחת עסק בארה"ב נרחיב במאמר הבא. 

 

פתיחת עסק בארה"ב– למה דווקא ארה"ב?

ארה"ב, או בשם אחר הארץ שאפשר לעשות בה הכול, ארץ החלומות, היא אחד המקומות המבוקשים ביותר בעולם לפתיחת עסקים. יש לכך מספר סיבות.

קודם כל, בארה"ב כמות הלקוחות הפוטנציאלית היא גדולה יותר באופן משמעותי מאשר בארץ. כאשר אתם פותחים עסק בארה"ב אתם נכנסים לשוק הרבה יותר גדול מאשר בארץ. אך כך גם התחרות גדולה יותר באופן משמעותי. 

סיבה נוספת לפתיחת חברה בארה"ב היא שהעלויות בארה"ב יכולות להיות זולות יותר באופן משמעותי יותר מאשר בארץ. בארץ לא קל להחזיק עסקים. למעשה על פי נתונים ניתן לראות כי יותר מ-70% מהעסקים נסגרים כשנתיים לאחר פתיחתם. זאת כמובן בגלל מיסים גבוהים, תנאים לא אופטימליים והעובדה שהמדינה לא כל כך עומדת מאחורי עסקים קטנים ולא מסייעת להם. כמו כן, ישראל נחשבת לאחת המדינות היקרות ביותר בעולם, גם בנוגע לעסקים וחברות. 

יתרון נוסף בפתיחת עסק בארה"ב הוא שיש היצע רחב מאוד של אפשרויות- מבחינת לקוחות פוטנציאליים כפי שציינו קודם, אך גם מבחינת משקיעים פוטנציאליים. בארה"ב קל הרבה יותר להתרחב ולהשיג גופי מימון ומשקיעים שונים. 

כמו כן, יש לקחת בחשבון כי בארה"ב גובה המיסוי יהיה בדרך כלל נמוך יותר מאשר בארץ. ברוב המקרים בארץ חברות ישלמו כ-23% מיסוי, נכון לשנת 2021. 

עם זאת, חשוב מאוד לברר האם העסק יהיה רווחי והאם באמת תוכלו לקצור את הפירות כפי שאתם חולמים. לכן, לפני שאתם ממהרים לפתוח עסק בארה"ב, בררו כמה תחרות תהיה לכם, האם העסק שלכם יהיה רלוונטי, האם הוא יהיה רווחי וכמה יעלה לכם להקים אותו. 

פתיחת עסק בארה"ב– כיצד נבצע זאת?

אז בחרנו לבצע הקמת חברה בחו"ל ולפתוח עסק בארה"ב אבל איך מתחילים? על מנת להצליח לפתוח עסק בארה"ב בהצלחה ולעשות זאת כמו שצריך, מומלץ לקבל ליווי וייעוץ של אנשי מקצוע. 

על מנת להקים חברה עליכם בראש ובראשונה לרשום את החברה אצל רשם חברות בארה"ב במדינה בה תקימו את העסק. עליכם לבחור בשם לחברה ולוודא כי השם לא קיים וכי הוא לא דומה או מזכיר שם של חברה אחרת, על מנת שלא תהיו חשופים לתביעות. מומלץ להגיע עם שלוש אופציות לשמות לחברה. 

חשוב מאוד לבצע תכנון מס. לשם כך בררו על חוקי המיסוי בארה"ב באופן כללי ובמדינה בה אתם מעוניינים לפתוח את העסק. כמו כן, חשוב מאוד לבדוק מה הזכויות שמגיעות לכם על פתיחת עסק בארה"ב. 

שימו לב- כל חברה לא אמריקאית מחויבת לשלם מס פדרלי. 

 

פתיחת עסק בארהב באופן מקווןפתיחת עסק בארה"ב באופן מקוון

כיום, בזכות העידן הטכנולוגי ניתן לפתוח עסק בארה"ב באופן מקוון דרך האינטרנט. לשם כך עליכם להיכנס לאתר ולמלא את הטפסים הרלוונטיים. יש לקחת בחשבון כי ליווי וייעוץ של אנשי מקצוע ביניהם יועץ מס, רואה חשבון ועורך דין הוא הכרח במיוחד בשלבים המוקדמים. 

לאחר שמילאתם את כלל הטפסים הרלוונטיים הם יגיעו לנציג מקצועי שיבחן את המסמכים ולבסוף ייצור אתכם קשר. לאחר שרשמתם את העסק שלכם, חשוב מאוד לפתוח חשבון בנק עבר העסק במדינה בה רשמתם את העסק. פתיחת חשבון בנק היא תהליך מעט מורכב יותר. לשם כך עליכם להקים חברה זרה בתוך המרכז הפיננסי האמריקאי ולחכות לאישור עבור פתיחת חשבון בנק. 

כמה עולה פתיחת עסק בארה"ב?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר ויש מספר גורמים שמשפיעים על עלות התהליך. 

המחיר יהיה תלוי בין היתר בחברה שתעניק לכם ליווי וייעוץ במהלך פתיחת העסק. יש לא מעט חברות שמציעות ליווי וייעוץ בפתיחת עסקים במדינות זרות בכלל ובארה"ב בפרט ובפתיחת תיק חברות זרות. שימו לב כי פתיחת התיק כוללת אגרות ותשלומים שונים. 

בחרו בליווי של חברה מקצועית, עם ניסיון ומוניטין חיובי. בררו על העסקים הקודמים שהחברה עזרה לפתוח ברחבי העולם בכלל ובארה"ב בפרט ובדקו האם הם מצליחים. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק לפני בחירת החברה שתלווה אתכם בתהליך הוא הניסיון שלה. לא בעיה לבדוק את הנתון הזה ולכן אל תוותרו על הבדיקה שלו. 

כמו כן, גורם נוסף שישפיע על המחיר יהיה המדינה בה אתם בוחרים להקים את העסק. לכל מדינה בארה"ב יש חוקים מעט שונים, ולכן עד שאתם לא יודעים בדיוק היכן תפתחו את העסק קשה לענות כמה הדבר יעלה לכם. 

כמו כן, עלות פתיחת עסק בארה"ב מושפע גם מעלויות הציוד שאתם רוכשים לעסק שלכם, מכמות העובדים, הוצאות שוטפות, אספקה, משכורות של העובדים ואחזקה של העסק. לכן, אם אתם רוצים להבין כמה יעלה לכם לפתוח עסק בארה"ב נסו לחשב פחות או יותר את הגורמים הללו. 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תרגום מסמכי חברה

בשעה טובה התקדמתם ליצירת שיתופי פעולה עם חברה בינלאומית גדולה שנמצאת בחו"ל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות להרחיב את הפעילות העסקית של החברה שלכם, להגיע לקהל

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה באסטוניה
הקמת חברה באסטוניה

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות בחו"ל, מסיבות שונות כאשר המרכזיות ביניהן יהיו נוחות ומיסים. כך גם באסטוניה שממוקמת באזור הבלטי שבצפון אירופה. אז למה להקים

הקמת חברה במקלטי מס
הקמת חברה במקלטי מס

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות במדינות שונות ברחבי העולם. יש לכך סיבות שונות. אחת הסיבות לכך היא להוריד את שיעור המס שיש לשלם על ידי

074-7765923