הקמת חברה באנגלית  – שינוי מבורך בעולם העסקים הישראלי

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הקמת חברה באנגליתהקמת חברה באנגלית

עד לפני מספר שנים, בהתאם לנוהל של רשם החברות, לא התקבלו לרישום מסמכים בשפה האנגלית, היות והאנגלית היא אינה השפה הרשמית של מדינת ישראל, אך כעת, בעקבות השינוי בתקנות אשר יזם משרד המשפטים, מצב זה השתנה. למעשה, מהתאריך 17.5.2016, ניתן יהיה להגיש תקנון חברה באנגלית וכן, הקמת חברה באנגלית. שינוי זה הוא  מבורך ואף מתבקש מה שמתאים למציאות העסקית בישראל, מזה שנים רבות. השפה האנגלית, היא השפה העסקית הגלובאלית בכל העולם.

 

כאמור, כאשר יצא התיקון בשנת 2016, בדבר הקמת חברה באנגלית, אם למשל מדובר בתקנון החברה, יש להגישו יחד עם תרגום לעברית ובצירוף אישור התרגום, בדבר אימותו התרגום. למעשה, התרגום רק מהווה כלי עזר להקלה בהבנת המסמך בשפה האנגלית ומסמך שלא יתורגם גם בשפה העברית פשוט יסורב. 

 

מדוע רבים מבעלי החברות בישראל מעוניינים בהקמת חברה באנגלית?

בגלל שיעורי המס הגבוהים במיוחד בישראל, חברות רבות בישראל, מעבירות את פעילותן לחו"ל. כך שהם מפחיתות את שיעור המס עד לעשרות אחוזים. למשל מדינות קרובות לישראל כמו קפריסין, כאשר בעל החברה יכול לטוס לישיבות בבוקר ולחזור בערב בטיסה די קצרה שאורכת כשעה. למעשה, ההתנהלות של חברה הנפתחת בחו"ל היא הרבה יותר קלה, אם מבחינת החיסיון, המיסוי, התנהלות מול עוד חברות זרות וסליקת כרטיסי אשראי.

חברות ישראליות רבות מצאו קרש הצלה כאשר מסמכי החברה שהוקמה רשומים באנגלית

ישנן חברות העוסקות עם לקוחות מעבר לים, כגון: חברות טכנולוגיה והי טק  או חברות סטארט אפ, אשר מבקשים הקמת חברה באנגלית. גם כאשר מדובר על פתיחת חברה בחו"ל כל המסמכים שלה, חייבים להיות באנגלית. לדוגמא, חברה אשר מבקשת לקבל מכתב על קיומה של חברה, זכויות חתימה, שללול כתובת, תיאור עיסוק החברה, ח.פ ועוד, חייבת להציג בפני לשכת המסחר, הצהרה חתומה באנגלית על נייר המכתבים של החברה, כאשר הוא חתום באמצעות מורשה החתימה בחברה.

 

הטפסים השונים ברשם החברות שניתן למלא באנגליתהטפסים השונים ברשם החברות שניתן למלא באנגלית

קיים שינוי בפורמט של הטפסים הדרושים להגשת כל מיני בקשות לרשם החברות. לדוגמא, אפשרות לרישום של תקנון החברה הכוללים גם, שינויים או תיקונים שחלו בחברה. מסמכים אלה, אינם חלים על חברה שהיא לתועלת הציבור. ישנה אפשרות של קבלת מסמכים בשפה האנגלית, כגון דו"ח שנתי של חברה פרטית וטופס פרטי שעבודים ומשכנתאות., אך יש להוסיף את אותו המסמך גם בשפה העברית, המציין את רישום המשכנתאות והשעבודים.

 

הקמת חברה באנגלית כאשר החברה עובדת עם גורמים מחו"ל

 במידה ואתם מתכננים לעבוד מול גורמים מחו"ל, או שאתם מתכוונים לפתוח חברה בחו"ל, יש לבצע הקמת חברה באנגלית, מה שחשוב הוא  גם לתרגם את תקנון החברה באנגלית והכוונה לתעודת ההתאגדות. יש לציין,  כי תקנון החברה כוללים מסמכים סטטוטוריים, שהם אלה מסמכים רשמיים, אשר מפרטים את חוקי היסוד של החברה. מדובר על מסמכים אשר מכילים מושגים משפטיים שמחייבים בתרגום מקצועי ורקע משפטי. במסגרת התיקון החדש לחוק, בוטלה תקנה 17ב לתקנות העיקריות, אשר הטילה חובה להגיש תרגום מלא בשפה העברית, של מסמך הקמת חברה באנגלית. מעתה, כבר אין צורך לתרגם את המסמך שיוגש לרשם החברות. 

 

כל ניסוח וכל ניסוח מסמכי הקמת חברה הם בעלי משמעות וכלכלית

הון נכבד מההון אשר מוזרם לחברות טכנולוגיה והיטק ישראליות המקור שלהן הוא בגורמי חוץ. כל המשקיעים הזרים מחו"ל, מבססים את הסכמי ההשקעה שלהם בשפה האנגלית שהיא השפה העסקית הבינלאומית, המקובלת בעולם כולו. לכל מילה וניסוח, קיימת משמעות כלכלית ומשפטית. לדוגמא, התקנון של החברה, מהווה בעצם את המסמך העיקרי שמסדיר את זכויותיהם של המשקיעים הזרים. משקיעים בחברות הי-טק, מקבלים על עצמם  סיכון עסקי מאוד גבוה, אבל הם אף די נרתעים מאי הוודאות המשפטית, בכל הנוגע לזכויותיהם. 

בזמנו, דבר זה אף החמיר, כאשר מדובר היה במסמכי השעבוד של החברה לטובת גורם זר שמלווה כספים לחברה. יש לציין כי הגשתם של מסמכים אלה לרשם החברות, מהווה תנאי לתקופת השעבוד, כלפי הנושים או המפרק.בעבר זו הייתה בעיה ממש קשה, גם בגלל העלויות הגבוהות של תרגום המסמכים מעברית לאנגלית  וכן, העיכובים שנוצרו והכבידו על קיומן של העסקאות השונות. עם התיקון החדש משנת 2016, כבר ניחן בהקלה וחברות מחו"ל כבר לא חוששות לקיים מגעים עסקיים עם חברות טכנולוגיה והי טק ישראליות. 

 

התאוששות כלכלית באמצעות רישום חברה ומסמכיה בשפה האנגלית

התקנות החדשות יחסית, שיקפו את המציאות בעולם העסקים, כאשר בזכות הגלובליזציה, ניתן יהיה להרחיב עסקים בארץ ובעולם. כאשר רוב אנשי העסקים בארץ, מחפשים את אנשי העסקים שמחזיקים בכסף הרב, כאשר הם מנסים לאושש את החברות שלהם מהמשבר הכלכלי העולמי, ישראל אף היא הצטרפה, לאחר שקשה היה לה קודם לכן, כשאר משקיעים  זרים, נמנעו מלעשות עסקים עם החברות הישראליות. כך, כאשר התיקון הופיע סוף, סוף, היום כבר רבות מהחברות הישראליות וחברות של ישראלים הנפתחות בחו"ל, יכולות לנשום לרווחה, באמצעות התיקון החדש אשר באמצעותו ניתן לבצע הקמת חברה באנגלית. 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תשלום אגרת הקמת חברה
תשלום אגרת הקמת חברה

כאשר מקימים חברה יש לשלם אגרה בעת מעמד הרישום ומרגע שהחברה מוקמת יש לשלם אגרה שנתית. אך מדוע יש לשלם אגרה ומה גובה תשלום אגרת

תרגום מסמכי חברה

בשעה טובה התקדמתם ליצירת שיתופי פעולה עם חברה בינלאומית גדולה שנמצאת בחו"ל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות להרחיב את הפעילות העסקית של החברה שלכם, להגיע לקהל

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה חלוקת מניות
הקמת חברה חלוקת מניות

הקמת חברה היא תהליך שכולל בתוכו שלבים רבים ביניהם רישום החברה אצל רשם חברות, מילוי טפסים שונים, תשלום אגרה וחלוקת מניות. חלוקת המניות יכולה להתבצע

074-7765923