תעודת רישום עמותה – כך תקבלו תעודת רישום עמותה בקלות ובמהירות!

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

כיום פועלות בישראל עשרות אלפי עמותות העוסקות בשלל תחומים. חושבים להקים עמותה משלכם? הגעתם למקום הנכון. השורות הבאות תלמדו להכיר או אופייה של העמותה בישראל, את הליך רישום העמותה, את תנאי הסף שתהיו חייבים לעמוד בהם, את עלויות הרישום וכן את אפיקי הרווח הגדולים ביותר בעזרתם עשרות אלפי עמותות בישראל מצליחות להחזיק כמות גדולה של עובדים, משרדים, רכבי חברה ואנשי מקצוע בתחומם. אז ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי עמותה היא גוף שנועד לקדם שלל מטרות ללא מטרת רווח. אם אתם רוצים להקים גוף עסקי ורווחי שישרת את הרעיון/המטרות שלכם, עמותה היא לא התשובה עבורכם. חושבים לקדם אג'נדה? להקים עמותה לסיוע לקשישים? לאיסוף כלבים נטושים או אף לקידום משחקי כדורגל שכונתיים? עמותה בישראל תוכל לסייע לכם בכך. אז מאיפה מתחילים?

אתם חייבים לגייס 7 בגירים לעמותה שלכם!

ראשית, חשוב לדעת שכל עמותה בישראל חייבת לכלול 7 חברים בגירים לכל הפחות. החוקה בישראל מאפשרת אף לשני בגירים בלבד להקים עמותה, מה שגורם ללא מעט בלבול. אנשים רבים שבודקים את החוקה מגלים כי הם יכולים להקים עמותה הכוללת שני בגירים בלבד, אך נתקלים בבעיה כשמגיעים לשלב הרישום ברשויות המס בישראל. לכן, חשוב שתדעו כי על אף שהחוקה בישראל מאפשרת להקים עמותה הכוללת שני בגירים בלבד, רשויות המס בישראל דורשות 7 בגירים לכל הפחות. אז בשלב הראשון בדרך לקבלת תעודת רישום עמותה אתם חייבים לגייס 7 בגירים לכל הפחות שרוצים להצטרף לעמותה שלכם. גייסתם 7 בגירים? אתם מוכנים לעבור לשלב הבא, שלב הרישום הבירוקרטי לקבלת תעודת רישום עמותה.

אז בשלב הראשון בדרך לקבלת תעודת רישום עמותה אתם חייבים לגייס 7 בגירים לכל הפחות שרוצים להצטרף לעמותה שלכם.

הצלחתם לגייס שבעה חברים? המשיכו לשלבי הרישום המקוון

לאחר שהשלמתם את שלב הגיוס בהצלחה, ניתן לעבור לשלב הבירוקרטיה הכולל מילוי טפסים. עד לפני מספר שנים בודדות אנשים רבים שרצו לקבל תעודת רישום עמותה נדרשו לעבור הליך ארוך ומורכב הכולל מעבר בין משרדים שונים ומילוי לא מעט טפסים. כיום, הליך הרישום לקבלת תעודת רישום עמותה הפך פשוט במיוחד, כך שאתם יכולים להשלים אותו ללא צורך ביציאה מהבית. איך עושים את זה? פשוט מורידים את טפסי הרישום הנדרשים מאתר רשם החברות של משרד המשפטים, ממלאים את כל הנדרש ושולחים בחזרה. לפני שתתחילו בהליך מילוי הטפסים לטובת קבלת תעודת רישום עמותה, כדאי שתכירו את הטפסים שאתם נדרשים למלא.

הטפסים שאתם נדרשים למלא במסגרת הליך תעודת רישום עמותה הם:

  • מיקום העמותה
  • שם העמותה
  • מטרת פעילות העמותה
  • תקנון העמותה

שלב עריכת תקנון העמותה הוא אחד השלבים החשובים בהקמת עמותה מצליחה לאורך שנים

אנשים רבים נוטים להקל ראש בעריכת תקנון העמותה במטרה לקדם את הליך הרישום ולקבל תעודת רישום עמותה במהירות המרבית. אך חשוב להדגיש ולומר כי תקנון העמותה הוא תקנון מחייב בעל תוקף משפטי. עמותות רבות בישראל שמצליחות להשלים את כלל המטרות שלהם המשך שנים ארוכות מסבירות כי תקון העמותה מסייע להן להתמודד עם אי הסכמות על הצד הטוב ביותר. רוצים להבטיח את הצלחת העמותה שלכם? חשוב מאוד להקפיד לערוך תקנון עמותה מדוייק ומותאם לצרכים שלכם הכולל את כלל הסעיפים שימנעו אי הסכמות בעתיד. תקנון מקצועי נערך בסיועו של עורך דין מיומן ומנוסה בתחום. בחירה נכונה של עורך דין מקצועי תבטיח לכם תקנון שישמור על כל ערכי העמותה ויפתור כל אי הסכמה עתידית בין כלל חבריה.

עד לפני מספר שנים בודדות אנשים רבים שרצו לקבל תעודת רישום עמותה נדרשו לעבור הליך ארוך ומורכב הכולל מעבר בין משרדים שונים ומילוי לא מעט טפסים.

כל ההוצאות שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו בשלבי התהליך

רוצים עורך דין מקצועי להליך עריכת תקנון העמותה שלכם? הדבר כרוך בהוצאות שחשוב שתביאו בחשבון כבר לשלב הרישום לקבלת תעודת רישום עמותה. אנשים רבים שרוצים להקים עמותה לא מביאים בחשבון את כלל ההוצאות הנדרשות, מה שגורם להם להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות שיכולות לערער את רישומה של העמותה. אז על אף שעמותה היא גוף שלא למטרות רווח, היא מצריכה מבעליה לשלם אלפי שקלים כבר בהליכי רישום וקבלת תעודת רישום עמותה. לפני שתתחילו בהליך הרישום, חשוב שתכירו את כל ההוצאות המרכזיות שחשוב להביא בחשבון כבר בשלבים הראשונים של פעילות העמותה שלכם.

ההוצאות המרכזיות שחשוב שתביאו בחשבון:

שירות עלות
אגרה המשולמת באופן קבוע עבור רישום עמותה 816 שקלים
אגרה שנתית וקבועה עבור פעילות העמותה – יש לשלם עד 31 במרץ מידי שנה. 1,303 שקלים
אגרה שנתית ששולמה לאחר 31 במרץ (באיחור) 1,592 שקלים
שכר טרחה לעורך דין מקצועי בסיוע שלבי רישום עמותה משתנה בין עורכי הדין השונים, כ 2,000 שקלים מינימום. חשוב לציין שישנם עורכי דין המסייעים לעמותות עם מטרות מיוחדות ומעניקים שירותי סיוע של רישום עמותה ללא תשלום

מניין הכסף? עמותות פועלות ללא מטרות רווח, אך אלה אפיקי ההכנסה המרכזיים שאתם חייבים להכיר

ההוצאות הללו מסתכמות בכמה אלפי שקלים לרישום עמותה בישראל. חשוב לדעת כי כיום יש לא מעט עורכי דין מקצועיים בתחום המסייעים לבעלי עמותות רבים בשלבי הרישום. מתכוונים להקים עמותה למטרות חברתיות שונות? ייתכן שתצליחו למצוא עורך דין מקצועי שיהיה מוכן להעניק לכם את שירותיו ללא תשלום. שירות עורך הדין אינו מורכב במיוחד ולכן ישנם כאלה המסייעים לבעלי עמותות בתחילת דרכם. אך מעבר לתשלומים הראשוניים, עמותות רבות בישראל כוללות אלפי עובדים, משרדים, רכבים ואנשי מקצוע מיומנים בתחומם, מה שמחייב הוצאות גדולות במיוחד. מניין הכסף? אז עמותות בישראל פועלות שלא למטרות רווח, אך בכל זאת יש מספר אפיקי הכנסה גדולים שמסייעים להתקיימותן של העמותות. ריכזנו עבורכם את אפיקי ההכנסה הגדולים ביותר.

רוצים עורך דין מקצועי להליך עריכת תקנון העמותה שלכם? הדבר כרוך בהוצאות שחשוב שתביאו בחשבון כבר לשלב הרישום לקבלת תעודת רישום עמותה.

אפיקי ההכנסה הגדולים ביותר של עמותות בישראל:

דמי חבר של כל חברי העמותה אפשרות המימון הראשונה בעזרתה עמותות רבות בישראל מצליחות לפעול באופן שוטף היא דמי חבר של כלל חברי העמותה. חשוב להדגיש כי דמי חבר אינם גבוהים ולכן ברוב המקרים הם לא יאפשרו להעמיד עמותה פועלת ומתפקדת ללא מקור הכנסה נוסף.
הגשרת בקשה לתמיכה כספית מהמדינה אפשרות נוספת למימון עמותות היא הגשת בקשה לסיוע כלכלי מהמדינה. חשוב להדגיש כי הגשת בקשה זו מתאפשרת רק לאחר שנתיים של פעילות במימון עצמי בלבד. כמו כן טפסי הבקשה מחייבים את העמותה לעמוד במספר תנאים ברורים, כך שאפשרות זו אינה מתאימה לכלל העמותות בישראל.
תרומות עמותות רבות בישראל בפרט ובעולם בכלל מצליחות לפעול באופן שוטף בעזרת תרומות. איך מגיעים לתורמים? רוב ככל התרומות מגיעות מקרנות פילנטרופיות אליהן ניתן להגיש בקשה מסודרת למטרת תרומה.
מימון עצמי של מקימי העמותה אפשרות נוספת היא מימון עצמי של מקימי העמותה. כיום יש לא מעט עמותות עצמאיות המממנות את כל שירותיהן בכוחות עצמן. אפשרות זו אינה מתאימה לכל מקימי עמותה.

אישור ניהול תקין – כך עמותות רבות מקבלות סיוע מטעם המדינה

רוצים ליהנות מסיוע כלכלי מטעם המדינה? חשוב שתכירו את אישור ניהול תקין. המדינה עורכת בדיקה על כל התנהלותה הכלכלית של העמותה במטרה לוודא שהיא יכולה להעניק לה סיוע כלכלי שישרת את העמותה, ולא את בעליה. במסגרת אישור ניהול תקין המדינה מגבילה את שכר בעלי העמותה, בודקת את השימוש ברכסי העמותה, עוקבת אחר פעילותה הכלכלית של העמותה ועוד. עמדתם בכל תנאי הבדיקה? תהיו זכאים לקבל סיוע כלכלי מטעם המדינה.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

074-7765923