ניסוח תנאי שימוש

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

ניסוח תנאי שימוש הוא שלב מאוד חשוב על מנת שהעסק שלכם יוכל לפעול כמו שצריך ללא שום חשש מתביעות. רבים נוטים לזנוח את כל הנוגע לתנאי שימוש ותקנון האתר, אבל ברגע האמת זה יכול לעלות להם ביוקר. כל עסק אינטרנטי ופיזי חשופים לתביעות יומיומיות. המטרה שלכם היא להגן על העסק שלכם בכל מקרה בו יכול לקרות משהו מול הלקוח או מול כל אדם אשר נמצא באתר שלכם למטרה זדונית. ניסוח תנאי שימוש חייבים להתאים מבחינה משפטית, כלומר, על הנוסח להיות קביל בבית משפט במקרה הצורך.

למה צריך את זה?

ניסוח תנאי שימוש בהתאם לעסק שלכם מעניק לכם שכבת הגנה משפטית בפני תביעות קטנות וגדולות. כמו כן, בשביל שתוכלו לפעול בעולם הווירטואלי, אתם חייבים שיהיה לכם תנאי שימוש לאתר. כל עסק חשוף לסכנות ביום יום שלו, הסכנה היא מפני תביעות. כאשר אנחנו עובדים עם ניסוח תנאי שימוש על ידי עורך דין מקצועי, אנחנו מגנים על עצמנו בעולם הווירטואלי. עסקים רבים הפכו לעסקים מקוונים, עסקים אשר מציעים את המוצרים שלהם ברכישה אונליין. הבעיה העיקרית היא עמידה בפני הפרת זכויות של קניין רוחני, תיאור כוזב וזכויות יצרן, עלינו לדעת להגן על עצמנו עד לפרטים הקטנים כי כל תביעה יכולה להוביל לקריסה של העסק. הקריסה יכולה להיות גם מבחינה של סדר גודל התביעה וגם מבחינת תדמית העסק. תנאי שימוש הם חלק מתקנון האתר, זה למעשה ההסכם שלכם מול הלקוח. התקנון מגדיר את מטרת האתר והשירותים המוצעים באתר, מדיניות הפרטיות ועוד. שלב ניסוח תנאי שימוש ותקנון אתר הוא השלב הראשון שכל עסק חייב שיהיה לו לפני שהוא מפעיל את האתר.

חשוב להדגיש, יש לנו היום אפשרות גם להשתמש בתקנון אחיד, אבל זאת לא המטרה שלכם. כל עסק חייב שיהיה לו תקנון שמתאים לאופי האתר שלו ולשירותים אותו האתר מציעים. אם יש לכם אתר שמציעה מוצרים לרכישה אונליין, אתם צריכים תקנון שיגדיר את כל מה שקשור לרכישת המוצרים. אם מדובר על אתרים שלא מציעים דברים למכירה, אלא מאפשרים לגולשים להזין תוכן שונה כמו פורומים, עלינו לעמוד בפני תקנון אשר מגן עלינו מפני תביעת לשון הרע או כל פעילות אחרת של הגולשים. לכן, בתור התחלה עליכם לפנות לעורך דין אשר יגדיר את התקנון בהתאם לתחום בו אתם פועלים: אתרים שיווקיים, אפליקציות, אתרי תוכן, אתרי תדמית, אתרי מדיה, מסחר אלקטרוני וכן הלאה.

ניסוח תנאי שימוש הוא שלב מאוד חשוב על מנת שהעסק שלכם יוכל לפעול כמו שצריך ללא שום חשש מתביעות

למי זה רלוונטי?

ניסוח ותנאי שימוש, תקנון אתר ומדיניות פרטיות רלוונטיים לכל אתר שיש ברשת. כפי שכבר הבנתם, גם אם אתם לא מציעים מוצר מסוים, אתם עדיין חשופים בפני תביעות. כמו כן, אתם עובדים קשה מאוד על האתר שלכם ולכן, מדיניות האתר יכולה גם להגן עליכם מפני העתקת תוכן. אתם לא יכולים להיות אחראיים לכל מי שגולש באתר שלכם ולכל מי שמגיב באתר שלכם. במקרה בו ישנו לשון הרע באתר שלכם על עסק אחר או אדם אחר, אתם חשופים לתביעה. כל עוד אין לכם תקנון אתר מסודר, הגורמים המשפטיים יפנו אליכם ולא למי שהפיץ את המידע הזה, נכון או לא נכון. תנאי שימוש באתר מכוונים את הלקוח למה מותר לעשות ולמה אסור לעשות,  ברגע בו האתר מוסדר אתם גם מפגינים מקצועיות וגם אתם מגנים על עצמכם מפני כל מה שעלול לקרות לעסק מבחינה משפטית.

ניסוח תנאי שימוש חייבים להתאים מבחינה משפטית, כלומר, על הנוסח להיות קביל בבית משפט במקרה הצורך

מה הבעיה להעתיק תנאי שימוש מאתר אחר?

כאשר אתם משתמשים בתקנון אתר אחר, שזה אפשרי על פניו, אתם למעשה לא עומדים בדרישה של עצמכם. אמנם חסכתם לעצמכם כמה שקלים, אבל התקנון לא באמת מגן עליכם כמו שאתם רוצים. ניקח שני מקרים, המקרה הראשון הוא מקרה בו העתקתם ניסוח תנאי שימוש של אתר אחר. אין אתר שהוא זהה לאחר, לא משנה אם מדובר על אותו תחום או לא. ברגע בו חלילה נחשפתם לתביעה, וכל בעל אתר יודע שזה קורה, אין לכם הגנה משפטית ברמה שהייתה אמורה להיות לכם כאשר ניסוח תנאי שימוש היה מותאם אליכם. המקרה השני הוא במקרה בו העתקתם תקנון של אתר אחר שבאמת עונה על הדרישה שלכם באופן מושלם, גם אם זה קרה, אתם חשופים לקבל תביעה עקב העתקה של התוכן מאתר אחר. סביר להניח שתקנון האתר שהעתקתם הוא בלעדי לאותו אתר ושימוש בו הוא לא חוקי עקב העתקת תוכן. בשני המקרים אתם רואים שהדרך הטובה ביותר להגן על עצמכם היא על ידי יצירת תקנון אתר מסודר ועצמאי.

ניסוח תנאי שימוש בהתאם לעסק שלכם מעניק לכם שכבת הגנה משפטית בפני תביעות קטנות וגדולות. כמו כן, בשביל שתוכלו לפעול בעולם הווירטואלי, אתם חייבים שיהיה לכם תנאי שימוש לאתר.

מה צריך להיות כלול בתנאי השימוש?

ניסוח תנאי שימוש צריך גם להתאים לניסוח משפטי, עורך דין מקצועי יודע באילו נקודות צריך לתת דגש ואיך לנסח את תנאי השימוש באופן אשר יתקבל בבית המשפט. תנאי שימוש חייבים לכלול את כל מה שמותר ואסור לגולשים לעשות באתר, כמו כן, גם לבעלי האתר. ישנן תקנות אשר אתם חייבים לעמוד בהם וכאשר אתם פונים לעורך דין מקצועי, הוא יוכל לבחון האם האתר שלכם עומד בדרישות התקנות אשר קובעות מה מותר לבעלי עסקים לעשות באתר שלהם בנוגע לאיסוף מידע או שימוש במוצרים שלהם. כמו כן, תנאי האתר יכולים וצריכים לכלול מקרה בו התוכן שלכם הועתק או עבר לשימוש שלא כחוק.

ניסוח תנאי שימוש צריך גם להתאים לניסוח משפטי, עורך דין מקצועי יודע באילו נקודות צריך לתת דגש ואיך לנסח את תנאי השימוש באופן אשר יתקבל בבית המשפט

כמה עולים שירותיו של עורך דין?

מה המחיר אותו אנחנו משלמים עבור ניסוח תנאי שימוש? מוטב להדגיש, המחיר משתנה בהתאם לסוג העסק ובהתאם לסדר גודל האתר, כמות הגולשים, קהל יעד ועוד… את המחיר המדויק תוכלו לקבל לאחר ייעוץ עם עורך דין שלרוב, הייעוץ נעשה בחינם. המחיר לרוב ינוע בטווח של כמה מאות שקלים בודדים עד כ-2,000 ש"ח. המחיר הוא חד פעמי, אלא אם כן אתם מבצעים שינויים באתר אשר דורשים התייחסות.

מערכות סליקה ותנאי שימוש

זאת נקודה מאוד חשובה עבור כל עסק שמציעה מוצרים באופן מקוון. על מנת שתוכלו לעבוד עם מערכת סליקה, עליכם להחזיק בתנאי שימוש תואמים לאתר. מערכת הסליקה לא עובדת מול אתרים שאין להם תנאי שימוש ותקנון מדויק. לכן, כאשר אתם פונים לעורך דין חשוב להסביר לו שמדובר על אתר אשר מציעה רכישה של מוצרים אונליין וכמובן, יש להתאים ניסוח תנאי שימוש בהתאם לסוג המוצרים אותם אתם מוכרים. יש יחס למוצרים שנחשבים תחת ההגדרה של "מסוכנים", מוצרים לילדים וכן הלאה…

האם כדאי לרכוש תקנון מוכן מאתר?

לשאלה הזאת יש שתי אפשרויות, האחת היא שאתם קונים תקנון מוכן מאתר ואז לא עשיתם שום דבר נכון לעסק שלכם. האפשרות השניה היא שאתם נעזרים בחברה אינטרנטית שפועלת עם עורכי דין מיומנים. כאשר מדובר על חברה שעומדים מאחורי עורכי דין והם עורכים לכם את תקנון האתר באופן אינדיבידואלי, זאת אפשרות נכונה לעסק שלכם. המחיר אותו תשלמו יהיה פחות או יותר באותו סדר גודל של פנייה אישית לעורך דין אשר מתמחה בניסוח תקנון לאתרים מסחריים או אתרי תוכן.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

אגרת פירוק חברה
תנאי שימוש באתר מכירות

מסמך תנאי שימוש הוא מסמך משפטי שכל אתר אינטרנט אמור להחזיק ולפרסם למשתמשיו, אך ישנם סוגים ספציפיים של אתרים בהם המסמך המשפטי הזה הופך להיות

רשם חברות פירוק חברה
עורך דין תנאי שימוש

זה נכון שאף אחד לא קורא אותם, אבל זה לא אומר שאין להם משמעות או חשיבות – תנאי שימוש הוא מסמך משפטי המשולב היום כמעט

תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

לא צריך להיות הבעלים של אתר אינטרנט כדי להכיר שני מושגים חשובים מאוד בעולם האינטרנט: תנאי שימוש ומדיניות פרטיות. אז מה הם בדיוק המושגים האלה?

תנאי שימוש באפליקציה

עבדתם קשה על פיתוח אפליקציה חדשה וכעת, רגע לפני שאתם מוציאים אותה לשוק, מתחילים לעלות בכם חששות מפני סוגיות משפטיות שעלולות להתפתח סביב האפליקציה שלכם

074-7765923