משרד רואה חשבון או רואה חשבון עצמאי בעמק יזרעאל?

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

 

משרד רואה חשבון בעמק יזרעאל?החלטתם לפתוח עסק? מזל טוב! אם זהו לא הצעד הראשון שלכם בתחום עולם העסקים אז אתם בוודאי יודעים למה אתם נכנסים, אך אם לא… הקמת עסק והפעלתו אינה דבר פשוט, במיוחד בארץ. החלטנו לעשות לכם מעט סדר בבלאגן, ומי יודע לעשות סדר בצורה מושלמת יותר מאשר רואה חשבון?

 

מי צריך בכלל רואה חשבון בעמק יזרעאל?

כל מי שלא נעזר ברואה חשבון בעבר מתחיל את דרכו די סקפטי לתהליך, מה רואה חשבון יכול לעשות שאני לא יכול לעשות? סך הכל מדובר במילוי טפסים ושליחתם לרשויות. יש לכם שתי אפשרויות, האחת היא לנסות זאת בעצמכם ולהבין שזה מסובך יותר ממה שדמיינתם, האפשרות השניה היא מההתחלה להיעזר ברואה חשבון.

 

הנה כמה דברים בסיסיים שרואה החשבון יכול לסייע לכם בהם:

 

עמידה בחוק – רואה חשבון לא סתם לומד כ-4 ומתמחה עוד שנתיים, החוקה היא מאוד ארוכה ומאוד מסובכת. ישנם הרבה דברים שלא נמצאים על פני השטח ורק לאחר "הכוויה" ניתן לגלות אותם. רואה החשבון מוסמך לעבוד אל מול הרשויות ויודע איך למנוע אי סדרים בעסק ולדווח במועד הרצוי.

 

זמן – גם אם אתם מומחים בכל הנוגע למילוי דו"חות על פי ועמידה בזמנים, כל עניין הניהול מול הרשות לוקח זמן מאוד יקר מבעל העסק. כאשר אתם בראש העסק יש לכם עוד המון דברים בראש שיש לקחת בחשבון, בין אם מדובר על ניהול עובדים, הזמנת סחורה, שכירויות ועוד, הדבר האחרון שאתם רוצים להתעסק בו עכשיו הוא ראיית חשבון.

 

נציגות – רואה חשבון הוא הפנים של העסק מול רשויות המס, ביטוח לאומי ומע"מ. בעת בקשה, ענישה וכו', הוא הנציג של העסק. לדוגמא, כאשר אתם רוצים לבקש הארכה להגשת דו"חות רואה החשבון זכאי להגיש בקשה.

 

חישוב נכון – עוסק מורשה וחברה בע"מ לרוב יהיו חייבים בתשלומי מקדמות לרשויות שונות. כאשר אין אנו נעזרים ברואה חשבון ייתכן ויהיו פערים בסוף שנת המס בה אנו נהיה חייבים כסף לרשויות, מכיוון ששילמנו פחות מדי במהלך השנה. רואה חשבון דואג לכך שלא תהיו חייבים כסף בסוף שנת המס אלא יהיו חייבים לכם כיוון שהריבית מצטברת לשני המקרים.

 

ייעוץ – רואה חשבון סביר להניח ומכיר כבר את עולם העסקים, כיוון שלכל רואה חשבון יש התמחות של כשנתיים. ברגע שאתם לקוחות קבועים של רואה החשבון אתם זכאים לייעוץ חינם (ברוב המקרים). הייעוץ עוסק בפיתוח עסקי ולא רק ניהול החשבון באופן פיננסי. לדוגמא, אם תרצו לקחת הלוואה או שיווק רואה החשבון יכול לסייע לכם כמה להשקיע, האם לקחת את ההלוואה וכל דבר הנוגע בתחום הפיננסי של העסק.

 

כיצד בוחרים רואה חשבון בעמק יזרעאל?

בחירת רואה חשבון לעסק הינה בחירה לא פשוטה ומאוד קריטית עבור עתיד העסק. לא כל רואה חשבון שאתם רואים הם הרואה חשבון הנכון לכם. הגיעו למשרד רואי חשבון, ישנו משרד רואה חשבון בעמק יזרעאל וכמעט בכל עיר בארץ. כמו כן, יש לכם את אפשרות הבחירה לעבוד עם רואה חשבון עצמאי. הבחירה בין משרד רואי חשבון ובין עצמאי גם הוא קריטי אך נגיע לכך אחר כך.

 

כמו כל אדם, התקציב הוא קריטי ואנו רוצים לבחור רואה חשבון שיעמוד בצרכים שלנו אך עם זאת המחיר יהיה לגיטימי. בדרך כלל משרד רואי חשבון יהיה זול יותר מאשר שירותיו של רואה חשבון עצמאי, אך כמובן שתמיד יש מקרים חריגים.

עליכם לבחור רואה חשבון שנוח לכם מבחינה כלכלית. כאשר אתם בוחרים רואה חשבון לטווח הארוך המחיר הוא הרבה יותר משתלם.

 

הצעד הבא שאף מקדים את הראשון מתבצע עוד בזמן ההיכרות הראשונית שלנו עם רואה החשבון. הפגישה הראשונה שלנו עם רואה החשבון איתו אנו רוצים לעבוד היא חשובה, יש לבחון שאכן אפשר לנהל דו שיח עם רואה החשבון, שיש כימיה נכונה ביניכם ושאכן מדובר ברואה חשבון מוסמך, זו לא בושה לבקש לראות את תעודת המקצוע. אם החלטתם לעבוד איתו יש לוודא שישנו חוזה התקשרות מקובל בין בעל המקצוע והלקוח, בחוזה צריך להיות מפורט כל ענייני המחירים ככה שלא יהיו הפתעות.

 

האם לבחור במשרד רואי חשבון בעמק יזרעאל או בעצמאי?

את השאלה הזאת שמעתי כבר לא מעט פעמים, והתשובה היא אף פעם לא ברורה. לכל צד יש יתרונות וחסרונות, אך אחד מהיתרונות הבולטים שיש במשרד רואי חשבון הוא הפן המקצועי יותר, המסגרת והשם של העסק הולך לפניכם ולכן התוצאות צריכות להיות ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, במקרה ובו רואה החשבון מתקשה או מחפש פתרון יצירתי, נמצאים לצידו עוד מספר רואי חשבון שיכולים לסייע לו. אבל, ברגע שבחרתם רואה חשבון מקצועי ואיכותי זה לא באמת משנה אם הוא חלק מצוות או עצמאי. הדבר שכן יש לשים דגש עליו הוא שאם מיקום העסק שלכם נמצא בעמק יזרעאל אתם לא רוצים להגיע אל משרד רואה חשבון בעיר אחרת על אף שלצוות שם יותר התחברתם. עליכם למצוא רואה חשבון הנמצא בקרבת העסק – זמינות היא קריטית בעולם העסקים.

 

לסיכום איך תבחר את רואה חשבון שלך?

רואה חשבון עצמאי בעמק יזרעאל?בחירת רואה חשבון היא מטלה לא פשוטה שיש לשים עליה הרבה דגש, אפילו אם אתם להוטים לפתוח כבר את העסק. הבחירה בין משרד רואי חשבון ובין רואה חשבון עצמאי תלויה בכם ורואי החשבון שנמצאים בקרבתכם. זכרו, ההיכרות הראשונית היא החשובה ביותר ולכן אסור לפסוח עליה ולהמיר אותה בשיחת טלפון או חוזה אלקטרוני.

 

שני רואי החשבון שנשאלו אמרו פה אחד כי המלצה היא הדרך הטובה ביותר להגיע לרואה חשבון . "עדיף", אומר רו"ח זהר, "כי ההמלצה תהיה מאיש מקצועי כמו בנקאי, איש הביטוח, יועץ השקעות או כל אדם אחר שמגיע מתחום קרוב שיכול להעריך את יכולתו המקצועית".

 

בהיכנסכם למשרד אל תהססו לחפש את הרישיון עליו עמל רואה החשבון. זה אמור להיות תלוי וממוסגר על הקיר. רצוי לשאול מי הם לקוחותיו ואין להתבייש ולבקש שמות ממליצים.

 

"חשוב מאוד להרגיש בטחון באדם. הוא גם צריך לשדר מקצועיות ואמינות", מסכם רו"ח ריינגולד. "מדובר באיש-אמון ואם התחושה מלכתחילה לא קיימת – חפשו רואה חשבון אחר".

 

חוזה התקשרות בין הלקוח לבעל המקצוע היא עניין מקובל אך לא נערך בכל מקרה. אם חשוב לכם לוודא מהו שכר הטירחה, כיצד ובעבור מה בדיוק יגבה, אל תהססו לבקש חוזה שכזה.

 

נפגעתם מרואה חשבון רשלני? ועדת האתיקה של לישכת רואי החשבון מקבלת תלונות של לקוחות מאוכזבים. היא אינה רשאית לשלול את הרישיון, אותו, כאמור, נותנת ובמקרים יוצאי דופן אף שוללת, מועצת רואי החשבון המסונפת למשרד המשפטים, אך ניתן לשטוח בפניה לא מעט קובלנות שיתבררו במקום. בנוסף ניתן לתבוע את רואה החשבון הרשלן בבית המשפט.

 

החלטתם לעבור מרואה חשבון אחד לאחר? כללי האתיקה של המקצוע דורשים את הסכמתו של רואה החשבון אותו אתם מעוניינים לעזוב. כדי להתחיל לטפל בכם יאלץ הרו"ח החדש לבקש את הסכמתו של זה הישן, ובאותה עת לברר האם אתם חייבים לו כסף או שמא יש ביניכם עניינים לא פתורים אחרים. רק לאחר שיינתן האישור תוכלו להתחיל את מסכת היחסים החדשה. הכלל המשונה-משהו לא נועד לשמור עליכם, הלקוחות, כמו על רואי החשבון, מפניכם.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

פנסיה
מהן שלבי חיסכון לפנסיה ואיך לארגן את המסלקה הפנסיונית שלך?

החיסכון לפנסיה הוא שלב חשוב ומרכזי בתהליך ההתארגנות לפנסיה. כאשר אנו חוסכים לפנסיה, אנו מבטיחים לעצמנו מקור הכנסה בעת פרישה. זה יכול להיעשות באמצעות הפקדות חודשיות בקרן פנסיה או בתוכנית פנסיה עצמאית. החיסכון לפנסיה חייב להתחיל מוקדם ככל האפשר, על מנת לייצר סכום משמעותי שיהפוך למקור הכנסה ביום הפנסיה.

כל מה שחשוב לדעת על הקמת חברה ב-2024

הקמת חברה עשויה להיות החוויה המרגשת והמתגמלת ביותר שתחוו בחיים. אבל השאלה היא מאיפה מתחילים? יש כמה דרכים להקמת עסק והן כוללות מגוון של שיקולים, כדי ללמוד עוד על הנושא, המשיכו לקרוא!

שמאי מקרקעין בחריש

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

שמאי מקרקעין בעומר

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

שמאי מקרקעין בתל-אביב

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

074-7765923