עריכת תקנון אתר

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

מדיניות אתר היא מערכת כללים המגדירה את ציפיות האתר מחבריה, הגולשים בה ועובדי האתר, את התנהגות האנשים באתר וכולי. כמו כן, עריכת תקנון אתר צריכה לכלול גם הנחיות ברורות המתארות מה נחשב להתנהגות מקובלת ובלתי מקובלת באתר. מה עוד חשוב לדעת? המשיכו לקרוא את המדריך המלא לניסוח ועריכת תקנוני אתרי אינטרנט.

חשבתם פעם על כך שיש קשר בין הצלחה עסקית לבין עריכת תקנון אתר אינטרנט בצורה נכונה ותקפה משפטית? לא רבים חושבים על זה, אבל תקנון והבטחות האתר שלכם אשר תואמים לכל התקנות המשפטיות והאתיות, הם ההיבטים החשובים ביותר של שיווק דיגיטלי. אבל לפני שנבין מה הקשר בין עריכת תקנון אתר אינטרנט לבין שיווק דיגיטלי, בואו נבין מהו תקנון אתר אינטרנט ומה הוא כולל, הנה המדריך המלא לפניכם.

מהו תקנון אתר אינטרנט?

מדיניות האתר היא מסמך המגדיר את הכללים וההנחיות של עסק מקוון. חשוב שיהיה תקנון, כי זה יכול לעזור למנוע בעיות משפטיות ולהגן עליכם מפני נטילת אחריות על אי אלו מקרים שיכולים לעלות לכם בכיס ובמוניטין של העסק שלכם. על מנת לוודא שמדיניות האתר שלכם תקפה מבחינה משפטית, היא צריכה להיות כתובה בשפה פשוטה.

עריכת תקנון אתר גם צריכה להיות נגישה בקלות לכל מי שאולי צריך לדעת את פרטים ולסקור אותה על כל סעיפיה השונים. לפיכך, אפשר להגיד שמדיניות אתר היא מסמך המגדיר כיצד יש לתפעל ולנהל אתר אינטרנט. התקנון כולל כללים וחוקים עבור עובדי האתר, הלקוחות, הגולשים והשותפים של האתר. כמו כן, תקנון אתר אינטרנט גם מגדיר את עמדתה הרשמית של החברה\האתר בנושאים מסוימים כמו פרטיות, זכויות יוצרים, קניין רוחני או הגנת נתונים.

עריכת תקנון אתר צריכה לכלול גם הנחיות ברורות המתארות מה נחשב להתנהגות מקובלת ובלתי מקובלת באתר

כיצד מנסחים תקנון אתר אינטרנט בצורה נכונה?

על מנת ליצור מדיניות אתר שתהיה אפקטיבית בעמידה ביעדי האתר שלכם, עליכם להגדיר בבירור את ערכי החברה\האתר שלכם ואת הצהרת הייעוד העסקי שלכם. זה מה שיעזור לכם להחליט איזו מדיניות חשוב ליישם ואילו כללים ניתן להשאיר מחוץ לתקנון. כמו כן, כדאי גם לוודא שהמדיניות מובנת בקלות על ידי העובדים והלקוחות\הגולשים כאחד, כך שיוכלו לעקוב אחריה בקלות ללא כל בלבול.

ניתן לכתוב מדיניות אתר אינטרנט בדרכים שונות ומגוונות, אך היא תמיד צריכה להיות ברורה, תמציתית ומשקפת את רוח בית העסק\האתר. ולא פחות חשוב, עריכת תקנון אתר צריכה להיות זמינה תמיד לכל מי שצריך לקרוא את החוקים השונים וסעיפי התקנון.

שיווק מקוון וניסוח של תקנון אתר אינטרנט

מה הקשר בין שיווק מקוון לבין עריכת תקנון אתר אינטרנט? זו שאלה שבעלי עסקים רבים שאלו את עצמם. יש הרבה מידע באינטרנט על מה שנדרש כדי ליצור מדיניות יעילה, אבל רוב האנשים לא יודעים איך לגשת לכתיבת תקנון בצורה נכונה. במילים פשוטות, ככל שתהיו ברורים ותמציתיים, תספקו קישור לתנאי השירות של האתר ותהיו שקופים וברורים – כך תשפרו את סיכויי ההצלחה העסקית שלכם.

תארו לכם מה יקרה אם תשקיעו בשיווק מקוון, תייצרו טראפיק רציני לאתר, ולבסוף יתברר לכל אותם גולשים שהאתר אינו מאובטח במדיניות פרטיות ותקנון. האם אותם גולשים ירכשו ממכם מוצרים באתר? סביר להניח שלא. האם אותם גולשים יתרשמו ממכם ברצינות ויחזרו לבקרכם בעתיד? אולי לא. וזו הסיבה לכך שחשוב לערוך ולנסח נכון את התקנון של האתר.

עריכת תקנון אתר גם צריכה להיות נגישה בקלות לכל מי שאולי צריך לדעת את פרטים ולסקור אותה על כל סעיפיה השונים

גרמו לגולשים באתר להרגיש בטוחים והגבירו מכירות

חשוב שיהיה ניסוח מקצועי של מדיניות האתר, כי זה לא רק גורם למבקר באתר להרגיש בטוח, אלא גם עוזר בהגדלת ההמרות. ובהיבט זה של הדברים, הקשר בין שיווק מקוון לניסוח מקצועי של מדיניות האתר הוא ששניהם עוזרים להגדיל את שיעורי ההמרה בכך שהם גורמים למבקר להרגיש בטוח באתר.

בסופו של דבר, הפואנטה של שיווק מקוון והפואנטה של תקנון אתר הן, ששני ההיבטים האלו הכרחיים למשיכת ושימור לקוחות. ללא אלו, הגולשים יימנעו מלבקר באתר שלכם וכמובן שגם לא יחזרו לגלוש בו בשנית ובשלישית.

טיפים לעריכת תקנון אתר אינטרנט

על מנת ליצור עריכת תקנון אתר מוצלחת, יש להחליט תחילה על סוג התוכן המותר. לאחר מכן, קחו בחשבון את כל ההנחיות לנושא, כגון אילו סוגי תמונות מותרות ואילו סוגי שפה מתאימים לאתר שלכם ובהתאם לגולשים בו. לאחר מכן, החליטו כמה זמן המדיניות תהיה בתוקף ומה ההשלכות שיהיו להפרתה.

לבסוף, צרו תמיד מסמך הכולל את כל המרכיבים הללו ושתפו אותו עם חברי הצוות שלכם, כדי שיוכלו לעיין בו לפני היישום של עבודתם באתר. בתוך כך, מדיניות אתר היא מסמך המתאר כיצד החברה\אתר שלכם יפעלו באינטרנט. יש לנסח את התקנון במטרה להגן על העסק שלכם, על המוניטין שלו, על העובדים בו ועל הלקוחות שלכם.

על מנת ליצור עריכת תקנון אתר מוצלחת, יש להחליט תחילה על סוג התוכן המותר

עריכת תקנון אתר בהתאם לכללי גוגל

למה עריכת תקנון אתר אינטרנט חייבת להתבצע לפי הכללים של GOOGLE? ובכן, צריך לפעול כך כדי לשמור על שלמות האתר ועל דירוגו בדפי תוצאות של מנועי החיפוש, כמו גם להימנע מעונשים בגין הפרות של הנחיות גוגל.

בנוסף, יש צורך לעמוד בדרישות החוק והתקנות הרלוונטיות של כל מדינה ובהתאם לחוקי האינטרנט בה. כמו כן, אתם תצטרכו לעמוד בתנאים וההגבלות שהוטלו על ידי שותף הפרסום שלכם (במידה שפרסמתם), שזהו כמובן, גוגל. ובכדי לשמור על אתר האינטרנט שלך מפני הונאות מקוונות, תצטרכו עריכת תקנון אתר לפי הנחיות גוגל.

איך משיגים תקנון אתר אינטרנט?

יש לכם כמה אפשרויות עיקריות כדי להשיג תקנון אתר אינטרנט מנוסח היטב. אחת, פנייה לסוכנות דיגיטל שתבצע עבורכם עריכת תקנון אתר. אופציה שנייה, להוריד תקנון בחינם מהאינטרנט ולבצע בו את השינויים הנדרשים לכם. אופציה שלישית, לפנות לעורך דין ולבקש ממנו שיערוך וינסח עבורכם תקנון אתר אינטרנט ברוח העסק\האתר שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

פירוק חברה מקוון
תקנון אתר אינטרנט מחיר

הקמתם לאחרונה אתר אינטרנט חדש לעסק, תחביב או קהל העוקבים שלכם ברשתות החברתיות? לפני שהאתר יעלה לאוויר ויהיה זמין לגלישה חופשית ברחבי הרשת עבור קהל

תקנון אתר באנגלית

תהליך בנייה והקמה של אתר אינטרנט הוא איננו דבר פשוט, ונוסף לעניינים הטכניים הנוגעים לשלבי הקמת האתר – קיימים גם עניינים ופרוצדורות נוספות העוסקות בצד

שינוי תקנון חברה פרטית

מתוך שיקולים משפטיים וכלכליים כאחד, החלטתם לבצע שינוי מהותי לעסק הפרטי שלכם ולהפוך מעוסק מורשה לחברה בע"מ. מהלך שכזה יאפשר לכם לקבל הגנה כלכלית-משפטית מבחינה

תביעת זכויות יוצרים

כבר כמה שנים שאתם מתחזקים בלוג אוכל פופולרי ומצליח המכיל מגוון מתכונים, טיפים, מידע ועצות בתחום הבישול והאפייה הביתית. הביקוש של קהל העוקבים שלכם למתכונים

דוגמא תקנון אתר אינטרנט

הקמה של אתר אינטרנט היא לא פשוטה וכוללת בתוכה שלבים שונים כמו עיצוב, פיתוח, לוגיסטיקה, מערכת סליקה ועוד. על מנת שיהיה לכם אתר יעיל ושתהיו

074-7765923