עלות הקמת חברה בחו"ל

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

במציאות של ימינו בה עסקים פועלים בין יבשות והאינטרנט מקרב בין עסקים לשווקים, הקמת חברה בחו"ל במקרים מסוימים היא האופציה הטובה והיעילה ביותר. הקמת חברה בחו"ל מקנה לבעלי עסקים ויזמים יתרונות רבים והזדמנויות מגוונות, בין אם מדובר על פעילות עסקית במדינה מסוימת ובין אם מדובר על מיסוי ורגולציה. היתרונות הכלולים בהקמת חברה בחו"ל משתנים ממדינה למדינה, לפני שאתם מחליטים באיזה מדינה כדאי להקים את החברה אנו ממליצים לכם לערוך השוואה בין המדינות ורק לאחר בדיקה מעמיקה להחליט איזה מדינה היא הרלוונטית ביותר.

הקמת חברה בחו"ל

במהלך השנים לנושא של הקמת חברה בחו"ל ( חברת Off-Shore) נוצר תדמית רעה ולא מכובדת, במיוחד סביב הנושא של מקלטי מס,חשוב לדעת כי כיום הקמת חברה בחו"ל היא נושא שלא מתאים רק לעשירים וחברות ענק, כיום העלות מתאימה לכל איש עסקים העלמות מס ופעולות עסקיות שמטרתן לא ברורה, אך בפועל המציאות היא שונה לגמרי ובחלק גדול מהמקרים הקמת חברה בחו"ל היא חלק מתוכנית עסקית לגיטימית ויעילה.

ישנם מצבים רבים בהם בעל עסק או יזם יקימו חברה בחו"ל, במדינה שנחשבת מקלט מס, אך תוכנית הפעולה ותכנון המס הם חוקיים ותקינים והינם חלק מתוכנית עסקית לגיטימית ואמיתית. כמו כן, מספר המדינות אשר מוגדרות כמקלטי מס הולכות הולך וקטן.

מיסוי תאגידים בינלאומיים הוא נושא בעל משקל רב ורציני בשיח הציבורי והכלכלי העולמי. לכן ישנה חשיבות רבה להקמת החברה בתהליך חוקי, מחושב ותקין. אנו ממליצים לכם לעבור את תהליך זה בליווי של אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום.

חשוב לדעת כי כיום הקמת חברה בחו"ל היא נושא שלא מתאים רק לעשירים וחברות ענק – זאת בשל ההפיכה של עולם העסקים והמסחרכל מדינה קובעת לעצמה את החוקים בקשר להקמת חברות והעלות לכך, על ידי בעלים זרים או משקיעים שאינם אזרחים של אותה המדינה לגלובלי ונרחב הרבה יותר מבעבר. גם לעסקים קטנים, יזמים ואנשים פרטיים יש את האפשרות להקים חברה בחו"ל, בצורה חוקית וחכמה אשר תתרום למטרות העסקיות ותאפשר תכנון מס בצורה האידיאלית לצד יתרונות נוספים.

מי יכול להקים חברה בחו"ל

כל מדינה קובעת לעצמה את החוקים בקשר לרישום חברות על ידי בעלים זרים או משקיעים שאינם אזרחים של אותה המדינה, אך בגדול, כל אזרח או תושב של מדינת ישראל רשאי להקים חברה בחו"ל ולרשום אותה בהתאם לחוק הקיים באותה המדינה. מדינות הנחשבות מקלטי מס, מדינות הנחשבות מקלטי מס חלקיים וגם מדינות אשר אינן נחשבות מקלטי מס רוצות למשוך אליהן משקיעים זרים – בשל כך הן מאפשרות למשקיעים זרים להקים חברה במדינה.

כיום, מרבית המשקיעים הזרים מקימים חברה בחו"ל עקב שיקולים עסקיים, עקב שיקולי מס ועקב שיקולים פיננסיים – כמובן שהכל צריךחלק מן הסיבות שבגללן מקימים חברה בחו"ל הן גיוס הון מקרנות זרות והקמה של פעילות עסקית חדשה להיעשות בהתאם לחוק הקיים באותה מדינה.

תהליך זה מתאים בעיקר לחברות המקיימות עסקים בינלאומיים, גם אם במדינה בה החברה החדשה עתידה לקום וגם אם במדינות אחרות ברחבי העולם.

חלק מן הסיבות שבגללן מקימים חברה זרה בחו"ל הן: גיוס הון מקרנות זרות, הקמה של פעילות עסקית חדשה, לצורך מהלכים אשר יתרמו להגדלת הפעילות העסקית, לצורך הוזלה בתשלומי המס בשל פעילות עסקית בינלאומית, לצורך קיום של פעילות עסקית ללא קשר ישיר לישראל ועוד.

סוגי מדינות שונים להקמת חברה בחו"ל

בגדול, ניתן לחלק את המדינות בהן קיימת האפשרות להקים חברה בבעלות זרה לשלושה סוגים עיקריים, חלוקה זו נוגעת בעיקר לגובהמדינות רגילות הן מדינות בהן קיימת האפשרות להקים חברה בבעלות זרה, בדרך כלל חברה מוקמת במדינה מסוג זה לצורך פעילות עסקית באותה מדינה ועלות הקמת החברה נקבעת בכל מדינה המיסוי על חברות זרות באותה מדינה ולקושי בהקמת החברה באותה מדינה.

שלושת הסוגים העיקריים הם:

  • מדינות רגילות – מדינות רגילות הן מדינות בהן קיימת האפשרות להקים חברה בבעלות זרה, בדרך כלל חברה מוקמת במדינה מסוג זה לצורך פעילות עסקית באותה מדינה או באזור שלה. מדינות מסוג זה מאופיינות בתשלומי מס גבוהים יחסית וברגולציה מבוססת ומוגדרת.
  • מדינות בעלות פיקוח מתון ומערכת מיסוי מתונהבסוג זה של מדינות נכללות מדינות גדולות ומפותחות כמו למשל בריטניה והולנד וגם מדינות קטנות יותר כמו למשל איסלנד, לוקסמבורג. מדינות מסוג זה הן מדינות בהן קל יותר להקים חברה, תשלומי המס הם נמוכים והרגולציה פחות מבוססת.
  • מדינות המוגדרות מקלטי מס – מדינות מסוג זה הן ברוב המקרים מדינות קטנות בעלות משאבים מעטים אשר ברצונם למשוך אל המדינה משקיעים זרים וחברות זרות כדי להכניס מט"ח לכלכלת המדינה. במדינות הללו תהליך הקמת החברה הינו פשוט מאוד ומהיר. מדינות מסוג זה ידועות בתשלומי מס נמוכים מאוד ואפילו אפסיים בחלק מן המדינות. חלק גדול מן המדינות הללו אינן חולקות בקלות מידע עם מדינות אחרות בקשר לחברות הרשומות בהן ובקשר לפעילות הפיננסית שלהן. חלק מן המדינות הנחשבות מקלטי מס הן: איי הבתולה, איי בהאמה, קפריסין, הרפובליקה הדומיניקנית , איי גרנזי, איי מאן, ג'רזי, איי מרשל, איי מאוריציוס, נביס, פנמה, איי סיישל, סנט לוסיה, סנט וינסנט והגרנדינים, איי טרקס וקייקוס ועוד מדינות נוספות.

עלות הקמת חברה בחו"ל

ניתן לומר כי העלות של הקמת חברה בחול נעה בין 700 דולר ל 5000 דולר, העלות נקבעת בהתאם למיקומה של החברה ובהתאם לכמות המתווכים אשר לוקחים חלק בתהליך הקמת החברה.

עסקים בחו"לעסקים בחו"ל

עסקים בחו"ל הפכו לבחירה נפוצה ולגיטימית מאוד של בעלי עסקים רבים. למעשה, בעולם העסקים המודרני, פתיחה של עסקים בחו"ל הפכה להרבה יותר נגישה ולעתים קרובות גם הרבה יותר משתלמת. לפני שאתם פותחים עסקים בחו"ל, חשוב מאוד לברר את כל החוקים ולעקוב אחר כל החובות שלכם במדינה החדשה על מנת לעשות זאת באופן חוקי. במאמר הבא נרחיב על עסקים בחו"ל. 

 

כיצד מתבצע תהליך פתיחת עסקים בחו"ל?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר והתהליך משתנה ממדינה למדינה. בחלק מהמדינות התהליך יהיה יחסית פשוט ואילו במדינות אחרות התהליך יכלול מהלכים משפטיים יחסית מורכבים. כחלק מהתהליך יש לרשום את העסק אצל רשם חברות. תהליך זה כולל הגשה של מסמכים רבים לרשם חברות מקומי באותה המדינה בה אתם מעוניינים להקים את העסק. כמו כן יש להגדיר בעלי מניות ודירקטורים, מקומיים וזרים (אם ניתן מומלץ להעסיק זרים בלבד). כמו כן חשוב מאוד להגדיר את תחום הפעילות של העסק, להגדיר את ההון של העסק ועוד מגוון דרישות, בהתאם למדינה בה אתם תפתחו את העסק. 

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת פתיחת עסקים בחו"ל הוא תכנון מס באופן קפדני. תכנון המס הוא חלק חשוב מאוד בתהליך על מנת למנוע טעויות משפטיות שעלולות לגרום לתשלום גבוה מאוד או במקרים חמורים יותר אף לאישומים פליליים נגדכם. על מנת לתכנן מס כאשר אתם פותחים עסק בחו"ל יש לבחון קיום של אמנות מס בינלאומיות בין ישראל לבין המדינה בה אתם מתכננים להקים את העסק. כמו כן יש לבחון את מדיניות המס ואסטרטגיה לצמצום חוקי של חבות המס במדינה בה תקימו את העסק. 

האם ניתן לפתוח עסקים בחו"ל דרך האינטרנט?

התשובה היא כן. ניתן לפתוח עסקים בחו"ל באופן מקוון דרך האינטרנט. כך ניתן להגיש מסמכי התאגדות באופן מקוון ולמלא את הטפסים הרלוונטיים. מדובר בתהליך יחסית פשוט וקצר שיוביל לכך שעורך דין ייצור אתכם קשר על מנת לחתום על הטפסים הנדרשים בחתימה. כעבור מספר ימים אתם אמורים לקבל תעודת התאגדות עם מספר ח.פ. 

שימו לב שגם כאשר אתם פותחים עסקים באופן מקוון חשוב מאוד שתקבלו ליווי של אנשי מקצוע על מנת לעשות הכל כמו שצריך. אתם מחויבים לדווח על כל הכנסה שיש לכם. כמו כן, על מנת לקבל הכרה בעסק יש לקבל ליווי של עורך דין. כמו כן, מומלץ לקבל ליווי מיועץ מס ומרואה חשבון על מנת שהעסק יתנהל כהלכה. 

 

מה הסיבות שאנשים בוחרים להקים עסקים בחולמה הסיבות שאנשים בוחרים להקים עסקים בחו"ל?

אנשים רבים מעוניינים בהקמת עסקים בחו"ל והסיבות לכך נובעות בעיקר משיקולים של נוחות ושל מיסים. כאשר מקימים עסקים אתם למעשה הופכים להיות עצמאיים. כלומר, אין לכם בוס על הראש ואתם מנהלים את סדר היום שלכם. עם זאת, חשוב לזכור שעל מנת להיות עצמאיים צריך לדעת כיצד להתנהל וצריך המון כוח רצון והתמדה על מנת שהעסק יתנהל כראוי. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי על מנת לפתוח עסקים בכלל ובחו"ל בפרט צריך הון כלשהו. עם זאת, בדרך כלל, פתיחת עסקים בחו"ל תהיה זולה יותר מאשר פתיחת עסקים בארץ. 

למעשה, החזקה של עסק בארץ נחשבת למשימה לא פשוטה כלל. יש לשלם מיסים גבוהים מאוד, התנאים לא אופטימליים והמדינה מצידה לא עוזרת כלל לעסקים הקטנים. על פי הנתונים ניתן לראות שכ-70% מהעסקים נסגרים כשנתיים לאחר פתיחתם בעקבות התנאים בארץ. לכן, לפתיחת עסקים בחו"ל יש מספר יתרונות בולטים במיוחד על פני הארץ. בדרך כלל המיסים יהיו נמוכים יותר ובמדינות מסוימות גם עלויות המחייה יהיו זולות יותר. 

קיימים מספר מצבים בהם פתיחת עסק בחו"ל תהיה הבחירה המומלצת- 

  • במידה שאתם שוקלים להקים עסק בחו"ל לצורך כלשהו (עסק אינטרנטי, עסק ייעוץ, תיווך ועוד), על ידי הקמת חברה תוכלו להתנהל עם שם החברה ולא עם השם הפרטי שלכם. כך הלקוחות שלכם יוכלו לעמוד מול חברה שתפיק להם חשבוניות, תחתום על חוזים מסחריים, תבצע שיווק, תמתג את עצמה וכדומה. 
  • במידה שאתם עוסקים בייבוא ובייצוא בתדירות גבוהה, במקרים מסוימים הבחירה הטובה ביותר תהיה להקים שלוחה של העסק שלכם מהמדינות איתן אתם מקיימים קשרים מסחריים. 
  • במידה שהעסק, המוצר או השירות מיועדים לקהל יעד בחו"ל, או שאתם מעוניינים בעתיד להגיע גם לקהל יעד בחו"ל, והעיסוק של העסק מצריך רישוי ורגולציה יהיה עליכם להקים חברה באותה מדינה. 
  • כאשר אתם מעוניינים לפעול בדיסקרטיות ולשמור על סודיות ברמה גבוהה מומלץ לעשות זאת על ידי פתיחת עסק בחו"ל. כך ניתן לשמור באופן קפדני ולהגן על בעלי המניות, המשקיעים והדירקטורים, וגם מי שיעמוד מול הספקים, הלקוחות והבנקים הוא העסק ולא אתם באופן פרטי. 
  • במידה שאתם מתכננים למתג את העסק שלכם באופן בינלאומי מומלץ להקים עסק בחו"ל על מנת לסחור עם לקוחות בכל העולם בלי להסתבך באופן משפטי. 
  • במידה שאתם מעוניינים לרכוש נכסים בחו"ל, לעתים יהיה מומלץ לרשום את הנכס על שם החברה (מתוך שיקולים של מיסוי, תפעול ועסקים). 

פתיחת עסק בחולפתיחת עסק בחו"ל

אנשים רבים פותחים עסקים בחו"ל. למעשה, מדובר במעשה נפוץ מאוד בעולם העסקים המודרני. כאשר אתם פותחים עסק בחו"ל, חשוב מאוד לברר את כל החוקים ולעקוב אחר כל החובות שלכם במדינה החדשה על מנת לעשות זאת באופן חוקי. במאמר הבא נרחיב על פתיחת עסק בחו"ל. 

 

פתיחת עסק בחו"ל- איך זה עובד?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר והתהליך משתנה ממדינה למדינה. בחלק מהמדינות התהליך יהיה יחסית פשוט ואילו במדינות אחרות התהליך יכלול מהלכים משפטיים יחסית מורכבים. כחלק מהתהליך יש לרשום את העסק אצל רשם חברות. תהליך זה כולל הגשה של מסמכים רבים לרשם חברות מקומי באותה המדינה בה אתם מעוניינים להקים את העסק. כמו כן יש להגדיר בעלי מניות ודירקטורים, מקומיים וזרים (אם ניתן מומלץ להעסיק זרים בלבד). כמו כן חשוב מאוד להגדיר את תחום הפעילות של העסק, להגדיר את ההון של העסק ועוד מגוון דרישות, בהתאם למדינה בה אתם תפתחו את העסק. 

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת פתיחת חברה בחו"ל הוא תכנון מס באופן קפדני. תכנון המס הוא חלק חשוב מאוד בתהליך על מנת למנוע טעויות משפטיות שעלולות לגרום לתשלום גבוה מאוד או במקרים חמורים יותר אף לאישומים פליליים נגדכם. על מנת לתכנן מס כאשר אתם פותחים עסק בחו"ל יש לבחון קיום של אמנות מס בינלאומיות בין ישראל לבין המדינה בה אתם מתכננים להקים את החברה. כמו כן יש לבחון את מדיניות המס ואסטרטגיה לצמצום חוקי של חבות המס במדינה בה תקימו את העסק. 

האם אפשרי לביצוע באופן מקוון פתיחת עסק בחולפתיחת עסק בחו"ל- האם אפשרי לביצוע באופן מקוון?

פתיחת עסק בחו"ל ניתנת לביצוע גם דרך האינטרנט. למעשה תוכלו להגיש מסמכי התאגדות באופן מקוון ולמלא את הטפסים הרלוונטיים. מדובר בתהליך יחסית פשוט וקצר שיוביל לכך שעורך דין ייצור אתכם קשר על מנת לחתום על הטפסים הנדרשים בחתימה. כעבור מספר ימים אתם אמורים לקבל תעודת התאגדות עם מספר ח.פ. 

שימו לב שגם כאשר אתם פותחים עסק באופן מקוון חשוב מאוד שתקבלו ליווי של אנשי מקצוע על מנת לעשות הכל כמו שצריך. אתם מחויבים לדווח על כל הכנסה שיש לכם. כמו כן, על מנת לקבל הכרה בעסק יש לקבל ליווי של עורך דין. 

 

פתיחת עסק בחו"ל- מה הסיבות?

אנשים רבים מעוניינים בהקמת עסקים בחו"ל והסיבות לכך נובעות בעיקר משיקולים של נוחות ושל מיסים. כאשר אתם מקימים עסק אתם יכולים להיות עצמאיים, אין לכם בוס על הראש ואתם מנהלים את סדר היום שלכם. עם זאת, חשוב לזכור שעל מנת להיות עצמאיים צריך לדעת להתנהל, צריך המון כוח רצון והתמדה על מנת שהעסק יתנהל כראוי. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי על מנת לפתוח עסק אתם צריכים הון כלשהו. עם זאת, בדרך כלל, פתיחת עסק בחו"ל תהיה זולה יותר מאשר פתיחת עסק בארץ. 

למעשה, החזקה של עסק בארץ נחשבת למשימה לא פשוטה כלל. יש לשלם מיסים גבוהים מאוד, התנאים לא אופטימליים והמדינה מצידה לא עוזרת כלל לעסקים הקטנים. למעשה על פי הנתונים ניתן לראות שכ-70% מהעסקים נסגרים כשנתיים לאחר פתיחתם. כלומר מדובר בנתונים לא מעודדים במיוחד. לכן, לפתיחת עסק בחו"ל יש מספר יתרונות בולטים במיוחד על פני הארץ. בדרך כלל המיסים יהיו נמוכים יותר ובמדינות מסוימות גם עלויות המחייה יהיו זולות יותר. 

פתיחת עסק בחו"ל- מתי?

למרות שיש יתרונות מסוימים לפתיחת עסק בחו"ל, עדיין לא הכל ורוד וצריך לעשות זאת רק במצבים מסוימים. קיימים מספר מצבים בהם פתיחת עסק בחו"ל תהיה הבחירה המומלצת- 

  • במידה שאתם שוקלים להקים עסק בחו"ל לצורך כלשהו (עסק אינטרנטי, עסק ייעוץ, תיווך ועוד), על ידי הקמת חברה תוכלו להתנהל עם שם החברה ולא עם השם הפרטי שלכם. כך הלקוחות שלכם יוכלו לעמוד מול חברה שתפיק להם חשבוניות, תחתום על חוזים מסחריים, תבצע שיווק, תמתג את עצמה וכדומה. 
  • במידה שאתם עוסקים בייבוא ובייצוא בתדירות גבוהה, במקרים מסוימים הבחירה הטובה ביותר תהיה להקים שלוחה של העסק שלכם מהמדינות איתן אתם מקיימים קשרים מסחריים. 
  • במידה שהעסק, המוצר או השירות מיועדים לקהל יעד בחו"ל, או שאתם מעוניינים בעתיד להגיע גם לקהל יעד בחו"ל, והעיסוק של העסק מצריך רישוי ורגולציה יהיה עליכם להקים חברה באותה מדינה. 
  • כאשר אתם מעוניינים לפעול בדיסקרטיות ולשמור על סודיות ברמה גבוהה מומלץ לעשות זאת על ידי פתיחת עסק בחו"ל. כך ניתן לשמור באופן קפדני ולהגן על בעלי המניות, המשקיעים והדירקטורים, וגם מי שיעמוד מול הספקים, הלקוחות והבנקים הוא העסק ולא אתם באופן פרטי. 
  • במידה שאתם מתכננים למתג את העסק שלכם באופן בינלאומי מומלץ להקים עסק בחו"ל על מנת לסחור עם לקוחות בכל העולם בלי להסתבך באופן משפטי. 
  • במידה שאתם מעוניינים לרכוש נכסים בחו"ל, לעתים יהיה מומלץ לרשום את הנכס על שם החברה (מתוך שיקולים של מיסוי, תפעול ועסקים). 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תרגום מסמכי חברה

בשעה טובה התקדמתם ליצירת שיתופי פעולה עם חברה בינלאומית גדולה שנמצאת בחו"ל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות להרחיב את הפעילות העסקית של החברה שלכם, להגיע לקהל

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה באסטוניה
הקמת חברה באסטוניה

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות בחו"ל, מסיבות שונות כאשר המרכזיות ביניהן יהיו נוחות ומיסים. כך גם באסטוניה שממוקמת באזור הבלטי שבצפון אירופה. אז למה להקים

הקמת חברה במקלטי מס
הקמת חברה במקלטי מס

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות במדינות שונות ברחבי העולם. יש לכך סיבות שונות. אחת הסיבות לכך היא להוריד את שיעור המס שיש לשלם על ידי

074-7765923