תקנון אתר באנגלית

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

תהליך בנייה והקמה של אתר אינטרנט הוא איננו דבר פשוט, ונוסף לעניינים הטכניים הנוגעים לשלבי הקמת האתר – קיימים גם עניינים ופרוצדורות נוספות העוסקות בצד הפרקטי של האתר, גם מבחינת הזכויות והחובות שיש לאתר האינטרנט הנגיש לקהל הגולשים ברשת. לכן אם אתם נמצאים בהליכים של בניית אתר לעסק שלכם, כדאי שתכירו מקרוב את המשמעות של תקנון אתר והאם עליכם להשיג גם תקנון אתר באנגלית.

מה זה תקנון?

תקנון הוא מסמך משפטי המחייב כל עסק/חברה שהיא תאגיד. בתקנון מופיעה רשימה מוסדרת ומפורטת של כללים ונהלים החלים על אנשים/עובדים שנמצאים בכל ארגון, והם מחויבים מבחינה משפטית להישמע לכללים הללו ולנהוג על פיהם. מבחינת החוק, חברות שרוצות להתחיל את פעילותיהן העסקיות באופן רשמי, מוכרחות קודם כל להציג תקנון מלא בפני רשם החברות כחלק מקבלת אישור להקים את החברה.

אם אתם נמצאים בהליכים של בניית אתר לעסק שלכם, כדאי שתכירו מקרוב את המשמעות של תקנון אתר והאם עליכם להשיג גם תקנון אתר באנגלית.

מה המטרה של תקנון עבור עסקים?

התקנון נועד להסדיר את דרכי ההתנהלות בכל חברה, כך שכל הכללים והנהלים המפורטים בתקנון יחולו על האנשים העובדים בחברה, בעלי המניות בחברה וגם ייושמו במהלך ההתנהלות העסקית בין בעלי המניות השונים, בין העובדים וכן בין המנהלים לאלו הכפופים להם. באמצעות תקנון החברה אפשר לשמור על הסדר וההתנהלות במקום, ולוודא כי הפעילות העסקית של החברה תתקיים בצורה שוטפת ונכונה גם מהצד המשפטי.

אילו סעיפים נכללים בתקנון?

במקרה של תקנון חברה המוצג לרשם החברות, עליו לכלול לפחות ארבעה סעיפים מחייבים:

  • שם חברה – התקנון צריך לכלול את השם המלא של החברה בעברית, וכן את שם החברה באנגלית במידה ומדובר על חברה הנושאת שם לועזי.
  • מטרות החברה – בסעיף זה נכללות הפעילויות העסקיות של החברה שהיא מורשית לעשות על פי רשם החברות, וכן על פי החוק. כך החברה מקבלת את האישור הרשמי לעסוק בפעילות העסקית שהיא שמה לעצמה, מבלי למלא אחר מטרות אחרות שהיא לא מוסמכת אליהן. כיום בסעיף זה חברות נוהגות לציין את המילים "לעסוק בכל עיסוק חוקי", ובכך למעשה לקבל גמישות רבה יותר של הפעילות העסקית מבלי להיות מוגבלת.
  • אחריות של בעלי המניות בחברה – סעיף המציין את האחריות האישית שיש לכל בעלי המניות, במידה ומדובר על תאגיד שהוא חברה בע"מ.
  • הון המניות – זהו סעיף הכולל את פירוט המניות וההון של החברה כמו מספר מניות, הערך של המניות, סוג מניות שהחברה מחזיקה וכו'.

תקנון אתר באנגלית – האם כל אתר חייב כזה?  בכדי לשמור על פעילות עסקית שוטפת ומקצועית, בעל העסק ומקבל השירות מוכרחים לעבוד יחד בתיאום מלא באמצעות נהלים וכללים המחייבים כל אחד מהם.

מהו תקנון אתר ובמה הוא שונה מתקנון רגיל?

יש להבחין בהבדלים שקיימים בין תקנון חברה לבין תקנון אתר, שזהו תקנון המפרט את תנאי השימוש שחלים על בעלי האתר והמשתמשים בו. כפי שתקנון חברה מסדיר את העניינים העסקיים שמתרחשים בתוך החברה, כך גם תקנון אתר נועד להסדיר את העניינים שמתנהלים בין בעלי האתר לבין הגולשים והמשתמשים בו.

כיוון שהגלישה ברחבי רשת האינטרנט היא פתוחה וחופשית לכולם, הוספת תקנון אתר לאתר האינטרנט של העסק מפרט את הכללים החלים על משתמשי האתר – נהלים וכללים שיש להם אחריות משפטית.

הודות לכך משתמשי האתר לא יכולים לעשות שימוש לא ראוי בתכני האתר כמו העתקה או שכפול טקסטים, העתקת תמונות, פרסום השמצות על האתר וכו'. מצד שני, תקנון האתר גם מאפשר למשתמשים השונים לקבל אחריות כתובה מצד בעלי האתר, כיוון שהתקנון מפרט את ההתחייבויות שיש לבעלי האתר כלפי הגולשים והמשתמשים כמו שמירה על מידע ופרטים אישיים.

בשונה מתקנון חברה בו מופיעים בעיקר סעיפים הקשורים לבעלי המניות בחברה, תקנון אתר מפרט את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות שחלים הן על המשתמשים/גולשים והן על בעלי האתר.

ולכן לעיתים עולה הצורך לפרסם תקנון אתר באנגלית לאתרים ישראליים. למרות שאין כל חובה לאתר ישראלי לפרסם תקנון אתר בשפה האנגלית, בנוס לתקנון האתר הרגיל בעברית

מה המשמעות של תקנון אתר?

תקנון אתר מוכר גם בשם מדיניות פרטיות ותנאי שימוש, שאלו הם מושגים המגנים מבחינה משפטית על בעלי האתר ועל המשתמשים בהתאם. באמצעות פרסום של תנאי השימוש באתר בעמוד התקנון, בעל האתר מציג בפני כל הגולשים המשתמשים באתר את האפשרויות העומדות בפניהם במהלך השימוש בו, וכך הוא מפחית את החשיפה שלו לסיכונים משפטיים כמו הפרת זכויות קניין וצרכן, זכויות פרטיות, לשון הרע וכו'.

בנוסף, תקנון האתר כולל גם סעיף של מדיניות פרטיות בו בעל האתר מתחייב בפני הגולשים לשמור על הפרטיות שלהם, כאשר הם מחליטים לרשום או לשלוח מידע פרטי דרך האתר, למלא את מספר כרטיס האשראי לצורך ביצוע רכישה, להזין את כתובת המגורים שלהם, לציין מידע רפואי או מידע חסוי אחר וכו'.

באמצעות פירוט של סעיפים אלו, בעל האתר מציג למשתמשים אפשרות לשימוש וגלישה באתר איכותי ובטיחותי עבורם, וכן מגן על עצמו מפני חשיפה לתביעות ובעיות משפטיות.

תקנון אתר באנגלית – האם כל אתר חייב כזה?

בכדי לשמור על פעילות עסקית שוטפת ומקצועית, בעל העסק ומקבל השירות מוכרחים לעבוד יחד בתיאום מלא באמצעות נהלים וכללים המחייבים כל אחד מהם. התקנון מאפשר זאת בצורה יעילה במיוחד, ולכן לעיתים עולה הצורך לפרסם תקנון אתר באנגלית לאתרים ישראליים. למרות שאין כל חובה לאתר ישראלי לפרסם תקנון אתר בשפה האנגלית, בנוס לתקנון האתר הרגיל בעברית, מהלך שכזה יכול לתרום לפעילות העסקית כיוון שהוא ימשוך לאתר גולשים ומשתמשים שאינם רק ישראליים.

תקנון אתר באנגלית יהיה הכרחי במיוחד עבור אתרים בבעלות ישראלית שנועדו לתפוצה עבור קהל יעד מכל העולם, עניין שמציב את האתר כאיכותי, מקצועי ונגיש וכן גם מגן על בעליו מפני סיבוכים ובעיות משפטיות.

כיצד מנסחים תקנון אתר באנגלית?

כיוון שתקנון הוא מסמך משפטי לכל דבר ועניין, הניסוח של מסמך כזה צריך להיעשות על ידי עורכי דין מומחים בתחום האינטרנט. כדי שגם תקנון המנוסח באנגלית יהיה בעל תוקף משפטי מתאים, הניסוח שלו צריך להיעשות באמצעות בעל המקצוע המתאים.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

עריכת תקנון אתר

מדיניות אתר היא מערכת כללים המגדירה את ציפיות האתר מחבריה, הגולשים בה ועובדי האתר, את התנהגות האנשים באתר וכולי. כמו כן, עריכת תקנון אתר צריכה

פירוק חברה מקוון
תקנון אתר אינטרנט מחיר

הקמתם לאחרונה אתר אינטרנט חדש לעסק, תחביב או קהל העוקבים שלכם ברשתות החברתיות? לפני שהאתר יעלה לאוויר ויהיה זמין לגלישה חופשית ברחבי הרשת עבור קהל

שינוי תקנון חברה פרטית

מתוך שיקולים משפטיים וכלכליים כאחד, החלטתם לבצע שינוי מהותי לעסק הפרטי שלכם ולהפוך מעוסק מורשה לחברה בע"מ. מהלך שכזה יאפשר לכם לקבל הגנה כלכלית-משפטית מבחינה

תביעת זכויות יוצרים

כבר כמה שנים שאתם מתחזקים בלוג אוכל פופולרי ומצליח המכיל מגוון מתכונים, טיפים, מידע ועצות בתחום הבישול והאפייה הביתית. הביקוש של קהל העוקבים שלכם למתכונים

דוגמא תקנון אתר אינטרנט

הקמה של אתר אינטרנט היא לא פשוטה וכוללת בתוכה שלבים שונים כמו עיצוב, פיתוח, לוגיסטיקה, מערכת סליקה ועוד. על מנת שיהיה לכם אתר יעיל ושתהיו

074-7765923