רישום תאגיד למודל חשבוניות ישראל, הכיצד?

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

 

אם אתם שואלים כיצד צריך לבצע את הרישום לשירות "חשבוניות ישראל" מול רשות המיסים, בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מדריך רישום שיכול לסייע לכם בתהליך. רגע לפני הנפקת חשבונית מעל 25,000 ₪, חשוב לעבור על המידע הבא – קראו כאן.

כמה מילות הקדמה: מהי חשבונית ישראל?

מעוניינים להוציא לפועל עסקה מעל 25,000 ₪? כידוע, בשנה האחרונה חלה רפורמה אשר כוללת את הקביעה הבאה בחוק: עסקאות מעל 25,000 ₪ מחויבות בהנפקת חשבוניות ייעודיות. זאת כחלק מהמאמץ של המדינה להפחית מהנזקים אשר גורמות חשבוניות פיקטיביות. בכל שנה נגרמים נזקים של מיליארדי שקלים לקופת המדינה בעקבות חשבוניות אלה, כאשר מערכת "חשבוניות ישראל" באה כדי לספק מענה לבעיה זו. בתוך כך ניתן למצוא את כל המידע על חשבוניות ישראל בפורמס, אם כי כאשר אתם מעוניינים לבצע רישום מול רשות המיסים, ניתן לקבל סיוע בטלפון 4954*.

כיצד לפעול כדי להנפיק מספר הקצאה?

כאשר מדובר על מספר הקצאה, הכוונה היא בעצם לאישור על כך שאתם יכולים להוציא לפועל, קרי לקבל תשלום על עסקה מעל 25,000 ₪. בין אם אתם עוסקים בתחום עיסוק כזה או אחר, יהיה עליכם לפעול בצורה הבאה:

  • במערכת הייעודית של חשבוניות ישראל, בשלב הראשון, יש לבחור את שירות דוחות מע"מ.
  • יש לבקש לפנות למחלקת דוחות מע"מ בנושאים הקשורים לרישום.
  • יש לציין, הרישום הינו חובה כדי שתוכלו לבצע אימות מול רשות המיסים.
  • ניתן לבצע את הרישום במודול AutoTax או מתוך SAP ע"י 2 אפשרויות שונות:
    • אפשרות #1 – ניתן לבצע את הרישום בתור בעל תפקיד מסוים בחברה, כמו למשל דירקטור, בעל מניות, או שותף בחברה.
    • אפשרות #2 – ניתן לבצע את הרישום באמצעות גורם מסוים בארגון, שאינו בהכרח בעל תפקיד בין התפקידים שציינו לעיל.

יש לציין כי נכון להיום, ניתן לבצע רישום בעל תוקף אימות של 90 ימים בלבד. בתוך כך, ישנה חובה לחדש את הרישום מתוך התוכנה. זאת, באמצעות משתמשים אשר רשומים באזור האישי של רשות המיסים.

מה לעשות אם מספר הקצאה אינו מונפק במערכת?

במקרים בהם מספר הקצאה של חשבוניות ישראל אינו מונפק, סביר כי ישנה תקלה זמנית במערכת המצריכה המתנה קצרה. על מנת לנסות לקצר תהליכים, ניתן לנסות לפנות לשירות הלקוחות הטלפוני בטלפון מספר *4954. כמו כן, ישנן חברות פרטיות בימינו אשר מספקות שירות סיוע בהנפקת הקצאות של חשבוניות ישראל. ניתן להיעזר בשירותים של חברות אלה, אם כי יש לקחת בחשבון כי בדרך כלל יהיה צורך לשלם על שירות זה. בכל מקרה בו אתם מסתבכים עם הנפקת מספר הקצאה, יש להמשיך לנסות ולא לוותר. זו הדרך הבטוחה להוציא עסקאות לפועל מבלי לעבור על חוקי מס הכנסה.

חשבונית

אז מה היה לנו בכתבה:
צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
הכר: עורך דין לענייני תעופה – מי הוא ומה התפקיד שלו?

עורכי דין תעופה ממלאים תפקיד מכריע בתעשיית התעופה, ומתמחים בעניינים משפטיים הקשורים לנסיעות אוויריות, תפעול מטוסים ותאונות תעופה. מקצוענים משפטיים אלו בקיאים בתקנות ובחוקים המורכבים המסדירים את תחום התעופה, ומבטיחים שלקוחותיהם עומדים בכל הדרישות והתקנות הנדרשות.

טכנאי מחשבים
המדריך המקיף לבחירת טכנאי מחשבים מקצועי

כשהמחשב שלך מתקלקל או מתחיל לפעול, זו יכולה להיות חוויה מתסכלת. כאן נכנס לתמונה טכנאי מחשבים מקצועי. טכנאי מיומן יכול לאבחן ולתקן כל בעיה במחשב שלך, ולוודא שהוא פועל בצורה חלקה ויעילה.

מומחה לפרסום בגוגל אדס
חשיפת סודות המקצוע: מומחה לפרסום בגוגל אדס מספר על התהליך

בעשור האחרון, פרסום בגוגל אדס הפך לכלי המרכזי ביותר למגוון עסקים. מומחה לפרסום בגוגל מסביר את המשמעות של כלי זה: "גוגל אדס הוא מערכת פרסום ממומנת שמאפשרת לעסקים להציג מודעות שלהם בתוצאות החיפוש של גוגל לפי מילות מפתח רלוונטיות בלבד״.

עסק
שירותים לפתיחת חברה

פתיחת עסק חדש בישראל היא צעד מרגש, אך יש בו גם מורכבות לא קטנה. כדי להבטיח השקה עסקית חלקה ומוצלחת, צריך להבין אילו שירותי עזר קיימים וגם מהם השלבים המרכזיים הכרוכים בפתיחת חברה בישראל.

074-7765923