הקמת חברה באירופה

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הקמת חברה באירופהמעוניינים להקים חברה באירופה? במקרים רבים יהיה מדובר בבחירה הלגיטימית, הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם. בעולם העסקים של העידן המודרני, אנשים רבים בוחרים להקים חברות בחו"ל בכלל ובאירופה בפרט. על מנת להקים חברה באירופה, יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים. על הקמת חברה באירופה נרחיב במאמר הבא. 

 

הקמת חברה באירופה- למה?

אירופה, היא יבשת גדולה מאוד בה יש שווקים כלכליים וצרכניים, רגולציה והזדמנויות עסקיות רבות, גם ליזמים ישראלים. למעשה, באירופה ניתן להנות מהזדמנויות אטרקטיביות רבות ויותר ויותר ישראלים מקימים בה פעילויות עסקיות שונות ומגוונות. 

הקמת חברה באירופה, מתבצעת בעקבות סיבות שונות ביניהן הטבות מס, חדירה קלה יותר לשוק האירופי, מיתוג העסק באירופה, ניתוק מישראל ועוד. לעתים, הקמת חברה באירופה תתבצע מתוך הכרח, שכן רק באירופה יהיה ניתן לנהל פעילויות עסקיות מסוימות או לקבל כספים. 

מתי נבצע הקמת חברה באירופה?

למרות שיש יתרונות מסוימים להקמת חברה באירופה, לא תמיד זה יהיה הדבר המשתלם ביותר. קיימים מספר מצבים בהם הקמת חברה באירופה תהיה הבחירה המומלצת- 

  • במידה שאתם שוקלים להקים עסק באירופה לצורך כלשהו (עסק אינטרנטי, עסק ייעוץ, תיווך ועוד), על ידי הקמת חברה תוכלו להתנהל עם שם החברה ולא עם השם הפרטי שלכם. כך הלקוחות שלכם יוכלו לעמוד מול חברה שתפיק להם חשבוניות, תחתום על חוזים מסחריים, תבצע שיווק, תמתג את עצמה וכדומה. 
  • במידה שאתם עוסקים בייבוא ובייצוא בתדירות גבוהה, במקרים מסוימים הבחירה הטובה ביותר תהיה להקים שלוחה של העסק שלכם מהמדינות איתן אתם מקיימים קשרים מסחריים. 
  • במידה שהעסק, המוצר או השירות מיועדים לקהל יעד באירופה, או שאתם מעוניינים בעתיד להגיע גם לקהל יעד באירופה, והעיסוק של החברה מצריך רישוי ורגולציה יהיה עליכם להקים חברה באותה מדינה. 
  • כאשר אתם מעוניינים לפעול בדיסקרטיות ולשמור על סודיות ברמה גבוהה מומלץ לעשות זאת על ידי הקמת חברה באירופה. כך ניתן לשמור באופן קפדני ולהגן על בעלי המניות, המשקיעים והדירקטורים, וגם מי שיעמוד מול הספקים, הלקוחות והבנקים היא החברה ולא אתם באופן פרטי. 
  • במידה שאתם מתכננים למתג את העסק שלכם באופן בינלאומי מומלץ להקים חברה באירופה על מנת לסחור עם לקוחות בכל העולם בלי להסתבך באופן משפטי. 
  • במידה שאתם מעוניינים לרכוש נכסים באירופה, לעתים יהיה מומלץ לרשום את הנכס על שם החברה (מתוך שיקולים של מיסוי, תפעול ועסקים). 

 

מתי נבצע הקמת חברה באירופהיתרונות והטבות 

הקמת חברה באירופה מאפשרת להנות ממגוון רחב של יתרונות והטבות. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם-

  • באירופה ניתן לקבל כספים מלקוחות ומשותפים ולהעביר את הכספים לספקים ולגורמים רלוונטיים. 
  • הקמת חברה בחו"ל ובאירופה מאפשרת לפעול בשווקים אירופאיים שונים בהם לא ניתן לפעול ללא חברה רשמית באותה מדינה. 
  • הקמת חברה בחו"ל ובאירופה, באחת המדינות השייכות לאיחוד האירופי, פוטרת מתשלום מע"מ על מסחר של סחורות בין מדינות באירופה. 
  • הקמת חברה בחו"ל ובאירופה מאפשרת לבצע מיתוג של החברה שלכם כאירופאית. דבר זה יכול להקל על הכניסה שלכם לשווקי יעד באירופה.
  • הטבות מס- אחד היתרונות המשמעותיים בהקמת חברה באירופה הוא שניתן להנות מתשלומי מס מופחתים ואף ממיסוי אפסי על חלק מסוגי ההכנסות של החברה. 

 

איפה באירופה?

אירופה היא יבשת שמורכבת ממגוון מדינות שונות ומגוונות מאוד, הן מבחינה כלכלית, הן מבחינה תרבותית, הן מבחינה צרכנית ועוד. כמו כן, קיים הבדל משמעותי בין הקמת חברה באירופה במדינות ששייכות לאיחוד האירופי לבין הקמת חברה באירופה במדינות שאינן שייכות לאיחוד האירופי. לכן, לפני שממהרים להקים חברה באירופה יש לבחון איזו מדינה תהיה המדינה הנכונה ביותר עבור העסק שלכם ועבורכם. לכן יש להתייחס להיבטים רבים בנוגע להקמת חברה בכל אחת מהמדינות באירופה. 

לבחירת המדינה יהיו השלכות רבות על פרמטרים רבים כמו מיסוי החברה, רגלוציה, תנאים משפטיים לפתיחת החברה ולתפעולה, היבטים פיננסיים ובנקאיים שונים, אפשרויות והזדמנויות עסקיות שונות ועוד. 

אם אתם מקיימים פעילות עסקית באחת המדינות באירופה, יהיה הגיוני להקים חברה באותה המדינה. אך אם אתם מקיימים פעילות עסקית במדינות שונות תוכלו לבחור מדינה שמאפשרת הטבות מסוימות באופן האופטימלי ביותר. 

מדינות פופולריות ואטרקטיביות להקמת חברה באירופה יהיו קפריסין, אסטוניה, פולין, מלטה, הונגריה והולנד. כמו כן תוכלו לבחור ביעדים מחוץ לאיחוד האירופי כמו גיברלטר, אנגליה ושוויץ. 

דרישות רגולטוריות ופיננסיות שונות

על מנת להקים חברה באירופה יש לעמוד בדרישות שונות מבחינת התאגדות של חברות זרות בשטחן. על מנת להקים חברה בע"מ בגרמניה לדוגמא, יהיה עליכם להפקיד לפחות 20,000 אירו לחשבון הבנק של החברה כהון מניות. לעומת זאת, אם תבחרו להקים חברה בקפריסין או במלטה אין דרישה להון התחלתי מינימלי.

הקמת חברה בחו"ל מצריכה להעביר מסמכים רשמיים של בעלי המניות בחברה, הדירקטורים (כאשר במדינות מסוימות יש דרישה לפחות לדירקטור אחד אזרח אותה מדינה או לפחות אזרח מדינה מה-EU) והעברה של שאר מסמכי התאגדות. 

כמו כן, יש לקחת בחשבון כי בעת הקמת חברה באירופה יש לפתוח חשבון בנק באותה מדינה בה רשמתם את החברה. מדובר בתהליך יחסית מורכב, בירוקרטי ורשמי. לכן, ההמלצה שלנו היא להיעזר באנשי מקצוע לפתיחת חשבון בנק במדינה זרה. כמו כן, מומלץ מאוד לקבל ליווי וייעוץ של אנשי מקצוע להקמת חברה באירופה, מול תחום השיפוט הרלוונטי ולפי מבנה הישות המשפטית שנבחרה לחברה החדשה.

 

איך זה עובד?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר והתהליך משתנה ממדינה למדינה. בחלק מהמדינות התהליך יהיה יחסית פשוט ואילו במדינות אחרות התהליך יכלול מהלכים משפטיים יחסית מורכבים. כחלק מהתהליך יש לרשום את החברה מה שכולל הגשה של מסמכים רבים לרשם חברות מקומי באותה המדינה בה אתם מעוניינים להקים את החברה. כמו כן יש להגדיר בעלי מניות ודירקטורים, מקומיים וזרים. אם ניתן מומלץ להעסיק זרים בלבד. כמו כן חשוב מאוד להגדיר את תחום הפעילות של החברה, להגדיר את ההון של החברה ועוד מגוון דרישות, בהתאם למדינה בה מתבצעת הקמת החברה. 

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת הקמת חברה הוא תכנון מס באופן קפדני. תכנון המס הוא חלק חשוב מאוד בתהליך על מנת למנוע טעויות משפטיות שעלולות לגרום לתשלום גבוה מאוד או במקרים חמורים יותר אף לאישומים פליליים נגדכם. על מנת לתכנן מס כאשר אתם מקימים חברה בחו"ל יש לבחון קיום של אמנות מס בינלאומיות בין ישראל לבין המדינה באירופה בה אתם מתכננים להקים את החברה. כמו כן יש לבחון את מדיניות המס ואסטרטגיה לצמצום חוקי של חבות המס במדינה בה תקימו חברה. 

הקמת חברה באירופה ניתנת לביצוע גם דרך האינטרנט. למעשה תוכלו להגיש מסמכי התאגדות באופן מקוון ולמלא את הטפסים הרלוונטיים. מדובר בתהליך יחסית פשוט וקצר שיוביל לכך שעורך דין ייצור אתכם קשר על מנת לחתום על הטפסים הנדרשים בחתימה. כעבור מספר ימים אתם אמורים לקבל תעודת התאגדות עם מספר ח.פ. 

שימו לב שגם כאשר אתם מקימים חברה דרך האינטרנט חשוב מאוד שתקבלו ליווי של אנשי מקצוע על מנת לעשות הכל כמו שצריך. אתם מחויבים לדווח על כל הכנסה שיש לכם. כמו כן, על מנת לקבל הכרה בעסק יש לקבל ליווי של עורך דין.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תרגום מסמכי חברה

בשעה טובה התקדמתם ליצירת שיתופי פעולה עם חברה בינלאומית גדולה שנמצאת בחו"ל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות להרחיב את הפעילות העסקית של החברה שלכם, להגיע לקהל

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה באסטוניה
הקמת חברה באסטוניה

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות בחו"ל, מסיבות שונות כאשר המרכזיות ביניהן יהיו נוחות ומיסים. כך גם באסטוניה שממוקמת באזור הבלטי שבצפון אירופה. אז למה להקים

הקמת חברה במקלטי מס
הקמת חברה במקלטי מס

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות במדינות שונות ברחבי העולם. יש לכך סיבות שונות. אחת הסיבות לכך היא להוריד את שיעור המס שיש לשלם על ידי

074-7765923