כל מה שרציתם לדעת על הקמת חברה בארצות הברית

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הקמת חברה בארצות הבריתכל מה שרציתם לדעת על הקמת חברה בארצות הברית

מאז ומתמיד ארצות הברית מוכרת כמקום בו האפשרויות לא מוגבלות. ישראלים רבים מתעניינים בהקמת חברה בארצות הברית והנאה מהרווחים הגדולים שניתן לעשות שם. מספר הלקוחות הפוטנציאליים אליהם ניתן להגיע בארצות הברית גדול בהרבה יותר ממספר הלקוחות הפוטנציאליים אליהם ניתן להגיע בישראל. 

במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע רלוונטי בכל הנוגע להקמת חברה בארצות הברית.

 

יתרונות בהקמת חברה בארצות הברית

  • קהל גדול יותר – כפי שכבר נאמר, כמות הלקוחות הפוטנציאליים בארצות הברית גדולה הרבה יותר מכמות הלקוחות בישראל. 
  • שמירה על סודיות – במדינות מסוימות בארצות הברית קיימת האפשרות להסתיר מעיני כולם פרטים מסוימים על החברה, לעומת זאת בישראל אדם יכול להשיג את אותו מידע תמורת תשלום כספי. 
  • מיסוי – אופן המיסוי וגבוה המיסוי בארצות הברית מיטיב עם המשקיעים.
  • עלות הקמה – במדינות מסוימות בארצות הברית עלות הקמת חברה ותשלום אגרות לרשויות בארצות הברית זולה הרבה יותר מהעלויות בארץ. דוגמא למדינה כזו היא דלוור, דלוור היא מדינה המושכת אליה משקיעים זרים רבים וזאת בגלל העלויות הזולות להקמת חברה במדינה זו. 

נקודות חשובות בתהליך רישום חברה בארצות הברית

  1. במידה ואינכם חלק מאזרחי ארצות הברית, אנו ממליצים לכם לרשום את החברה כ-LLC. מבנה עסקי מסוג זה כולל הפרדת ישויות בקרב תאגידים שונים בארצות הברית. במידה ותפתחו חברה כ-LLC תוכלו להנות מהטבות מגוונות כגון: הגנה משפטית, מיסוי יחיד, גמישות כלפי עסקים הפועלים בשותפות. 
  2. חוקי המיסוי בארצות הברית הם שונים ממדינה למדינה. חשוב מאוד לבדוק את חוקי המיסוי במדינה בה אתם מתכננים לרשום את החברה, כמו כן, חשוב ללמוד את הזכויות המגיעות לכם במדינה בה אתם מתכננים לרשום את החברה. בדרום דקוטה למשל קיימת האפשרות לקבל פטור ממס.
  3. כל חברה שאינה נחשבת כחברה אמריקנית חייבת במס נוסף אשר נקרא מס פדרלי.

 

סוגי החברות שניתן להקים בארצות הבריתסוגי החברות שניתן להקים בארצות הברית

קיימים שני סוגים של חברות אליהן מתחלקות כלל החברות בארצות הברית. 

תאגיד

חברה מסוג תאגיד מדווחת על הכנסותיה בדוח החברה ושיעור המס על רווחי התאגיד ברמה הפדרלית עומד על 21 אחוז. יתרה מכך, אם החברה מקיימת פעילות עסקית בארצות הברית יהיה על החברה לדווח על ההכנסות שלה למדינות, יכול להיות כי תוטל על אותה חברה חובת מס נוספת. 

תאגיד אמריקאי יכול לבחור להיחשב כחברה שקופה ולהעביר את כלל ההכנסות של התאגיד לבעלי המניות בחברה שיחויבו במס במידה ומתקיימים מספר תנאים:

  1. לא קיימים יותר מ-100 בעלי מניות 
  2. קיים רק סוג אחד של מניות
  3. בעלי המניות מורכבים אך ורק מעזבונות נאמנויות מסוימות או יחידים.
  4. התאגיד אינו נחשב ביטוח, מוסד פיננסי או חברת מכירות בינלאומית.

כדי שתאגיד אמריקאי יוכל להיחשב כחברה שקופה עליו להגיש את בקשתו ל IRS,  לדווח על הכנסות החברה לרשויות המס בארצות הברית בסיומה של שנת המס אך היא אינה נושאת בחבות המס. מצד שני, בעלי המניות הקיימים בתאגידים מסוג זה צריכים לדווח על ההכנסות היחסיות שלהם מהכנסות התאגיד ולשלם מיסים לרשויות המתאימות בארצות הברית, זאת בהתאם לשיעורי המס הנמצאים בדוחות האישיים שלהם. חברות ציבוריות בארצות הברית אינן יכולות לפעול כחברות שקופות. 

 

חברה בע"מ מסוג LLC

חברה בע"מ מסוג LLC היא חברה בע"מ הדומה לחברה בישראל אך היא אינה צריכה להנפיק מניות ובעלי החברה נקראים חברים בחברה. הקמת חברה בע"מ מסוג LLC נעשית בהתאם למדינה בה רוצים להקים את החברה. חברה מסוג LLC נותנת את האפשרות לדווח כמו תאגיד רגיל או כמו חברה שקופה, כמו כן, חברה מסוג LLC נותנת את האפשרות לדווח על הכנסותיה של החברה כמו שותפות ( זאת במידה ויש יותר מבעלים אחד לחברה) או כישות שאינה קיימת לצרכי מס.

במידה ויש בעלים אחד לחברה, הדיווח על הכנסות החברה כשותפות יהיה דומה לדיווח על הכנסות של חברה שקופה אך אין צורך שיתקיימו התנאים הנדרשים מחברה שקופה כדי לדווח על הכנסות החברה כשותפות.  הדבר היחיד שנדרש כדי לדווח דוח שותפות הוא שהחברה תהיה בבעלות של יותר מאדם אחד או ישות אחת. 

כאשר מגישים דוח שותפות לרשויות בארצות הברית, חובת המס אינה מוטלת על השותפות אלא על הבעלים של החברה שמדווחים על ההכנסות היחסיות שלהם מהשותפות בדוח המס האישי שלהם לאחר שהגישו את דוחות השותפות, הם מחוייבים בתשלום מס בהתאם לשיעורי המס השולי שלהם. 

 

הקמת חברה בארצות הברית בצורה נכונה

הקמת חברה בארצות הברית הוא תהליך שצריך להיעשות בליווי של רואה חשבון אמריקאי אשר מכיר את חוקי המס ואת יתר החוקים הרלוונטיים בארצות הברית.  רואה החשבון יעזור לכם לבחור בסוג החברה האמריקאית המתאימה לכם, רואה החשבון יעזור לכם להחליט באיזה מדינה כדאי להקים את החברה.  כמו כן, רואה החשבון יספק לכם מידע על תהליך הקמת החברה ועל חוקי המיסוי המשתנים ממדינה למדינה – קיימות מדינות בהן המיסוי הוא גבוה ביחס למדינות אחרות, יתרה מכך, קיימות מדינות בהן אין מיסוי חברות.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תרגום מסמכי חברה

בשעה טובה התקדמתם ליצירת שיתופי פעולה עם חברה בינלאומית גדולה שנמצאת בחו"ל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות להרחיב את הפעילות העסקית של החברה שלכם, להגיע לקהל

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה באסטוניה
הקמת חברה באסטוניה

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות בחו"ל, מסיבות שונות כאשר המרכזיות ביניהן יהיו נוחות ומיסים. כך גם באסטוניה שממוקמת באזור הבלטי שבצפון אירופה. אז למה להקים

הקמת חברה במקלטי מס
הקמת חברה במקלטי מס

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות במדינות שונות ברחבי העולם. יש לכך סיבות שונות. אחת הסיבות לכך היא להוריד את שיעור המס שיש לשלם על ידי

074-7765923