פתיחת חשבון בנק עסקי

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

פתיחת חשבון בנק עסקיפתיחת חשבון בנק עסקי

אנשים רבים מעוניינים לפתוח חשבון בנק עסקי, אך לא כולם יודעים בדיוק מה זה אומר. במאמר הבא נסביר לכם מהו חשבון בנק עסקי, האם כדאי לפתוח כזה, מתי מומלץ לפתוח חשבון בנק כזה וכיצד יש לעשות זאת. 

 

מהו חשבון בנק עסקי?

חשבון בנק עסקי, הוא חשבון בנק שמיועד רק לעסקים. חשבון בנק עסקי מאפשר לבצע מגוון פעולות שלא ניתנות לביצוע בחשבון בנק רגיל וקיימים בו כלים שעוזרים לנהל את הכספים ואת תזרים המזומנים של העסק. בין הכלים של חשבון בנק עסקי יהיו ניכיון תשלומי אשראי וצ'קים, הגדלת מסגרת אשראי ועוד. יש לקחת בחשבון כי העמלות של חשבון בנק עסקי יהיו גבוהות יותר.

חברות בע"מ מחויבות לפתוח חשבון בנק עסקי. אך מי שמוגדר כעוסק ברשויות המס לא מחויב בפתיחת עסק כזה והוא יכול לפתוח חשבון בנק באינטרנט פרטי לשם כך. לכן, לעסק קטן וממוצע, אין סיבה לפתוח חשבון עסקי. אך במידה שאתם עוסקים שעובדים בעסק עם תזרים מזומנים תנודתי או סיכונים פיננסיים אחרים, חשבון בנק עסקי יהיה הפתרון המומלץ עבורכם. 

האם כדאי לבצע פתיחת חשבון בנק עסקי?

פתיחת חשבון בנק נפרד לעסק שלכם תסייע לכם ביצירת סדר. על ידי חשבון בנק לעסק תוכלו לעקוב בקלות יותר על הפעילות הפיננסית של העסק. בנוסף, פתיחת חשבון בנק היא דבר די פשוט שלא מצריך עלויות גבוהות. לכן, בראש ובראשונה ההמלצה שלנו היא לפתוח חשבון בנק נפרד לעסק. 

אך האם כדאי לבצע פתיחת חשבון בנק עסקי או שמומלץ להסתפק בחשבון בנק נפרד לעסק שלנו? 

במידה שאתם עוסקים פטורים או מורשים ואין לכם חובה לפתוח חשבון בנק עסקי, כדאי לכם לפתוח חשבון בנק עסקי רק במקרים מסוימים-

  • במידה שיש לכם עסק עם צורך בפתרונות אשראי משמעותיים. 
  • במידה שאתם עובדים בעסק עם תזרים מזומנים תנודתי ומאתגר.
  • במידה שאתם עובדים בעסק עם סיכונים פיננסיים שונים, לדוגמא עסק שקונה סחורות בכמות גדולה.  

 

היכן לבצע פתיחת חשבון בנק עסקיהיכן לבצע פתיחת חשבון בנק עסקי?

אז הבנו מהו חשבון בנק עסקי, אך מתי כדאי לפתוח חשבון בנק כזה והאם כדאי לפתוח אותו בבנק שלכם או בבנק אחר? התשובה לכך תלויה בגורמים שונים. 

אם יש לכם שני חשבונות פרטיים בבנק כאשר אחד משמש אתכם באופן אישי ואחד משמש את העסק ובאחד החשבונות נקלעתם לחוב. במידה ששני החשבונות באותו הבנק, יכול להיות מצב בו הבנק יעשה שימוש בכספים מחשבון אחד על מנת לכסות את החוב בחשבון השני. לכן, מהסיבה הזאת יש אנשים רבים שיעדיפו לפתוח חשבונות בנק בשני בנקים שונים וכך ליצור הפרדה ביניהם. עם זאת, כאשר מנהלים שני חשבונות באותו הבנק יותר נוח להעביר כספים ביניהם, מאשר במצב בו החשבונות יהיו בשני בנקים שונים ויהיה צורך בהתחברות למערכות ניהול שונות לביצוע פעולות פשוטות. כמובן שבמקרה של צורך להגיע לסניף, קל יותר להתנהל מול סניף אחד מאשר מול שניים שונים. כמו כן יש לקחת בחשבון כי במידה והיו לכם בעיות קודמות עם הבנק שלכם, יכול להיות שפתיחת חשבון בנק עסקי תהיה פעולה מורכבת. לכן, במצב כזה, יהיה מומלץ לפתוח את החשבון בבנק אחר. כמובן שאם לא היו לכם בעיות עם הבנק לא אמורה להיות בעיה. 

לסיכום, אם יש לכם עסק קטן עם סיכונים נמוכים, פתיחת חשבון בנק לעסק שלכם, באותו הבנק שיש לכם חשבון בנק פרטי תהיה המשימה הכי פשוטה והכי עדיפה. כך תוכלו לנהל את שני החשבונות שלכם בקלות, מול אותו סניף ומול מערכת אינטרנטית שאתם מכירים. 

אך, אם אתם חוששים מההשפעה של אחד החשבונות שלכם על החשבון השני במקרה של בעיות באחד מהם, יהיה עדיף לפתוח את החשבון הנוסף בבנק אחר. 

פתיחת חשבון בנק עסקי אונליין

כיום, בזכות התפתחות הטכנולוגיה והאינטרנט ניתן לקבל שירותים בנקאיים מקיפים אונליין. למעשה, את רוב הפעולות תוכלו לבצע דרך האינטרנט ולא תצטרכו להגיע לסניף הבנק שלכם באופן פיזי. 

פעולות שניתן לבצע באופן אונליין-

  • פתיחת חשבון בנק אונליין במגוון הבנקים השונים, הן בארץ והן בחו"ל. 
  • השקעות- תוכלו לנהל את ההשקעות שלכם ולסחור בשוק ההון דרך האינטרנט. 
  • תוכלו לצפות במידע רחב מאוד על החשבון שלכם, לראות את המצב שלו ולצפות בתנועות שנעשות בו. 
  • דרך האינטרנט ניתן להעביר כסף לחשבונות בנק אחרים או לאנשי קשר (על ידי אפליקציות שונות כמו BIT, לדוגמא).
  •  תוכלו להפקיד צ'קים על ידי סריקה של הצ'ק וכך גם לצפות בצ'קים שהופקדו. 
  • תוכלו לבצע תשלומים באופן מקוון בקלות- חשבון מים, חשבון חשמל, ארנונה ועוד- על ידי סריקה של קוד על החשבון שקיבלתם. 
  • תוכלו לצפות במידע נרחב על כרטיס האשראי שלכם כולל חיובים, זיכויים, מסגרות ועוד. 
  • תוכלו לצפות במידע נרחב לגבי ההלוואות שלכם- פירוט של ההלוואות, יתרות שנותרו לתשלום, תשלומים שבוצעו ועוד. עם זאת, על מנת לסגור הלוואה יש להגיע לסניף. 
  • תוכלו לצפות במידע נרחב לגבי משכנתאות- פירוט משכנתאות, יתרה לתשלום, תשלומים שבוצעו ותשלומים עתידיים. עם זאת על מנת לסגור משכנתא יש להגיע לסניף. 
  • תוכלו לצפות במידע לגבי תוכניות חסכון, פיקדונות או חסכונות שצברתם. 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

פנסיה
מהן שלבי חיסכון לפנסיה ואיך לארגן את המסלקה הפנסיונית שלך?

החיסכון לפנסיה הוא שלב חשוב ומרכזי בתהליך ההתארגנות לפנסיה. כאשר אנו חוסכים לפנסיה, אנו מבטיחים לעצמנו מקור הכנסה בעת פרישה. זה יכול להיעשות באמצעות הפקדות חודשיות בקרן פנסיה או בתוכנית פנסיה עצמאית. החיסכון לפנסיה חייב להתחיל מוקדם ככל האפשר, על מנת לייצר סכום משמעותי שיהפוך למקור הכנסה ביום הפנסיה.

כל מה שחשוב לדעת על הקמת חברה ב-2024

הקמת חברה עשויה להיות החוויה המרגשת והמתגמלת ביותר שתחוו בחיים. אבל השאלה היא מאיפה מתחילים? יש כמה דרכים להקמת עסק והן כוללות מגוון של שיקולים, כדי ללמוד עוד על הנושא, המשיכו לקרוא!

שמאי מקרקעין בחריש

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

שמאי מקרקעין בעומר

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

שמאי מקרקעין בתל-אביב

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

074-7765923