הסכם מייסדים מחיר

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הסכם מייסדים טרם הקמת חברה הוא הסכם אשר נכתב על ידי עורך דין מסחרי מומחה טרם הקמת חברה בע"מ. מטרת ניסוח הסכם המייסדים וחתימה עליו היא מיסוד החזון העסקי והניהולי של מייסדי החברה העתידית. זאת על מנת לסייע לה בהסדרת פעילותה השוטפת, וכן בהסדרת אי אילו אתגרים או חיכוכים אשר יעלו במהלך חייה של החברה. אי לכך, בהסכם המייסדים יש להעלות את כל מטרות החברה העתידית והלך הרוח שלה. ניסוח ראוי אשר יכלול את כלל ההיבטים החשובים במקור ובמיקרו יסייע משמעותית לחברה לנהל את יומה ביציבות ויעילות ובביטחון. לעניין הסכם מייסדים מחיר ההסכם ישתנה בין חברה לחברה, לפי מגוון פרמטרים כמו גודל החברה, מספר המייסדים, הון המניות וכדומה. עם זאת, טווח המחירים יחל מכ-6,000 ש"ח ויכול להגיע עד עשרות אלפים.

 

ניסוח הסכם מייסדים להקמת חברה

במעמד פתיחת חברה חדשה בע"מ, ישנה התרגשות עצומה בנוגע למעמד החדש, לא כל שכן, שהרי מדובר באירוע משמח במיוחד. עם זאת, דווקא כאן, יש לתת את הדעת גם לקריטריונים הנעימים פחות, לשאלות הקשות ולנושאים הרגישים. כך למשל, הלך הרוח של החברה ומטרותיה, מנגנוני פירוק והיפרדות, ישוב סכסוכים, ייצוב ופתירת אתגרים ועוד.

על כן, יש לפנות לעורך דין מסחרי לניסוח הסכם מייסדים להקמת חברה. כמובן, שעורך הדין המסחרי שלכם מודע למעמד הרגיש, שכן בכל זאת מדובר בהסדרת יחסיהם של השותפים לכדי מעורבות משפטית, ועל כן ינהג במקצועיות וברגישות כאחד.

לעניין הסכם מייסדים מחיר ההסכם ישתנה בין חברה לחברה, לפי מגוון פרמטרים כמו גודל החברה, מספר המייסדים, הון המניות וכדומה.

בפנייה לעורך דין מסחרי לניסוח הסכם מייסדים, ייקח עורך הדין בחשבון את הנושאים הפשוטים ביותר ועד הנושאים המורכבים ביותר שיכול שיעלו ויעלה אותם על הכתב. כך למשל נושאים אישיים שיכולים להתעורר בין בעלי המניות, וכן נושאים עסקיים ומשפטיים. הסכם המייסדים ראוי שיהיה כוללני כלפי כמה שיותר סיטואציות משפטיות אשר יכולות להתרחש בין שותפים, ועל כן ישנה חשיבות לשני קריטריונים: זמן ניסוחו של ההסכם והחתימה עליו, וכן, העלאה על הכתב של דגשים חשובים על כל קשת הגוונים. לעניין הקריטריון הראשון, כמובן שהחשיבות היא לנסח את הסכם המייסדים מוקדם ככל האפשר ואם ניתן יחד עם התקנון (כלומר טרם הקמת החברה). זאת על מנת להקדים תרופה למכה ולהקנות הגנה מירבית ככל האפשר למייסדי החברה. שכן, חתימה מוקדמת תוכל למנוע כל בעיה עתידית וכן להסדיר את יחסי השותפים בחברה עוד טרם הקמתה.

לעניין הקריטריון השני, מאחר הסכם מייסדים להקמת חברה מטרתו הסדרת היחסים בין השותפים העתידיים, עליו לכלול למשל סעיפים מפורטים ככל האפשר. כך לדוגמה הסדרה של מנגנונים לעניין ניהול החברה, חלוקת התפקידים בחברה, אופן חלוקת נכסי החברה ושמירת זכויות המייסדים טרם הקמת החברה. כמובן, שבנוסף יכללו גם מנגנונים טכניים כמו שמה של החברה בעברית ובאנגלית, מיקום הקמת החברה, מטרות החברה, ועוד. עוד ישנה חשיבות גדולה ביותר להתאמת הסכם המייסדים לתקנון החברה כך שלא יסתרו זה את זה.

על מנת לשמוע עוד לעניין הסכם מייסדים מחיר, פנו אל עורך הדין המסחרי שלכם, ותוכלו לקבל הצעת מחיר ראשונית מבעוד מועד.

הסכם מייסדים מחיר וכיצד הוא נקבע

מאחר שהסכם מייסדים הוא התורה כולה עבור חברה חדשה (וכפי שצוין ראוי שינוסח לצד תקנון חברה), יש לתת את הדעת על חשיבותו הכה רבה. מדובר במסמך חשוב מאין כמותו, אשר יתווה משמעותית דרך החברה ואף יקבע את הסדר שבהתנהלותה השוטפת וכתוצאה מכך את הצלחה. על כן, לעניין הסכם מייסדים מחיר הטווחים יהיו החל מכ-6,000 ש"ח ואף יגיעו לעד עשרות אלפים, כ-15,000 לערך, לכל היותר. טווח הסכם מייסדים מחיר יקבע לפי מספר קריטריונים, כמו למשל גודלה של החברה, מספר המייסדים, מורכבות העסק, דרישות השותפים והיחסים ביניהם, וכן היחסים בין המייסדים לבין החברה. על מנת לשמוע עוד לעניין הסכם מייסדים מחיר, פנו אל עורך הדין המסחרי שלכם, ותוכלו לקבל הצעת מחיר ראשונית מבעוד מועד.

טווח הסכם מייסדים מחיר יקבע לפי מספר קריטריונים, כמו למשל גודלה של החברה, מספר המייסדים, מורכבות העסק, דרישות השותפים והיחסים ביניהם, וכן היחסים בין המייסדים לבין החברה.

על מה יש לשים דגש בניסוח הסכם מייסדים בעת הקמת חברה?

עורך הדין המסחרי שלכם ישים פעמיו לכך שניסוח והתאמה של הסכם מייסדים יותאם באופן ספציפי לחברה שתקום. אך עם זאת, כמובן שישנם נושאים ותכנים משותפים תמיד, ובכל מקרה. נושאים אלו מהווים את ליבת ההסכם, ואילו ההתאמות הספציפיות הן הדיוק האחרון שמשלים את התמונה.

כך למשל, בין הנושאים העיקריים יופיעו סעיפים העוסקים למשל באופי ההתחייבויות, אשר מתאר בפירוט נרחב ומדויק את תפקידיהם של המייסדים, ההתחייבויות, והסמכויות אשר אלו האחרונים לוקחים על גבם בהקמת החברה החדשה. כמו כן יישוב סכסוכים ודרך פתרונם, כך למשל באמצעות הליכי גישור או בוררות. בניסוח סעיף מאין זה, יהיה ניתן לחסוך משאבים רבים בעתיד כמו זמן וכסף, אם יהיה הצורך בניהול הליכי יישוב סכסוכים שכן המנגנון נקבע מראש.

סעיפים נוספים הם סעיפים לעניין קבלת ההחלטות. בבחינת סעיפים אלו נכללים אופן קבלת ההחלטות בחברה- אם על פי רוב בעלי המניות או ברוב מיוחד. וכן, סעיפים לעניין מצבי פירוק או היפרדות המתייחסים לאופן חלוקתם של הנכסים והמניות בחברה אם יעלה הצורך בכך. ועוד, סעיפי עיגון זכויות, אשר מעגנים ושומרים על זכויותיהם הראשוניות של המייסדים. כמו למשל, זכות סירוב ראשונה במקרה ששותף מאן דה הוא מעוניין לעזוב, זכות הצטרפות למכירה למייסדים האחרים במקרה שאחד מהם מעוניין למכור את חלקו ולעשות אקזיט. וכן זכות מצרנות לעיגון זכות המייסדים לשמור על יחס אחזקותיהם במניות החברה גם במקרה של הנפקת מניות חדשות.

מספר תנאים חשובים ומשמעותיים נוספים שיש לכלול בהסכם המייסדים הם סעיפי מינוי דירקטוריון וכן מינוי בעלי תפקידים נוספים כגון עו"ד ורו"ח של החברה, מנכ"ל החברה וכדומה. וכן סעיפי סודיות ואי תחרות אשר חשובים משמעותית, כמובן, עבור כל חברה חדשה שקמה. וכן סעיף המסדיר את זכויות החתימה בחברה, על כל מסמך שיש לקחת בחשבון במהלך העבודה השוטפת בחברה העתידית.

כמובן, שהסכם מייסדים חוסה תחת חוק החוזים, ולכן, יכלול גם כן סעיפים בהקשר לחוק החוזים כמו אופן פקיעת החוזה ואופן ביטול ההסכם על ידי המייסדים. בנוסף לכך, כמובן שיחולו דוקטרינות משמעותיות בדיני חוזים כמו ניהול משא ומתן בתום לב, וקיום חוזה בתום לב.

חשוב לציין, אמנם סעיפים אלו הם משמעותיים מאד בניסוח הסכם מייסדים. ואולם, לעניין הסכם מייסדים מחיר אין משמעות להכללת סעיפים אלו, כמו הצורך בהתייחסות לכל סעיף וסעיף. כלומר, הנושאים חשובים כולם בניסוח הסכם מייסדים ולא הם אלו שישפיעו על טווח המחיר, אלא, כמות המידע שיש לכלול בהסכם המייסדים וכן המידע שאליו יש להתייחס, הם שישפיעו.

כאשר מקימים חברה חדשה, יש לקחת בחשבון את כל אשר זו טומנת בחובה ולתת את הדעת באופן משמעותי דיו להיבטים המשפטיים. שכן, להיבטים אלו משקל מירבי להגנה על מייסדי החברה, ועל החברה עצמה. בין לעניין היחסים הבינאישיים בין המייסדים, וכן ביחסים שלהם כלפי החברה, בהווה ובעתיד. משמעות זו רחבה ביותר ולכן אין להתפשר ולו לרגע על עורך דין שינסח את ההסכם או על מחירו. ניסוח של הסכם מייסדים מקצועי ומדויק יספק לכם שקט תעשייתי בניהול החברה, ניהול היום יום והשאת רווחים בעסק. אם אתם עתידים להקים את החברה הבאה שלכם בקרוב, או מעוניינים להתייעץ על כך עם גורם מקצועי, צרו עימנו קשר ונשמח לסייע בניסוח הסכם מייסדים להקמת חברה.

הסכם מייסדים להקמת חברה הוא הסכם אשר נכתב על ידי עורך דין טרם הקמת חברה בע"מ, ומטרתו היא מיסוד החזון העסקי והניהולי של החברה העתידית לקום. בהסכם מעלים את כל מטרות החברה העתידית והלך הרוח שלה, והוא עתיד לסייע לבעלי המניות לנהל את הפעילות העסקית השוטפת בחברה ביום יום ביציבות ויעילות, בביטחון ולהוות בסיס לקבלת החלטות ופתירת בעיות. טרם הקמת כל חברה בע"מ, ישנה חשיבות גבוהה במיוחד בניסוח הסכם מייסדים עבורה, וזאת על מנת לוודא כי הקמת החברה על ידי מייסדיה החדשים תעבור בצורה הטובה ביותר ותמנע כל בעיה אפשרית עתידית.

ניסוח הסכם מייסדים להקמת חברה

כאשר עומדים בפניה של פתיחת חברה בע"מ, ישנה התרגשות עצומה בנוגע למעמד החדש והמדהים שעומד לפנינו. המייסדים העתידיים ללא ספק חשים בשמחה רבה לאור המעמד המשמח. ועם זאת, חשוב מאד לתת את הטון לדיון בנושאים הרגישים ובשאלות הקשות. כך למשל, הלך הרוח של החברה ומטרותיה, מנגנוני פירוק והיפרדות, ישוב סכסוכים ועוד. על מנת לעשות כן, יש לגשת לעורך דין מסחרי לניסוח הסכם מייסדים להקמת חברה. בפנייה לעורך דין מסחרי לניסוח הסכם מייסדים, ייקח עורך הדין בחשבון בנסחו את ההסכם נושאים אישיים שיכולים להתעורר בין בעלי המניות, וכן נושאים עסקיים ומשפטיים. כמובן, שכל תהליך הקמת החברה צריך שיתבצע בצורה מקצועית ובד בבד ברגישות, שכן לצד התנהלות עסקית חשובה ישנם בני אדם לפנינו שמעוניינים ביצירת ברית עסקית משותפת.

הסכם מייסדים להקמת חברה הוא הסכם אשר נכתב על ידי עורך דין טרם הקמת חברה בע"מ, ומטרתו היא מיסוד החזון העסקי והניהולי של החברה העתידית לקום.

הסכם מייסדים להקמת חברה הוא חוזה עליו חותמים מייסדי החברה העתידי לקום, אותם שותפים ויזמים אשר חברו יחד למטרה העסקית שלפנינו. הסכם המייסדים ראוי שיהיה כוללני כלפי כמה שיותר סיטואציות משפטיות אשר יכולות להתרחש בין שותפים, ועל כן ישנה חשיבות מכרעת לזמן ניסוחו של ההסכם והחתימה עליו. את ניסוח הסכם המייסדים להקמת חברה והחתימה עליו יש לבצע בשלב מוקדם ככל האפשר, על מנת למנוע כל בעיה עתידית ולהסדיר את יחסי השותפים בחברה מבעוד מועד.

כאמור, הסכם מייסדים להקמת חברה מטרתו הסדרת היחסים בין השותפים העתידיים, על כן עליו לכלול למשל סעיפים מפורטים ככל האפשר להסדרה של מנגנונים לעניין ניהול החברה, חלוקת התפקידים בחברה, אופן חלוקת נכסי החברה ושמירת זכויות המייסדים טרם הקמת החברה. כמובן, שבנוסף יכללו גם מנגנונים טכניים כמו שמה של החברה בעברית ובאנגלית, מיקום הקמת החברה, מטרות החברה, ועוד. עוד ישנה חשיבות גדולה ביותר להתאמת הסכם המייסדים לתקנון החברה כך שלא יסתרו זה את זה.

הסכם מייסדים להקמת חברה הוא חוזה עליו חותמים מייסדי החברה העתידי לקום, אותם שותפים ויזמים אשר חברו יחד למטרה העסקית שלפנינו.

מה בין הסכם מייסדים להסכם שותפים?

יש לשים את ההבדל בין הסכם מייסדים לבין הסכם שותפים. שכן, כשמם כן הם. הסכם שותפים יש לנסח ולחתום טרם הקמת שותפות. ואילו הסכם מייסדים חשיבותו נעוצה טרם הקמת חברה בע"מ. ההבדלים בין שני ההסכמים הללו הוא לעניין אופי מסגרת ההתאגדות והפעילות בה,, שכן התכנים בשני סוגי הסכמים אלו זהים יחסית. למרות זאת, וגם אם יש באמתחתכם הסכם שותפים זה מכבר, ואתם מעוניינים בניסוח הסכם מייסדים כעת, חשוב מאד לפנות לעורך דין מסחרי על מנת שיבצע זאת עבורכם בצורה הטובה והמדויקת לכם ביותר.

ניסוח והתאמה של הסכם מייסדים להקמת חברה אמנם נעשים באופן ספציפי לכל חברה חדשה שקמה, אך כמובן שישנם אי אילו נושאים ותכנים משותפים אלו עם אלו.

עובי הקורה- הנושאים העיקריים בהסכם מייסדים להקמת חברה

ניסוח והתאמה של הסכם מייסדים להקמת חברה אמנם נעשים באופן ספציפי לכל חברה חדשה שקמה, אך כמובן שישנם אי אילו נושאים ותכנים משותפים אלו עם אלו. נושאים אלו הם ליבת ההסכם, ולכן יש לנסחם בצורה מותאמת ודווקנית לחברה העתידית לקום.

בין הנושאים החשובים הללו למשל אופי ההתחייבויות, אשר מתאר בפירוט נרחב ומדויק את תפקידיהם של המייסדים, ההתחייבויות, והסמכויות אשר אלו האחרונים לוקחים על גבם בהקמת החברה החדשה. נושא נוסף הוא מחלוקות והדרך יישוב מחלוקות אלו, או בשפה המשפטית "יישוב סכסוכים". סעיף זה קובע מדיניות פתירת סכסוכים בחברה העתידית, במקרה ויעלו כאלה בעתיד. למעשה מקבלים החלטה בפועל באיזו דרך ייפתרו סכסוכים במידת הצורך, קובעים מנגנון של גישור או בוררות וכדומה. באמצעות סעיף זה יהיה ניתן לחסוך משאבים רבים בעתיד כמו זמן וכסף.

ניסוח והתאמה של הסכם מייסדים להקמת חברה אמנם נעשים באופן ספציפי לכל חברה חדשה שקמה, אך כמובן שישנם אי אילו נושאים ותכנים משותפים אלו עם אלו.

סעיף נוסף הוא לעניין קבלת ההחלטות. סעיף זה בוחן את אופן קבלת ההחלטות בחברה- אם על פי רוב בעלי המניות, ברוב מיוחד (ומהו, כמובן) או שמא כל חברי המניות. ועוד, סעיף העוסק במצבי פירוק או היפרדות והמתייחס לאופן חלוקה של הנכסים והמניות בחברה במצב שבו יעלה צורך בפירוק או בעזיבתו של שותף.

זאת ועוד, סעיף עיגון זכויות, אשר מתיר את מייסדי החברה העתידית בזכויותיהם. כמו למשל, זכות סירוב ראשונה במקרה ששותף מאן דה הוא מעוניין לעזוב, זכות הצטרפות למכירה למייסדים האחרים במקרה שאחד מהם מעוניין למכור את חלקו ולעשות אקזיט. וכן זכות מצרנות לעיגון זכות המייסדים לשמור על יחס אחזקותיהם במניות החברה גם במקרה של הנפקת מניות חדשות.

תנאים נוספים חשובים ומשמעותיים שיש לכלול בהסכם מייסדים להקמת חברה הם סעיפי מינוי דירקטוריון וכן מינוי בעלי תפקידים נוספים כגון עו"ד ורו"ח של החברה, מנכ"ל החברה וכדומה. וכן סעיפי סודיות ואי תחרות אשר חשובים משמעותית, כמובן, עבור כל חברה חדשה שקמה. וכן סעיף המסדיר את זכויות החתימה בחברה, על כל מסמך שיש לקחת בחשבון במהלך העבודה השוטפת בחברה העתידית.

כמובן, שהסכם מייסדים בסופו של יום הוא הסכם לכל דבר ועניין ולכן הוא חוסה תחת חוק החוזים. אי לכך, יש לכלול גם כן סעיפים כלליים כמו אופן פקיעת החוזה ואופן ביטול ההסכם על ידי המייסדים. בנוסף לכך יש לנהל את המשא ומתן בתום לב, שזהו כמובן הלך רוח קוגנטי בדיני החוזים.

לסיום, חשוב לקחת בחשבון את ההבדל בין הסכם מייסדים לבין תקנון חברה. הסכם מייסדים הוא הסכם שנחתם בין מייסדי החברה העתידית, הוא ידוע רק להם, נחתם ותקף ביניהם בלבד. לצד זאת, ישנה חשיבות מכרעת גם להנפקת תקנון החברה. התקנון תקף ומחייב עבור כל בעלי המניות, המייסדים וכן בעלי המניות העתידיים שיצטרפו כאחד. כך שהחשיבות של התקנון היא צופה פני עתיד לעניין מי שחוסה תחתיו, לעומת הסכם המייסדים שתקף רק כלפי מייסדי החברה המצויים בהווה.

בכל מקרה, למרות האבחנה בין שני המסמכים החשובים הללו, עדיין ישנה חשיבות מכרעת לכל אחד מהם בנפרד וגם יחדיו- אחד כלפי האחר. על כן, על עורך הדין המסחרי שלכם לוודא כי שני המסמכים הללו אינם נוגדים אחד את השני וכי אין סתירות ביניהם. סתירות אלו עלולות ליצור בעתיד בעיות בתפקוד או בניהול החברה באופן השוטף, ולכן עדיף להקדים תרופה למכה ולתת את הדעת על כך.

הסכם המייסדים נועד להגן על מייסדי החברה בע"מ העתידית לקום, ואמור להגן עליהם. הגנה זו מתבטאת ביחסים הבינאישיים בין המייסדים, וכן ביחסים שלהם כלפי החברה, בהווה ובעתיד. מאחר שמדובר במשמעות רחבה ביותר, אל לכם להתפשר על ניסוח הסכם מייסדים להקמת חברה וזה הכרחי שיתבצע בצורה המקצועיות ביותר במקרו, ובהתאמה דווקנית לחברה בע"מ העתידית שלכם, במיקרו. בכל מקרה בו אתם עתידים להקים את החברה בע"מ הבאה שלכם, צרו עימנו קשר ונשמח לסייע בניסוח הסכם מייסדים להקמת חברה.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תשלום אגרת הקמת חברה
תשלום אגרת הקמת חברה

כאשר מקימים חברה יש לשלם אגרה בעת מעמד הרישום ומרגע שהחברה מוקמת יש לשלם אגרה שנתית. אך מדוע יש לשלם אגרה ומה גובה תשלום אגרת

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה חלוקת מניות
הקמת חברה חלוקת מניות

הקמת חברה היא תהליך שכולל בתוכו שלבים רבים ביניהם רישום החברה אצל רשם חברות, מילוי טפסים שונים, תשלום אגרה וחלוקת מניות. חלוקת המניות יכולה להתבצע

הסכם שותפות הקמת חברה
הסכם שותפות הקמת חברה

כאשר מקימים חברה עם שותפים יש לחתום על הסכם שותפות. הסכם השותפות הוא בעל חשיבות רבה והוא למעשה מסכם את כל הפרטים החשובים עבור השותפים

074-7765923