הקמת חברה בקפריסין

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הקמת חברה בקפריסיןהקמת חברה בקפריסין

אנחנו רואים מדי שנה יותר ויותר אנשים אשר בוחרים לעזוב את העסקים בישראל ולפתח את עצמם בחו"ל. הקמת חברה בקפריסין היא בעל יתרונות רבים אותם נציין בהמשך. עם זאת, תהליך של פתיחת עסק בחו"ל יכול להיות מעט מסובך למי שלא מכיר את הנהלים. בדיוק בשביל זה חשוב לכם לדאוג לכך שכל הגורמים המקצועיים יתלוו אתכם עם פתיחת העסק. כמו כן, מה עושים במקרה בו אתם רוצים להמשיך לגור בארץ והעסק שלכם בחו"ל? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הקמת חברה בקפריסין.

 

איפה מתחילים?

אפשר להגיד שכבר התחלתם, אם הרעיון שלכם הוא רלוונטי והוא חכם, אתם כבר חצי דרך מפתיחת העסק. מיותר לציין שללא הון כלשהו לא תצליחו להקים עסק, על אף שבחו"ל זה יהיה לרוב זול יותר מאשר בארץ. כולנו רוצים להיות עצמאיים במקום כזה או אחר, אין בוס על הראש ואתם בוחרים את סדר היום שלכם. על אף שזה נראה חלומי, לא כל אחד יכול להיות עצמאי. אתם צריכים המון כוח רצון והמון התמדה כדי שהעסק שלכם יפעל כמו שצריך. אנחנו שומעים הרבה על הקמת חברה בקפריסין, אבל מה כל ההתלהבות סביב זה?

כפי שכולנו יודעים, לצערנו היום מאוד קשה להחזיק עסק בארץ. המיסים מאוד גבוהים, התנאים לא אופטימליים ולא תמיד המדינה שם בשביל העסקים הקטנים. עם זאת, כאשר אנחנו פונים לפתיחת חברה בחו"ל יש מספר דברים המהווים יתרון ענק על פני פתיחת עסק בארץ. הדבר הראשון הוא, בדרך כלל עם הקמת חברה בקפריסין אנחנו נזכה להטבות מס משמעותיות (כל עוד העסק נמצא רק בקפריסין ולא בישראל). כמו כן, עלויות המחייה שם עבור העסק נמוכות משמעותית מהמחיר בארץ ועוד יתרונות נוספים. אז למעשה, האופציה של הקמת חברה בקפריסין היא הרבה יותר נכונה לנו. אבל, לא הכל ורוד כמו שאתם יודעים ויש עוד לא מעט שיקולים שצריך לקחת בחשבון. 

 

יתרונות של הקמת חברה בקפריסיןיתרונות של הקמת חברה בקפריסין

  • אמנות מס – לקפריסין יש רשת רחבה של אמנות מס עם מדינות שונות. זה דבר אשר מוביל להפחתה משמעותית במיסים אותם בעלי עסקים משלמים במקור על דיבידנדים, ריביות וכן הלאה. היתרון הנוסף בעניין זה הוא שקפריסין נמצאת במשא ומתן עם עוד מדינות שונות בנוגע לאמנות מס ככה שזה רק יכול להועיל לכם.
  • שיעור מס – כמה עסקים משלמים מיסים היום בארץ? בדרך כלל למעלה מ-22%. עם זאת, כאשר אנחנו משווים את ערך המס שיש בקפריסין, אנחנו רואים ששם שיעור המס נמוך ביותר ממחצית משיעור המס בארץ. המס אינו מוטל וכולל גם הכנסות פסיביות שם החברה.
  • פטור מע"מ – אם אתם מתכוונים להרחיב את פעילות העסק שלכם עם מדינות האיחוד האירופי, אתם יכולים לקבל פטור מע"מ על כל העסקאות שבוצעו באחת ממדינות האיחוד האירופי. זאת מכיוון שקפריסין היא חלק מהאיחוד. 

 

מי ידאג לעסק שלכם?

החשש הגדול של בעלי עסקים רבים הוא מי ידאג לעסק, הם לא מוכנים לעזוב את המשפחה אלא רוצים לבצע השקעה עסקית כלשהי. תחילה נדגיש, החשש שלכם הוא מוצדק, אבל לכל דבר יש פיתרון. עם זאת, יש היום לא מעט חברות אשר דואגות לכם לכל מה שאתם צריכים עבור העסק שלכם, כולל תחזוקה של העסק! כן, זה מחיר שצריך לשלם, אבל אם אתם רוצים להשקיע באופן פסיבי יחסית, זאת ההשקעה הנכונה עבורכם. למעשה, יש חברות אשר דואגות לכם לכל התהליך, מההתחלה ועד הסוף. זכרו, עבור פתיחת עסק אתם צריכים עורכי דין, יועצי מס ואנשים אשר יכולים לשמור עליכם מבחינת כל תרחיש מול הרשויות או מול שותפים עסקיים. 

איך מתחילים?

תהליך הקמת חברה בקפריסין מתחיל על ידי דרישה של הצגת מינוי נציג מקומי והגשת דוחות שנתיים לרשויות. יש לכם אפשרות לשמור על אנונימיות מצד בעלי המניות בחברה, אך זאת לא תמיד בחירה חכמה. בכדי למזער נזקים, עליכם להתייעץ עם מומחי מס ועורכי דין לצורך בניית תוכנית עסקית ופיננסית בכל הנוגע לתחזוקת העסק והקמתו. לאחר מכן, תוכלו לפנות לחברה מקצועית אשר מתמחה בתהליך הקמת חברה בקפריסין, יש משרדי רואי חשבון אשר מתמחים בתהליך, עורכי דין ועוד חברות שונות. לחברות אלו יש יתרון מובהק והוא הקשרים שיש להן מול הרשויות בארץ ובחו"ל.

בחרו בחברה אשר מעניקה לכם ליווי אישי מתחילת הדרך ועד סופה. היום חברות בקפריסין הן בדרך כלל חברות אם עם פעילות עסקית שגם נמצאת מחוץ לקפריסין. עליכם תחילה לעבור את אישור שם החברה, אתם אמורים לקבל תשובה תוך כמה ימי עסקים. מדובר על תהליך שאתם עושים דרך רשם החברות לאחר מכן, הבקשה תועבר לרשם החברות בקפריסין ונחכה לאישור. לאחר מכן, יהיו עוד טפסים ואסמכתאות אשר אתם מחויבים להגיש ורק לאחר מכן, בתום התהליך תוכלו להתחיל בפעילות עסקית.

קרא עוד: עלות הקמת חברה בקפריסין

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תרגום מסמכי חברה

בשעה טובה התקדמתם ליצירת שיתופי פעולה עם חברה בינלאומית גדולה שנמצאת בחו"ל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות להרחיב את הפעילות העסקית של החברה שלכם, להגיע לקהל

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה באסטוניה
הקמת חברה באסטוניה

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות בחו"ל, מסיבות שונות כאשר המרכזיות ביניהן יהיו נוחות ומיסים. כך גם באסטוניה שממוקמת באזור הבלטי שבצפון אירופה. אז למה להקים

הקמת חברה במקלטי מס
הקמת חברה במקלטי מס

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות במדינות שונות ברחבי העולם. יש לכך סיבות שונות. אחת הסיבות לכך היא להוריד את שיעור המס שיש לשלם על ידי

074-7765923