הקמת חברה בהונגריה בדרך הקלה

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הקמת חברה בהונגריההקמת חברה בהונגריה

היזם הישראלי המבקש לקדם את עסקיו, כבר הבין מזמן כי אין צורך להגביל את עצמו לגבולות הצרים של מדינת ישראל. העולם הגדול שהוא בעצם כפר גלובלי, מהווה הזדמנות אדירה ואטרקטיבית לקידום פעילויות עסקיות שונות והגדלת רווחים. לצד השווקים החדשים שנפתחים, המביאים איתם קהל צרכנים ולקוחות חדשים והזדמנויות עסקיות רבות, ישנה אטרקטיביות רבה ביציאה למדינות זרות, כמו למשל בעת הקמת חברה בהונגריה, גם בתחומי הרגולציה, הטבות כלכליות, הקלה במיסוי ועוד יתרונות רבים.

הקמת חברה בהונגריה כמו במקומות רבים עם כלכלה מפותחת ובסיסי להזדמנויות באירופה, יכולה להיות סיפור הצלחה. אך באותה המידה היא יכולה להיות הליך מסובך, ארוך ומורכב. מהלכים לא נכונים ותכנון לא מדויק, כמו גם ביצוע שאינו לוקח בחשבון את הייחודיות של כל מדינה בתחום הרגולטורי והעסקי, יכולים להיות ההבדל בין אפשרויות בלתי מוגבלות להגבלות בלתי אפשריות. כדי להצליח, יש צורך בחברה שתסייע לך בהקמת החברה ותהיה המשענת שלך לכל עניין בירוקרטי, רגולטורי, ובעלת התמחות במיסוי בינלאומי, בפרט במדינה הזרה בה אתה צפוי לפתוח את החברה וכן בהיבטים כלכליים, משפטיים ועוד.

היתרונות של הקמת חברה בהונגריה

טרם ניגע בהכנות הנכונות שצריך לבצע בעת הקמת חברה בהונגריה, נדון קצת ביתרונות של הקמת חברות במדינות זרות עבור הישראלים. פתיחת חברות במדינות אירופה, בכלל ובמדינות מתפתחות המשוועות להשקעות זרות, בפרט, מאפשרת כמובן את הבסיס – עוגן עסקי במדינה זרה, הפותח שווקים חדשים, והזדמנויות עסקיות חדשות, מסייע במיתוג החברה כגלובלית ומאפשר הזדמנויות רבות בתחום התפעולי והלוגיסטי. 

במקביל לכך, ישנם יתרונות והטבות רבות, למשל בעת הקמת חברה בהונגריה, גם במישור הכלכלי. החל מפטורים שונים הנוגעים להשתייכות המדינה לאיחוד האירופי וההקלות על הסחר בין המדינות החברות בארגון, עבור בהטבות מס, תשלומי מס מופחתים ורגולציה מופחתת במדינות מסוימות וכלה במענקים וסיוע ממשלתי וסיוע של מוסדות וגופים שונים באירופה עצמה.

למה דווקא הקמת חברה בהונגריה?

אירופה אינה אחידה. לא ברמה האתנית, לא ברמה הגאוגרפית ולא בכלכלתה וברגולציה השוררת בכל אחד מחלקיה. לכן, פתיחה לא נכונה ולא זהירה ובלי הכוונה נכונה, יכולה לבזבז לכם זמן וכסף רבים. רק נזכיר ברמיזה בלבד את ההבדלים המהותיים שבין פתיחת חברה באחד ממדינות אירופה החברה באיחוד האירופי לבין פתיחה באחת שאינה נמנית על האיחוד.

ההבדלים יכולים להיות מהותיים בכל הקשור לחיי ומחזור העסקים והרווחים של החברה. ההבדלים הבולטים והמשפיעים ביותר הם בעיקר בתחומי המיסוי וההקלות בתחום, ענייני רגולציה ומשפט, היבטים כלכליים, פיננסיים ועקרונות המערכת הבנקאית המקומית ועוד ועוד. לכן, מדינות אטרקטיביות לפתיחת חברות זרות בשטחן הן מדינות המעניקות הקלות והטבות בתחומים שציינו ובעיקר אינן מקשות על פתיחת התאגדות או חברה בשטחם, דבר שיכול לארוך אפילו רק כמה ימים בודדים. כזו היא למשל הונגריה.

נעים להכיר: הונגריה

הונגריה היא מדינה מזרח אירופאית לשעבר, שהשתחררה במהירות יחסית מכבלי הקומוניזם, הן בהלך המחשבה והן ברמת הפיתוח והכלכלה. מהבנת הממשל המקומי כי הונגריה יושבת על התפר שבין מזרח אירופה למערבה וכי מיקום אסטרטגי זה יכול לסייע לכלכלתה, המדינה מעודדת וודאי שאינה מקשה לחינם על פתיחת חברות זרות בשטחה. חשוב מכך, הונגריה הינה מדינה החברה באיחוד האירופי, חלק מארגון ה-OECD ולוקחת חלק בברית ההגנה של 'נאטו'. היא אומנם לא עושה שימוש במטבע האירו אך כאמור, יכולה לחלוש בקלות ולהוות בסיס איתן לשוק המזרח אירופי המתפתח והן לשוק המערב אירופי בעל הנטיות הצרכניות הגבוהות.

 

בנוסף, הקמת חברה בהונגריה מאפשר הטבות והקלות רבות, החל מהטבות מס ובכלל מס חברות נמוך בשיעור 10%בלבד וכלה בהטבות רגולטוריות כמו זמן מקוצר לפתיחת חברה, אי דרישה מופרזת של הון התחלתי, פשטות בהקמת הסכמים משפטיים ועסקיים ועוד.

הקמת חברה בהונגריה בקלות

כאמור, הקמת חברה בחו"ל או בהונגריה כמו במדינות אחרות באירופה יכולה להיות מקפצה עיסקית שתעשה בקלות ובנוחות או סיוט בירוקרטי ארוך ומתמשך. לכן תמיד רצוי לשכור חברה המתמחה בשירותי ליווי מסחריים, כלכליים ומשפטיים רלוונטיים. חברה כזו תוכל לסייע בכל הקשור לתכנוני המס, לעריכת הסכמים והסרת חסמים, תקשורת עם גורמי ממשל, המערכת הבנקאית והממסדית העוסקת בתאגידים, תסייע באיתור נכסים ומיקומים הקשורים לתפעול החברה או כח אדם וכן הגדרות נכונות ועמידה בדרישות של פתיחת חברה, גם במידה ומדובר רק בחברת offshore  אשר ממקומות במדינה אך אינן פועלות  בה מבחינה עסקית.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תרגום מסמכי חברה

בשעה טובה התקדמתם ליצירת שיתופי פעולה עם חברה בינלאומית גדולה שנמצאת בחו"ל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות להרחיב את הפעילות העסקית של החברה שלכם, להגיע לקהל

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה באסטוניה
הקמת חברה באסטוניה

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות בחו"ל, מסיבות שונות כאשר המרכזיות ביניהן יהיו נוחות ומיסים. כך גם באסטוניה שממוקמת באזור הבלטי שבצפון אירופה. אז למה להקים

הקמת חברה במקלטי מס
הקמת חברה במקלטי מס

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות במדינות שונות ברחבי העולם. יש לכך סיבות שונות. אחת הסיבות לכך היא להוריד את שיעור המס שיש לשלם על ידי

074-7765923