הסכם פירוק שותפות

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

ההחלטה לפתוח עסק עם שותפים יכולה להיות החלטה מאוד נבונה, בין אם מדובר על שותפים כלליים או שותפות מוגבלת. בסופו של דבר, כדי להצליח למנף עסק אנחנו צריכים הרבה ידיים עובדות וגם משקיעים ובעלי מניות אשר יוכלו למנף את החברה שלנו כמה שיותר מהר. עולם העסקים, במיוחד בארץ הוא עולם עם תחרות מאוד גדולה. לא משנה מה התחום בו אתם מנסים לפרוץ, סביר להניח שהתחרות תהיה גדולה. עסקים רבים מצליחים להגיע להישגים, אך לעיתים יש מקרים בהם גם אנחנו רוצים או מחויבים לסיים את השותפות. לצורך כך אנחנו צריכים הסכם פירוק שותפות אשר הוצהר עוד בתחילת בניית העסק. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הסכם פירוק שותפות.

מתי זה קורה?

יש סיבות שונות שבגללן אנחנו נרצה להגיע לפירוק שותפות. ייתכן והעסק לא נמצא רווחי, ייתכן ואנחנו רוצים להתחיל דרך אחרת ולא רוצים להיות מחויבים לעסק. לעיתים, במיוחד כאשר מדובר על שותפות כללית אנחנו יכולים להגיע לפירוק שותפות עסקית עקב אי הסכמה ובמקרים חריגים, פשיטת רגל של אחד השותפים. יש כמה סוגים שונים של פירוק שותפות עסקית, יש פירוק שותפות מרצון וללא רצון. ברגע בו יש החלטה של כל השותפים על פירוק השותפות התהליך יהיה הרבה יותר פשוט. במקרה בו אין הסכמה של כל הצדדים, ניתן יהיה לפרק את ההסכם רק בהחלטת בית משפט.

שימוש של הסכם פירוק שותפות יכול להתבסס על התנאים שאתם הצבתם כבר בהקמת העסק

שימוש של הסכם פירוק שותפות יכול להתבסס על התנאים שאתם הצבתם כבר בהקמת העסק. בדרך כלל, לכל שותפות יש את פרק הזמן שלה עד לחידוש החוזה של השותפות ביניכם. עם זאת, כאשר מדובר על פירוק שותפות מרצון, עליכם לערוך הסכם פירוק שותפות אשר מייצג כל אחד מהצדדים, בעלי המניות, משקיעים וכן הלאה. בעזרת הסכם פירוק שותפות אנחנו יכולים לעבור תהליך הרבה יותר פשוט מכפי שאנחנו יכולים לדמיין. למעשה, יש מקרים בהם נוכל לעבור את רוב התהליך באופן מקוון. הדבר הראשון כדי להתחיל בפירוק העסק הוא חתימה של כל השותפים על הסכם פירוק שותפות.

ההסכם חייב להיות מנוסח באופן תקין על ידי עורך דין, כל הצדדים צריכים לחתום על ההסכם ולהבין את המשמעות של ההסכם. חשוב להבהיר כל צעד שאתם עושים עכשיו כדי למנוע בעיות עתידיות בהמשך התהליך ומחלוקות בין הצדדים. אנחנו כמובן רוצים להגיע למצב בו פירוק החברה נעשה מרצון ובדרכי נועם ללא עירוב של בית המשפט לקבלת החלטה. מוטב להדגיש, עצם העובדה שאתם מפרקים את השותפות לא אומר שאתם צריכים לפרק את העסק. במקרה בו העסק רווחי, אתם יכולים אך ורק לסיים את השותפות ולהמשיך לפעול בעסק בהתאם לכתוב תחת הסכם פירוק שותפות.

כאשר מדובר על פירוק שותפות מרצון, עליכם לערוך הסכם פירוק שותפות אשר מייצג כל אחד מהצדדים, בעלי המניות, משקיעים וכן הלאה

פירוק שותפות אונליין

במיוחד לאחר תקופת הקורונה הבנו את החשיבות שיש בפעילויות מקוונות. הסכם פירוק שותפות אונליין הוא אחד הכלים הנוחים ביותר עבור בתי עסק. עם זאת, גם כאשר מדובר על הסכם פירוק שותפות אונליין, אתם צריכים ליווי של עורך דין המתמחה בפירוק שותפות. עורך הדין מנסח את ההסכם בצורה המתאימה לכל הצדדים, מבהיר את הכתוב ומכוון אתכם להגיע להסכמה משותפת כדי למנוע סכסוכים בין השותפים. אנחנו מאמינים שלא צריך לסגור אף דלת בחיים, לסיים את השותפות בטעם מר יכול לפגוע בכם בעתיד, לא תדעו מתי תפגשו את אותו שותף ואולי גם תצטרכו את עזרתו.

בעזרת הסכם פירוק שותפות אנחנו יכולים לעבור תהליך הרבה יותר פשוט מכפי שאנחנו יכולים לדמיין

רשת השותפויות

כחלק מתהליך של הסכם פירוק שותפות אונליין, אתם צריכים לשלוח טופס מקוון לרשם השותפויות בדבר פירוק השותפות. רשם השותפויות בוחן את המסמך ומאשר או דוחה אותו בהתאם לכל ההסכמים הכתובים בחוק. כאשר מדובר על סיום שותפות מוגבלת, יש להחזיר את כל החובות של הנושים, ההלוואות וכן הלאה. בשותפות מוגבלת מדובר על תהליך שיכול להיות מסובך יותר. השותפות חייבת לסלק את כל החוב לכל מי שאינו שותף וכמובן, לבצע החזרת מקדמות לשותפים. רשם השותפויות בוחן שאכן פירוק השותפות נעשה בהתאם לחוק ולהסכם המייסדים, לפקודת השותפויות ולהסכם הפירוק.

, גם כאשר מדובר על הסכם פירוק שותפות אונליין, אתם צריכים ליווי של עורך דין המתמחה בפירוק שותפות

למה אתם צריכים ליווי של עורך דין?

ליווי מקצועי בעת ניסוח הסכם פירוק שותפות וליווי מלא בתהליך פירוק עסק או שותפות הינו הכרחי. זכרו, הרבה יותר קל לפרק שותפות מאשר חברה וזה שיקול שאתם צריכים לקחת בחשבון בכל משך התהליך. הבחירה של פירוק שותפות הינה בחירה משמעותית עבור העסק שלכם, זה יכול להשפיע לחיוב או לשלילה. בדרך כלל, פירוק שותפות נעשה באווירה לא כל כך נעימה ועל רקע סכסוך, במיוחד כאשר החברה עצמה עדיין מרוויחה. במקרים כאלה, אנחנו לא רוצים להגיע לבית משפט אלא להגיע לפשרה כדי לסיים את התהליך כמה שיותר מהר ללא פגיעה בתדמית העסק. יש הרבה בעיות שיכולות לצוץ בדרך בתהליך העסק, ויש צורך ביחס של עורך דין לכל אחד מהמקרים האלה. יש כללים רבים הנוגעים ליישוב החשבונות לאחר פירוק שותפות ולכן, לפני שאתם פונים לרשם השותפויות, יש לבצע את כל הנהלים והכללים הכתובים בחוק. עורך הדין מציג לכם את הזכויות שיש לכם בתהליך, חובות ומהווה גם גישור בין הצדדים. הצעד הראשון שאתם צריכים לעשות כאשר אתם מחליטים לפרק שותפות הוא לפנות לעורך דין מקצועי המתמחה בפירוק שותפויות.

הצעד הראשון שלכם בפירוק שותפות הוא הסכם פירוק שותפות אשר צריך להיות מקובל על כל השותפים

יש מקרים שונים לפיהן אנחנו מחליטים לפרק שותפות ויש להתייחס לכל מקרה בצורה המתאימה. כאשר מדובר על תהליך אשר מבוצע תחת הסכמה של כל השותפים, סביר להניח שנסיים את התהליך בצורה מהירה ונוחה – זה התהליך אליו אנחנו מייחלים כמובן. מקרה בו פירוק שותפות יהיה ללא הסכמה, זהו תהליך שיכול לפגוע בתדמית העסק שלכם ובעלי מניות רבות לא יהיו מוכנים להשקיע בכם אם אתם נסחרים בבורסה. לכן, בתהליך אשר לא עם רצון של כלל השותפים, חשוב לקבל ליווי מקצועי ועדין של עורך דין מנוסה. בתהליך זה הבקשה צריכה להיות מוגשת לבית המשפט המחוזי על ידי אחד החברים בשותפות. בדרך כלל, כאשר מדובר על שותף שהפר הסכם שותפות או התנהג בצורה שאינה מקובלת, אז יהיה לנו הרבה יותר "אליבי" בבית המשפט ונוכל לצאת בצורה נקייה. יש גם מקרים בהם אחד השותפים פושט רגל או עלול ללכת לעולמו ובמקרים כאלה, אנחנו חייבים להיות הרבה יותר רגישים למצב.

לסיכום

הצעד הראשון שלכם בפירוק שותפות הוא הסכם פירוק שותפות אשר צריך להיות מקובל על כל השותפים. לא תמיד יש צורך בצו בית משפט כדי לפרק שותפות, אך יש מספר דברים שאנחנו צריכים לעשות בתהליך הזה. הסכם פירוק שותפות הוא תחליף לצו בית משפט וככה אנחנו יכולים להגיע להסכמה משותפת של כל הצדדים. תהליך פירוק שותפות כולל בתוכו סילוק חובות של השותפות, החזרת הלוואות, תשלום הוצאות הפירוק וחלוקת היתרה בין השותפים. חשוב לבחור בעורך דין מנוסה אשר יש לו ניסיון של למעלה מ-5 שנים בתחום הזה. מדובר על תחום מאוד רגיש ולכן, המחשבה מאחורי כל צעד היא קריטית. היום אפשר לעבור את התהליך הזה באופן מקוון, לא צריך להגיע לרשויות השונות כדי להתחיל את התהליך.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

הסכם שותפות עסקית
הסכם שותפות עסקית

הסכם שותפות עסקית הוא הסכם שנחתם בין שותפים עסקיים על מנת להסדיר עניינים בתחומים שונים ולמנוע אי הבנות בעתיד. הסכם שותפות עסקית יכול למנוע מחלוקות

הסכם שותפות במסעדה
הסכם שותפות במסעדה

בישראל, אחד מתחומי העסקים הפופולריים הוא עולם המסעדנות. עם זאת, מדובר בתחום לא פשוט כלל שתובע מבעלי העסקים הרבה. במידה שמקימים מסעדה בשותפות עסקית, הנטל

איך עושים הסכם שותפות
איך עושים הסכם שותפות?

הסכם שותפות הוא אחד ההסכמים החשובים כאשר מנהלים שותפות עסקית. חתימה על הסכם שותפות תעזור לכם להגדיר באופן ספציפי את תחומי האחריות של כל שותף,

רישום שותפות

רישום שותפות הוא תהליך יצירת קשר עסקי בין שתי חברות, אנשים פרטיים או בין גורמים אחרים, כאשר כל חברה או גורם מתחייבים לאי-אלו התחייבויות שונות

הסכם שותפות מחיר

הסכם שותפות הוא חוזה המחייב שני צדדים או יותר לעבוד יחד למשימה ספציפית, למטרת פתיחת עסק, מתן שירותים משותפים, למטרת שכירות בדירה ועוד. ישנם סוגים

074-7765923