הקמת חברה באופן מקוון – הדרך הקלה והזולה

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הקמת חברה באופן מקווןהקמת חברה חדשה היא נחלתם של ישראלים רבים הרואים בהקמת חברה כהזדמנות עסקית יוצאת דופן, כדי לשפר את מצבם הכלכלי, העסקי והתדמיתי ובנוסף הזדמנות אמיתית להגשים את החלום שלהם. בעבר, פתיחה של חברה, במיוחד חברה בע"מ, הייתה מלווה בקשיים רבים, בהימשכות של זמן ארוך שנדרש לפתיחה ועלות לא מבוטלת כלל. כעת, נתן לבצע הקמת חברה באופן מקוון, בכמה לחיצות כפתור בלבד. 

הקמת חברה באופן מקוון , בקלות ונוחות, נעשית בפרק זמן מהיר של כמה ימים בודדים עד אישור וסיום מוצלח של התהליך, כאשר אתם אינכם מסתבכים במילוי טפסים, בבירוקרטיה עצומה, ריצות בין גופים שונים. רוב הדברים יעשו אונליין ובחלקם האחר יתמוך בך איש מקצוע רלוונטי מהתחום המשפטי הרגולטורי או התחום הפיננסי ומחיר הוגן וזול יותר.

למה כדאי לבצע הקמת חברה באופן מקוון?

הקמת חברה חדשה היא עסק מרגש אבל ביחוד דבר ששואב את כל זמנך ומרצך. אתה מתכנן וחושב איך לפתוח את החברה, איך להצליח בעסק, מה לגבי הפרסום? פניה ללקוחות עתידיים, עניינים משרדיים ועוד הרבה תחומים שאתה צריך להיות טרוד בהם. אתה ממש לא צריך לבזבז אנרגיה מיותרת על פתיחת החברה ברמה הטכנית או לרוץ , למלא מסמכים, לחכות בתורים, להסתבך עם הבירוקרטיה ולבסוף, אחרי כל דרך החתחתים, להמתין ימים ארוכים לאישור הסופי.

באמצעות הקמת חברה במקוון אתה הופך את כל המשוואה על פיה. מישהו רץ ומתרוצץ עבורך, בודק כל דבר אונליין, מכין עבורך את הטפסים וההצהרות ופועל עבורך מול המוסדות. כדי לבצע הקמת חברה במקוון, לא תידרש ליותר מכמה דרות ומספר הח.פ שלך ותעודת ההתאגדות יכולים להגיע בתוך 1-3 ימים בלבד.

מה בעצם אתם מקבלים בעת הקמת חברה באופן מקוון?

לאחר שאתה מזין את הפרטים שלך באתר, צוות החברה המקצועית המתפעל את האתר והמלווה אותך, יכין עבורך את כל הטפסים שיש למלא לצורך הקמת חברה בע"מ ויתחיל לחפש עבורך שם לחברה. אתם יכולים כמובן להציע בעצמכם שם לחברה אבל חשוב לזכור ששם החברה שלך יכול להיות סוגיה לא פשוטה. אם השם שבחרת מקבל סירוב מטעם רשם החברות או ברישום הסימן המסחרי (בשל שלל סיבות), אתה יכול לבזבז זמן רב. ולכן, צוות האתר בו תקים את החברה יכול לבדוק אונליין במאגרי רשם החברות האם השם תקין או לא ולקבל על כך תשובה מהירה שתמנע בזבוז זמן ואי נעימויות.

דרך צוות האתר תוכל לבצע אימות חתימה, סיוע במילוי תקנון החברה (כולל יעוץ משפטי- אם נדרש), תצהיר בעלי מניות ראשוניים וכן תצהיר דירקטורים ראשוניים ובאופן כללי נבצע את כל מה שנדרש כדי להקים את הבקשה לרישום החברה. ההגשה עצמה, גם היא נעשית באופן מקוון לרשם החברות ואת תשובתו ואת תעודת התאגדות ותקנון המאומתים בצורה אלקטרונית תקבלו ישירות למחשב שלכם בתוך פרק זמן של 1-3 ימים בלבד.

כמה עולה הקמת חברה באופן מקוון?

הקמת חברה בע"מ יכולה להיות יקרה אבל כאשר התהליך נעשה באופן מקוון, הוא יותר זול. אנחנו לא רק מדברים על הכסף שנחסך לכם מעצם העובדה שאתם עסוקים בחברה שלכם ולא בריצות מתישות. זמן שווה כסף- זה ידוע. אנחנו מדברים על הוזלה של כ-500 ₪ באגרת רשם החברות, למי שמבצע את התהליך באופן מקוון. ישנם עוד כמה וכמה אגרות שיכולות להיות מופחתות ובכלל, גם שכר הטרחה צפוי להיות יותר זול (אם כי תלוי במעורבות של עורכי דין או גורמים אחרים, אם נדרש במקרים הסבוכים יותר) ולרוב, הוא יקבע מראש- כך שתדעו מהי העלות, בלי הפתעות שונות. 

הקמת חברה באופן מקוון רק עם מצוענים

עולם האונליין פותר לנו הרבה דברים ומיעל אותם אבל צריך ללמוד להתנהל בו בזהירות. ישנם מלכודות רבות, מסוגים שונים. הדבר תקף גם לנושא הקמת חברה באופן מקוון. כדי ליהנות מפירות הטכנולוגיה הזו, יש לבחור בחברה שתבע את הרישום בקפידה. רק חברה שמאחוריה ניסיון והצלחות רבות והיא מציעה שירות רחב ומקצועי- באה בחשבון. חשוב שצוות האתר יכלול גם עורך דין ויועץ מקצועי, כדי לסייע בחלקים המשפטיים והכלכליים, במידת הצורך.

הקמת חברה מקווןהקמת חברה מקוון

נכון לשנת 2022 ניתן לבצע הקמת חברה מקוון, קרי, לבצע רישום של חברה באתר רשם החברות באופן מקוון. במאמר זה נפרט אודות תהליך הקמת חברה בישראל ונספק נקודות חשובות אותן יש לדעת טרם תחילת תהליך הרישום אונליין. קריאה פורה.

מהי חברה?

חברה היא תאגיד פרטי הנחשב מבחינת החוק במדינת ישראל לאישיות משפטית נפרדת. כלומר ניתן לתבוע את החברה עצמה וניתן לתבוע את בעלי החברה. במדינתנו יש סוגים שונים של חברות, כאשר במאמר זה נתייחס לתהליך הקמת חברה מקוון של חברת יחיד וחברה פרטית. נכון להיום כמעט כל אדם יכול להקים חברה, כל עוד הוא לא קטין, מחויב בצו כינוס נכסים או פסול דין.

שם חברה

חשוב לדעת שיש שמות חברה שאסורים בחוק וזאת משום שהם משדרים הטעיה של הציבור או תרמית בדרך כלשהי. בתהליך רישום חברה, בעל החברה צריך להציע 3 שמות אופציונליים לחברה והשם חייב לקבל אישור של רשם החברות. אין דרך להימנע מפעולה זאת או מהמעורבות של רשם החברות.

הקמת חברה – חשוב לקחת בחשבון

הליך הקמת חברה תמיד יכלול את בחירת שם החברה, הגדרת המיקום הגיאוגרפי של החברה, החלטה לגבי השותפים/בעלי החברה, מינוי של דירקטורים, ניסוח תקנון של החברה. נכון להיום רוב האנשים שמעוניינים להקים חברה פונים אל מומחים בתחום שיעזרו להם בכל הקשור אל תהליך זה. המומחים יסבירו לאותם אנשים שמעוניינים להקים חברה מה ההבדל בין הסוגים השונים של החברות בישראל, בהיבטים המסחריים, המשפטיים ובהיבטי המיסוי. לאחר מכן, יש אפשרות להיעזר במומחים אלו על מנת לבצע הקמת חברה מקוון ללא טעויות מיותרות ובמינימום זמן.

רישום חברה בישראל – כי אי אפשר בלי

חלק בלתי נפרד מהקמת חברה במדינת ישראל הוא רישום של החברה ברשם החברות. נכון להיום יש אפשרות לבצע פעולה זו באופן ידני או הקמת חברה מקוון. ברישום מקוון בדיוק כמו ברישום ידני יש להקפיד על מילוי והגשת כל המסמכים הנדרשים, תוך שאתם מוודאים שכל המסמכים אכן חתומים כנדרש ושכל הפרטים בהם מולאו באופן תקין כנדרש. (בקשת רישום חברה, תקנון החברה, הצהרת דירקטור או דירקטורים החברה, הצהרת בעלי המניות ועוד). הגשה חסרה ומסמכים שלא מולאות באופן תקין יגררו סחבת ועיכוב ברישום החברה שלכם.

לאחר שרשם החברות יקבל את טופס הבקשה וכל המסמכים החיוניים המצורפים לבקשה זו תיבחן הבקשה וזאת בהתאם לדרישות החוק. דבר נוסף עליו יש להקפיד במהלך הקמת חברה מקוון הוא תשלום אגרת רישום וצירוף אסמכתא של תשלום זה. באם הרישום אכן יאושר, תשלח לחברה שנרשמה תעודת התאגדות בה יצוין תאריך ההתאגדות, מספר הח.פ. של החברה וישתנה הסטטוס של החברה לסטטוס פעיל.

כניסה אל אתר מקוון – רישום חברה

כניסה אל אתר 'תאגידים אונליין', הקלקה על 'פעולות' ובחירת לשונית 'חברות'. לאחר מכן תפתח לכם האפשרות של כל הפעולות אותן תוכלו לבצע באופן מקוון ברשם החברות. הצעד הבא יהיה לחיצה על קטגוריית 'רישום חברה'. לבחור את סוג החברה (יחיד, פרטי). בכדי לבצע פעולת הקמת חברה מקוון יש להשתמש בכרטיס חכם או להירשם למערכת הזדהות ממשלתית (פעולה חד פעמית. לאחר מכן הכניסה תהיה על ידי הקלדת תעודת הזהות והסיסמה שנבחרה).

בחירת אפשרות רישום מקוון

המסך הבא שיופיע יהיה המסך הראשון בתהליך רישום החברה. כאן חשוב לקחת בחשבון שיש הבדל בין בעל החברה לבין עו"ד המייצג את החברה. באם אתם מעוניינים לבצע הליך הקמת חברה מקוון ואינכם עורכי דין, יש לבחור באפשרות 'באופן מובנה ומקוון – ללא חובת אימות עורך דין'.  אם אתם עורכי דין יש ללחוץ על האפשרות של 'בצירוף מסמכים מאומתים על ידי עורך דין'.

באם אתם מעוניינים לבצע את ההליך ללא עורך דין, יש לבחור באפשרות הראשונה. חשוב להבין שבמסלול העצמי לא צריך לצרף שום מסמך סרוק או מסמך מאומת נוטריונית, שכן הבקשה עצמה עוברת אוטומטית לאישור של כל בעלי המניות של החברה אותה החלטתם להקים.  

רישום חברה מקוון

בשלב הראשון תצטרכו לספק שם של החברה, כתובת ופרטי חברה. המסך הראשון בתהליך רישום חברה מקוון ללא עורך דין הוא מסך הזנת נתונים בו תצטרכו להחליט על אותו שם בו אתם מעוניינים לחברה ולספק גם 3 שמות אלטרנטיביים לחברה, באם שם זה לא יתקבל. לאחר מכן יש לרשום את הכתובת של החברה במסך 'מען רשמי של החברה'. לאחר מכן יש לעבור למסך 'פרטי חברה'.

במסך פרטי חברה יש לרשום מה סוג החברה (ישראלית), לבחור בסיווג של החברה (פרטי/ יחיד), לסמן האם האחריות של בעלי המניות היא מוגבלת או לא מוגבלת (בדרך כלל מוגבלת אלא אם זוהי חברת חוקרים פרטיים, רואי חשבון או עורכי דין). אם רשמתם שהאחריות מוגבלת חשוב מאוד לסמן מהו אופן ההגבלה. לאחר מכן יש לבחור את המטרה או המטרות של החברה ותחום העיסוק של החברה מתוך הרשימה הנגללת.

רישום מקוון – הרכב הון והקצאת מניות

במסך זה תצטרכו לבחור את סוג ההון של החברה. כלומר, סוג המניות (עם ערך נקוב או בלי), כמות המניות ואת כל הפרטים הנדרשים על המניות של החברה.  חשוב לדעת שהקמת חברה מקוון מאפשרת רק רישום של אזרחים ישראלי כבעלי מניות ודירקטורים. (אזרחים לא ישראלים יחייבו רישום על ידי עורך דין וצירוף המסמכים הנדרשים). יש למלא את כל הפרטים הנדרשים אודות בעלי המניות, שכן אי מילוי חלק זה יעכב את בקשת הרישום של החברה שלכם. יש לשמור את כל הפרטים שרשמתם.

במסך הבא תציינו את פרטי הדירקטורים. אם מדובר על דירקטור בעל מניות ניתן לבחור אותו מרשימה, אם לא הוספתם אותו כבעל מניה, תצטרכו ללחוץ על כפתור הוספה ולהוסיף אותו. אין אפשרות לרשום פושט רגל או קטין כדירקטור. לאחר מכן יש לבחור במסך 'בעלי תפקידים' ולציין את בעלי התפקידים בחברה. כאן אותו אדם או אנשים שתציינו כמוסמכים לדווח, יוכלו לעדכן נתונים אודות החברה.

הקמת חברה מקוון

זה לא היה כך תמיד, אבל היום זה כן: היום יש לכם את האפשרות להקים חברה ישירות ממסך המחשב בבית ללא צורך באימות מסמכי תקנון והצהרות. בשורות הבאות נספר לכם איך היה נראה התהליך של הקמת חברה עד כה ואיך הוא נראה היום בעידן בו ניתן לבצע הקמת חברה מקוון מבלי לצאת מהבית.

אז איך זה קרה עד היום?

ובכן, עד כה, אם רציתם להקים חברה, היה עליכם למלא שורה ארוכה של מסמכים, ליצור תקנון חברה בסיוע עורך דין, להחתים את כל בעלי המניות ואת העורך דין כמובן, לייצר הצהרות רשמיות של כל בעלי המניות, הכל חתום על ידי עורך דין ורק אז הייתם יכולים לגשת למשרדי רשם החברות, להגיש את הכל ולהמתין עד לקבלת תשובה על רישום החברה. תהליך זה, לא רק שהוא יקר ודורש מעורבות רבה של עורך דין הגובה תשלום לפי שעה או לפי משימה, אלא גם יכול ליצור עיכובים רבים בהקמת החברה ואף ליצור חיכוכים ו"דם רע" בין בעלי המניות. לפעמים, טיימינג הוא הסוד של ההצלחה וכשהטיימינג הזה נפגע עם תהליכים בירוקרטיים ארוכים ומורכבים, כל ההצלחה יכולה לעמוד בסימן שאלה, לרוב מבלי שנדע לקשר בין השניים. אז כך זה קרה אז, אבל איך זה קורה היום?

הקמת חברה מקוון – רישום חברה בעידן המקוון

היום, כפי שאתם אולי כבר יודעים, אפשר לבצע הקמת חברה מקוון דרך מסך המחשב ומבלי לצאת מהבית. בהמשך נספר לכם איך בדיוק זה נעשה, אבל לפני כן, איך זה יכול להיות? הרי לאורך שנים טרטרו אותנו הלוך ושוב בטענה שעל רשם החברות לבחון כל מסמך ולוודא שכל בעל מניות מבין היטב את מעורבותו בחברה ואת ההתחייבויות שלו כלפי החברה. איך פתאום מוותר רשם החברות על הצורך לאמת את כל אלה ופשוט מאפשר לאנשים להקים חברה דרך האינטרנט? ובכן, רשם החברות לא מוותר על דבר, הוא רק מנצל טכנולוגיות חדשות כדי להפוך את החיים ליותר נוחים.

איך זה קורה בדיוק? ובכן, כשאתם ניגשים להקים חברה, הקונספט של יצירת תקנון למשל, נראה בעיניכם כמו קונספט מורכב, שדורש סיוע של עורך דין ומחשבה רבה על תוכן התקנון. אבל אם תבדקו את תקנוני ההקמה של כל החברות הקיימות, תגלו שמדובר תמיד באותו תקנון עם הבדלים קלים במספרים ובשמות. אם כך, מדוע לא להיעזר בתבנית אחידה של תקנון? ובכן זה בדיוק מה שעושים במודל של הקמת חברה מקוון.

ומה לגבי ההצהרות של בעלי המניות והדירקטורים? איך מחליפים את ההצהרות שעד כה היה על כל אחד מהם לתת ולאמת באמצעות נוטריון? ובכן, גם לכך יש פתרון במרחב המקוון. פשוט מאוד מבצעים את הרישום בצורה מקוונת בזמן אמת, כשהדירקטורים ובעלי מניות מוסרים את ההצהרות שלהם אונליין. בסופו של דבר, ההבדל בין שתי האפשרויות הוא הבדל פיזי – זה נחתם על גבי נייר וזה נחתם על גבי המחשב.

איך זה קורה בפועל?

אחרי שאמרנו את כל זה, רשם החברות בחן לעומק את כל הנושא של הקמת חברה מקוון ובכלל זה בחן גם את הסיכונים במודל זה של רישום. כך למשל, אנשים יוכלו לגנוב זהות של אנשים אחרים או לטעון דברים בשמם, שכן הכל מבוצע באופן מקוון ללא נוכחות אישית של מי מבעלי המניות או הדירקטורים. ובכן, בדיוק מהסיבה הזאת, נבנתה מתודולוגיה מסודרת של אימות זהות במהלך הרישום המקוון ובדיוק מהסיבה הזאת גם נערך לאחר מכן תהליך בדיקה של כל ההצהרות והמסמכים שמולאו בצורה מקוונת כשעל פי הצורך, פונה רשם החברות לבעלי המניות והדירקטורים לצורך אימות זהות.

בסופו של דבר, מטרתו של המהלך לרישום מקוון של חברות נועד להפוך את התהליך לנוח יותר עבור האזרח. בפועל, גם המערך הפקידותי נהנה ממהלך זה, שכן כל עבודתו מבוצעת באמצעות המחשב ובאמצעות תבניות אחידות לכל בקשת הרישום. זה עד כדי כך נוח יותר גם לרשם החברות עצמו, שהוא מוכן גם לתת לכם הנחה של מספר מאות שקלים על אגרת הרישום השנתית בגין רישום מקוון. את הרישום עצמו תוכלו לבצע דרך אתר ייעודי שהוקם על ידי רשם החברות, אליו תוכלו להגיע דרך אתר רשם החברות, אתר משרד המשפטים או אתר שער לממשלה.

האם צריך עורך דין להשלמת הרישום המקוון?

התשובה היא לא ולמעשה זהו אחד היתרונות המשמחים ביותר בתהליך. זה לא שיש לנו משהו נגד עורכי דין, אבל כל אדם ישר דרך שנאלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין שיאמת את זה שהוא ישר דרך, יודע שזה לא מרגיש כל כך נכון וטבעי, המה גם שזה בדרך כלל לא משיג גם את המטרה. אנשים שרוצים לעבור על החוק, בין היתר על ידי גניבת זהות או מסירת מידע כוזב, יוכלו לעשות זאת גם אם יאלצו אותם להחתים עורך דין או אפילו נוטריון. אם כך, למה לזרוק אלפי שקלים דמי טרחה לעורכי דין רק כדי שיאמתו את מה שאנחנו יכולים לאמת בעצמנו.

זהו בדיוק חלק מהלך הרוח שהוביל בסופו של דבר לפיתוחו של מודל הרישום המקוון וזהו אחד היתרונות המובהקים של תהליך זה. למעשה, משרדי ממשלה נוספים מתחילים להכיר בכך שרישום מקוון, אם הוא נבנה בצורה טובה ונכונה עם נקודות אימות עצמיות שיכול כל משרד ליישם בעצמו מול האזרח, יכול בהחלט לחסוך המון זמן, טרחה, מאמץ וכסף לאזרח ולא פחות מכך, גם לחסוך עבודה לשכבה הפקידותית עצמה.

ובכל זאת, האם זה פוטר אתכם מייעוץ מקצועי?

ובכן, דבר אחד שהאופציה של הקמת חברה מקוון אינה פותרת עבורכם, הוא הצורך בקבלת ייעוץ מקצועי. מה זה בדיוק אומר? ובכן, כאשר אתם מקימים חברה ישנן סוגיות שונות שמחייבות התייחסות לצורך שמירה על האינטרסים שלכם, של בעלי המניות האחרים ושל החברה עצמה. כך למשל, לשם הדגמה בלבד, כשאתם מקימים חברה ומתחייבים לתקנון שלה, אתם מתחייבים לכל מה שכתוב בתקנון הזה ואם בתקנון כתוב שאתם מקבלים 10% מהון המניות של החברה, בעוד אתם הם אלה שהשקעתם את סכום הכסף הגבוה ביותר בין כלל בעלי המניות, אתם מן הסתם רוצים לדעת על זה ואתם רוצים לדעת על מה אתם יכולים וצריכים להילחם.

לשם כך, אתם צריכים ייעוץ מקצועי שיסביר לכם מה זה אומר הון מניות, כיצד הוא מחולק בין בעלי המניות, כיצד כל הוספה של בעל מניות מדללת את שווי המניות של יתר בעלי המניות וכן הלאה. כמו כן, אתם צריכים לקבל ייעוץ מקצועי לגבי כל ההיבט הפיננסי והניהול החשבונאי של חברה בע"מ כדי שתוכלו לדעת מול מה אתם עומדים. את כל זה לא יכול התהליך של הקמת חברה מקוון לחסוך לכם ובכל מקרה, יהיה עליכם להיעזר בשירותיו של רואה חשבון שיעניק לכם ייעוץ מקצועי ראוי. להפוך את תהליך הרישום לנוח יותר, כן. לתת לנוחות הזאת לבוא על חשבון מה שחשוב באמת – זה כבר לא. 

הוראות בתקנון – המסך האחרון בתהליך רישום חברה

אם אינכם מעוניינים לצרף מאזן לדו"ח השנתי יש לסמן במסך 'הוראות בתקנון' את שתקנון החברה מסייג להעביר את מניות החברה, שאין להעביר את המניות ללא אישור הדירקטוריון ושאסור להציע לציבור אגרות חוב או מניות ושמספר בעלי המניות מוגבל עד 50. במסך הבא חשוב לציין אם קיימות מגבלות כלשהן על מורשי חתימה ועל פעולות משפטיות. חשוב לדעת שיש אפשרות להוסיף סעיפים נוספים לתקנון, מלבד אלו הקיימים בו. ניתן לצרף אישורים שונים במסך הבא. לאחר מכן יש למלא את כל הפרטים שלכם (רישום של כל פרטי האדם שמילא את המסמך ומשמש כאיש קשר), כולל פרטי התקשרות.  

במסך הבא יש אפשרות לעריכה או למילוי מחדש של הטופס. אם תלחצו אישור וי תעברו הלאה למסך המיועד לדירקטוריונים ובעלי המניות בלבד, אם האדם ששולח את הטופס אינו דירקטוריון או בעל מניה, הוא יצטרך לדלג למסך הבא. במסך הבא יש להוסיף את כתובות הדואר האלקטרוני של בעלי המניות והדירקטורים ובהתאם ישלחו אליהם טפסים לחתימה מקוונת. חשוב שהם יחתמו על המסמכים עד 10 ימים מיום הבקשה, אחרת מבקשה המקוונת של רישום חברה, תבוטל. לאחר חתימות של אלו על המסמכים, הטפסים נשלחים אוטומטית לרשם החברות. במסך שלאחר מכן יש לבצע תשלום אגרה בשרת התשלומים. יש לבצע את התשלום ולהמתין לאישור או סירוב של הטופס והמסמכים שנשלחו. בהצלחה!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תשלום אגרת הקמת חברה
תשלום אגרת הקמת חברה

כאשר מקימים חברה יש לשלם אגרה בעת מעמד הרישום ומרגע שהחברה מוקמת יש לשלם אגרה שנתית. אך מדוע יש לשלם אגרה ומה גובה תשלום אגרת

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה חלוקת מניות
הקמת חברה חלוקת מניות

הקמת חברה היא תהליך שכולל בתוכו שלבים רבים ביניהם רישום החברה אצל רשם חברות, מילוי טפסים שונים, תשלום אגרה וחלוקת מניות. חלוקת המניות יכולה להתבצע

הסכם שותפות הקמת חברה
הסכם שותפות הקמת חברה

כאשר מקימים חברה עם שותפים יש לחתום על הסכם שותפות. הסכם השותפות הוא בעל חשיבות רבה והוא למעשה מסכם את כל הפרטים החשובים עבור השותפים

074-7765923