תרגום מסמכי חברה לאנגלית

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

שירותי עריכת דין ונוטריון נצטרך לקבל לפחות פעם אחת אם לא יותר בחיינו כאנשים פרטיים, ועוד יותר במידה ואנחנו מנהלים תאגיד או עמותה. בעלי עסקים, ארגונים וחברות המנהלים את הפעילות העסקים או הארגונית שלהם מול גופים אחרים בארץ ובחו"ל שאינם דוברי עברית, צריכים לדאוג כי התרגום משפה לשפה נעשית בצורה מקצועית, מדויקת, שאינה משתמעת לשני פנים והכי חשוב, שומרת על הכוונה המקורית של מסמך המקור. כמו כן חייבים לוודא שהתרגום יהיה מקובל בגופים רשמיים בחו"ל, כלומר הוא חייב להיות תרגום נוטריוני. בעזרת שירותי תרגום נוטריוני דרך נוטריון ועורך דין יצחק גולדשטיין תוכלו לבצע מגוון רחב של פעולות כמו חתימה על מסמכים, תרגום של חוזים, תרגום נסח חברה לאנגלית ועוד.

 

סמכויות עורך דין ונוטריון

נוטריון הוא למעשה עורך דין שיש בסמכותו לחתום על מסמכים ולאשר טפסים בעלי תוקף משפטי. תאגידים וארגונים עושים בכך שימוש נרחב לצורך הרחבת הפעילות שלהם מול גורמים שונים בארץ ובחול. לכן יש צורך לתרגם חלק גדול מהמסמכים והטפסים שלהם, כמו תרגום תדפיס נסח רשם החברות, תעודת התאגדות חברה, דוחות כספיים ועוד לאנגלית על מנת לתת להם תוקף חוקי ורשמי עם אותם גורמים בחו"ל.

 

תרגום של תעודת התאגדות לאנגלית

מבין שירותים שעורך דין נוטריון יכול לספק להם זה תרגום תעודת התאגדות לאנגלית. תעודת התאגדות של ארגון או חברה זה מסמך שרשם החברות מספק בסיום הרישום של החברה, ולמעשה מעיד על ההקמה שלה. תעודה זו מכילה הן את שמה של החברה גם בעברית וגם באנגלית עם הסיומת המפורסמת בע"מ, המספר שלה וכמו כן התאריך בו החלה להתאגד. התרגום הזה נפוץ במיוחד במקרים של פתיחת חשבון בנק עבור החברה. כמו כן, יש צורך להציג את תעודת ההתאגדות אל מול גופים שונים בחו"ל, כמו מול בנקים או גופים פרטיים בהם עורכים חוזה התקשרות, פתיחת חשבונות עסקיים בחוץ לארץ ועוד.

 

תרגום תקנון חברה לאנגלית

חברה ישראלית שנסחרת בחוץ לארץ ומיוחד בארצות הברית צריכה כמובן להסדיר את כלל התצהירים, המסמכים והרישומים שלה בצורה רשמית על מנת שהם יהיו קבילים מבחינה חוקית ומוסדרת בשפה אחרת המדוברת באותו מקום בה מתנהלת הפעילות, ובפרט אנגלית. היום חברות, ארגונים ועסקים יותר ויותר פונים לפתח את הפעילות העסקית שלהם בחוץ לארץ וארצות הברית זהו יעד אטרקטיבי במיוחד. לכן, ישנה חשיבות מכרעת לשירותי תרגום משפטי ובמיוחד תרגום תקנון חברה לאנגלית.

 

תרגום נסח רשם החברות באנגלית

על מנת ליצור מערך מסודר ומעוגן בחוק בארץ ובחו"ל יש לכל ארגון וחברה המרחיבה את פעולותיה מעבר לים לבקש עזרת נוטריון ועורך דין יצחק גולדשטיין בנוגע לשירותי התרגום המשפטיים המקצועיים. כאן תוכלו לבצע פעולות משפטיות חשובות כמו תרגום נסח חברה לאנגלית, תרגום תקנון חברה באנגלית, תרגום תעודת התאגדות לאנגלית, תרגום רשם החברות באנגלית ועוד מגוון הליכים משפטיים חשובים.

צריכים סיוע משפטי בהתנהלות מול רשויות חוק בארץ, בחו"ל בכלל או בארצות הברית בפרט? זה הזמן לפנות אל נוטריון ועורך דין יצחק גולדשטיין ולקבל שירות מקצועי, אמין ומתחשב.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

פנסיה
מהן שלבי חיסכון לפנסיה ואיך לארגן את המסלקה הפנסיונית שלך?

החיסכון לפנסיה הוא שלב חשוב ומרכזי בתהליך ההתארגנות לפנסיה. כאשר אנו חוסכים לפנסיה, אנו מבטיחים לעצמנו מקור הכנסה בעת פרישה. זה יכול להיעשות באמצעות הפקדות חודשיות בקרן פנסיה או בתוכנית פנסיה עצמאית. החיסכון לפנסיה חייב להתחיל מוקדם ככל האפשר, על מנת לייצר סכום משמעותי שיהפוך למקור הכנסה ביום הפנסיה.

כל מה שחשוב לדעת על הקמת חברה ב-2024

הקמת חברה עשויה להיות החוויה המרגשת והמתגמלת ביותר שתחוו בחיים. אבל השאלה היא מאיפה מתחילים? יש כמה דרכים להקמת עסק והן כוללות מגוון של שיקולים, כדי ללמוד עוד על הנושא, המשיכו לקרוא!

שמאי מקרקעין בחריש

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

שמאי מקרקעין בעומר

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

שמאי מקרקעין בתל-אביב

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

074-7765923