שלבי הקמת חברה בע"מ

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

חברה בע"מ היא הדרך הפופולארית והנפוצה בישראל להקמת חברה, הן חדשות והן ותיקות הרוצות להשתדרג. הפופולאריות של הקמתמה השלבים המקובלים של הקמת חברה בע"מ בישראל וכיצד הם מתבצעים חברה בע"מ ולא נגיד, עוסק פטור או עוסק מורשה, נעוצה בעובדה  שלחברה בע"מ יתרונות מובנים ברורים. חברה בע"מ היא ישות משפטית נפרדת מבעליה. אומנם הבעלים הוא מהפעיל את החברה אבל ישנה הפרדה בין האדם עצמו לפעילות העסקית, מבחינה משפטית.

כך, למשל אם ישנה תביעה משפטית כנגד החברה או במקרים חמורים יותר היא תקלע לקשיים פיננסיים, עד כדי חובות וחדלות פירעון, הרי שברוב המקרים בעלי החברה לא יהיה ערב באופן אישי ולא ניתן יהיה אפשר לתבוע אותו בגין יצירת החובות או האחריות שלו למצב (יש מקרים חריגים בהם זה ניתן, אך לא נפרט אותם כאן). לצד נושא זה יתרונות חברה בע"מ נוגעות גם לנושא המיסוי. שיקולי מס הם קריטיים ושווים רב. בעוד מיסוי על עצמאי יכול להגיע גם ל-50% ולמעלה מכך, המס על החברות מוגדר ונמוך בהרבה. במידה והשתכנעתם, הנה שלבי הקמת חברה בע"מ.

 שלבי הקמת חברה מההתחלה ועד הסוף המוצלח

את שלבי הקמת חברה בע"מ יש לבצע אל מול רשם החברות שבמשרד המשפטים ואל מול רשויות המס השונות. שלבי הקמת חברהאת שלבי הקמת חברה בע"מ יש לבצע אל מול רשם החברות שבמשרד המשפטים ואל מול רשויות המס השונות כוללים את רישום החברה עצמה. בשלב זה יש לבחור בשם החברה, כזה שגם יאושר על ידי רשם החברות. במידה והשם יכול להביא לכדי הטעיה או שהוא דומה באופן מחשיד לשם חברה קיים – השם יפסל. השלב הבא הוא כתיבת והצהרת תקנון החברה, רשמית בעלי המניות ואחוזי האחזקה שלהם, מטרות החברה,  רשימת דירקטורים ראשונית ועוד. על הכל יש לחתום ולאמת חתימות מול עורך דין. כמובן, שיש לשלם גם אגרות שונות.

לאחר הרישום וקבלת תעודת התאגדות עם ח.פ של החברה, ניתן לגשת לשלב השני של פתיחת החשבון העסקי של החברה. גם פה תדרשו למלא מספר תצהירים להציג את התקנון ואת תעודת ההתאגדות, לאשר פרוטוקול מורשיי חתימה ועוד, כאשר כאן כבר עליכם להציג את חותמת החברה.

רק לאחר מכן ניתן לגשת לשלב השלישי והסבוך לא פחות- פתיחת התיקים ברשויות המס: מס הכנסה, מס ערך מוסף וביטוח לאומי. כאן כבר עדיף להיעזר בשירותיו של רואה חשבון שזהו תחום התמחותו. תהליך זה יכול להיות סבוך ובעיקר, צעד לא נכון ולו הקטן ביותר יכול לסבך אתכם בצורה משמעותית בהמשך מבחינה כלכלית. עדיף לדלג על הבירוקרטיה ועל הסיכונים ולהפקיד את הנושא בידי מי שמומחה לכך. בנוסף, רואה החשבון יכול לסייע לכם גם בשלבים הבאים לאחר פתיחת העסק, שגם הם עלולים להיות מטרידים, כגון הגשת הדוחות השנתיים ודיווחים שונים לכל גופי המס לאורך כל השנה.

שלבי הקמת חברה – הפעם באופן פשוט הרבה יותר

כל מה שתיארנו לעיל דורש מכם הרבה. תדרשו להרבה זמן, אנרגיה וכסף כדי לבצע את התהליך מתחילתו ועד סופו וזמן, אנרגיה וכסףאחד השלבים להקמת חברה בע"מ הוא השלב של פתיחת החשבון העסקי של החברה הן לא מותרות בתחילת דרכה של חברה וחבל להשחית אותם סתם. את שלבי הקמת חברה ניתן לעשות בדרך קלה, נעימה וזולה יותר. למעשה, אין צורך לתור אחרי כל המוחים השונים. כיום, ישנן חברות המאגדות בתוכם את כל הפונקציות הרלוונטיות.

יתרה מכך, ניתן לבצע היום כמעט את כל שלבי הקמת חברה באופן מקוון. גם המדינה רוצה להקל ומכירה את הבירוקרטיה שלה עצמה וכיום ניתן להתחיל את התהליך בכמה לחיצות קצרות על עכבר. חברות מקצועיות ואיכותיות העוסקות ביעוץ וסיוע להקמת חברות מתפעלות אתרי אינטרנט ופלטפורמות מתקדמות אחרות בהן ניתן להזין נתונים ראשונים אונליין ומרגע זה, שלל מומחים עובדים מאחורי הקלעים בשבילך.

אין בירוקרטיות מתישות או סירובים מטעם הגורמים השונים (למשל בעניין בחירת השם). כל המסמכים, התצהירים והתקנונים ממולאים ונעשים עבורך ולמענך, כל ההתנהלות מול רשויות המס ועוד ועוד ואפילו אימותיי החתימות. לא רק כאב ראש נחסך ממך. גם כסף. ישנן הנחות משמעותיות על אגרות מסוימות כאשר הן משולמות באופן מקוון. בנוסף, התהליך עצמו חוסך זמן רב. במקום להתרוצץ בין עשרות מקומות, ששעות הפתיחה שלהן אינן ברורות, הכל נעשה בצורה מהירה ויעילה. למעשה, חברות מקצועיות יוכלו להעניק לך את התעודות הרלוונטיות מרשם החברות ורשויות המס בתוך 48 שעות בלבד מתחילת התהליך. שלבי הקמת חברה מעולם לא היו קלים ונוחים יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תשלום אגרת הקמת חברה
תשלום אגרת הקמת חברה

כאשר מקימים חברה יש לשלם אגרה בעת מעמד הרישום ומרגע שהחברה מוקמת יש לשלם אגרה שנתית. אך מדוע יש לשלם אגרה ומה גובה תשלום אגרת

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה חלוקת מניות
הקמת חברה חלוקת מניות

הקמת חברה היא תהליך שכולל בתוכו שלבים רבים ביניהם רישום החברה אצל רשם חברות, מילוי טפסים שונים, תשלום אגרה וחלוקת מניות. חלוקת המניות יכולה להתבצע

הסכם שותפות הקמת חברה
הסכם שותפות הקמת חברה

כאשר מקימים חברה עם שותפים יש לחתום על הסכם שותפות. הסכם השותפות הוא בעל חשיבות רבה והוא למעשה מסכם את כל הפרטים החשובים עבור השותפים

074-7765923