עלות הקמת חברה בסינגפור

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

בהיותנו בוחרים להקים חברה חברה בסינגפור, מומלץ לבחור גורם ייצוגי שילווה אותנו בתהליך. מומלץ לבחור חברה המתמחה בשירותים פיינסים בינלאומיים בכדי שתסייע לנו בתהליך הקמת חברה בסינגפור. שירות כזה יסייע לכם לחסוך זמן רב, תהליכים בירוקרטיים שאין לכם בהם כל צורך ואפילו לא תצטרכו לצאת מחוץ לגבולות ישראל. הקמת חברה בסינגפור היא תהליך המתאים לבעלי עסקים, יזמים ישראלים וכל מי שרוצה לנסות את מזלו במקום אחר שנחשב לחזק מאוד מבחינה כלכלית.

מה כולל שירות של הקמת חברה בסינגפור?

בכדי להקים חברה בסינגפור, כאמור מומלץ לבחור במומחה או בחברה שתייצג אתכם בתהליך. בדרך כלל השירות כולל מילוי של כלל

הקמת חברה בסינגפור היא תהליך המתאים לבעלי עסקים, יזמים ישראלים וכל מי שרוצה לנסות את מזלו במקום אחר בעלות אחרת
 

הטפסים הנדרשים לצורך הקמת חברה בסינגפור תוך התנהלות אל מול רשם החברות המקומי. אמורים לסייע לכם ולחבר אתכם לאנשי מקצוע מתאימים בתחום כמו למשל רואה חשבון, עורך דין ועוד. השירות כולל גם מתן עזרה בפתיחת חשבון בנק בסינגפור עבור החברה וזאת נעשה בהתאם לסוג הפעילות שלה. השירות כולל בין השאר גם:

  • איתור של השירותים אותם מספקים משרדים באזור כמו שירותי מזכירות, דואר וכדומה.
  • תשלום של אגרות על פי הדרישות של עיריית סינגפור בהתאם לסוג וגודל החברה שאתם מקימים.
  • עזרה באיתור שירותי נאמנות.

מידע חשוב שכדאי להכיר עוד לפני שמקיבמים חברה בסינגפור?

לפני שאתם בוחרים להקים חברה בסינגפור, הנה קצת מידע ששווה להכיר. ראשית כל, סינגפור היא עיר אשר ממוקמת בדרום מלזיההטפסים הנדרשים לצורך הקמת חברה בסינגפור תוך התנהלות אל מול רשם החברות המקומי בגבול עם מדינת אינדונזיה. השטח שלה עומד על 700 מ“ר וסביבה שרשראות של איים. סינגפור נחשבת למדינה עם חוקים נוקשים בהשוואה למדינות המעבר. למשל, אנשים המבצעים עבירות סמים חמורות עלולים לקבל עונש מוות. הכלכלה של סינגפור מבוססת על תעשיות כלכליות ועל תעשיית הספנות. בעשור האחרון סינגפור מירכזה את עצמה בתור מדינת סחר בינלאומית ונחשבת לאחת המדינות המובילות ביבשת אסיה בתחום הבנקאות הפרטית.

מיסים חיסיון ובעלי מניות הקשורים להקמת חברה בסינגפור

מערכת המיסים בסינגפור מאוד מקלה וזאת בכדי למשוך כמה שיותר משקיעים איכותיים למדינה שלה. כל הכנסה של החברה שהמקור שלה הוא מחוץ לסינגפור, לא מחייב במס. בנוסף, הכנסות שכן חייבות במס ניתנות להפחתה באמצעות כל מיני סעיפים שקיימים בחוקי המיסים של סינגפור. אם תבחרו חברה מקצועית, יסודית, יעילה ומדויקת, תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף ולהבין איך עניין המיסים פועל שם. בהיבט של חיסיון, סינגפור נחשבת לאחת המדינות המובילות בהקפדה על החוקים הקשורים לסודיות בנקאית.

רשויות סינגפור לא מוסרות מידע למדינות אחרות, אפילו לא לארצות הברית  וכל פרטי החברה הרלוונטיים גלווים עבור הציבור ברשתלגבי העלות של הקמת חברה בסינגפור, חשוב להבין כי העלות גבוהה, זאת בכדי שניתן יהיה לשמור על פעילות ברמה גבוהה החברות. אם רוצים אפשר לעשות שימוש בשירותי נאמנות במטרה להסתיר את הבעלות של החברה.

מה לגבי שם החברה אותה מקימים בסינגפור?

למעשה, תוכלו לבחור כל שם לחברה שלכם, אלא אם כן השם הזה קיים או דומה לשם של חברה עם פעילות זהה. יש מילים שסינגפור אוסרת לשלב כמו בנק, נאמנים, חסכונות, אוניבריסטה ועוד. אי אפשר לקיים קשר לממשלה או לבחור שם עם רמיזה לתחום הבנקאות הפיננסית. לכל חברה אותה מקימים בסינגפור חייבים למנות לפחות בעל מניות אחד והוא יכול להיות אדם יחיד או חברה ממקום אחר בעולם. בנוסף, יש לבחור דירקטור אחד מקומי שהוא גם בעל המניות והחברה חייבת לבחור מזכיר מקומי (לא חברה אלא אדם פרטי).

מה בהיבט של דוחות כספיים ושירותי נאמנות בהקמת חברה בסינגפור?

אם בעלי החברה לא רוצים להופיע ברישומים, צריך למנות גם נאמנים לנאמנות ודירקטורים, זאת בכדי לשמור על אנונימיות. חברות שישכאשר מקימים חברה בסינגפור,אם בעלי החברה לא רוצים להופיע ברישומים, צריך למנות גם נאמנים לנאמנות ודירקטורים, זאת בכדי לשמור על אנונימיות להן מחזור שנתי שלמעלה מ-5 מיליון דולרים סינגפורים, מחוייבות להגיש דוחות עם בקרה באמצעות גישה לרואה חשבון. מחזורים נמוכים מכך מאפשרים הגשת דוחות ללא בקרה של רואה חשבון.

איך מתבצע רישום חברה בסינגפור?

כל חברה אותה מקימים בסינגפור מקבלת מעמד גבוה, זאת אם משווים למדינות אחרות. הרשם בסינגפור מאוד מקפיד על תהליכי רישום אופטימליים ולכן חייבים לבחור משרד מתאים, מזכיר, ממונים ודירקטורים.

אם מדברים על העלות של הקמת חברה בסינגפור, חשוב להבין כי העלות גבוהה, זאת בכדי שניתן יהיה לשמור על פעילות ברמה גבוהה. סינגפור נחשבת למרכז פיננסי חזק מאוד והיא מוכיחה את עצמה שנה אחר שנה, לכן מדובר בהחלטה טובה, רק חשוב לעשות את התהליך בצורה יסודית ומקצועית.

דברים שלא ידעתם על סינגפור ושווה להכיר:

  • הסינגפורים מגדילים את השטח של המדינה שלהם על ידי ייבוא עפר ממדינות אחרות שכנות ויוצרים עוד קרקע בזמן שהים עובר תהליכי ייבוש טבעיים.
  • מדובר באחד היעדים הכי משמעותיים בעולם בתחום מרוצי הפורמולה
  • בסינגפור צבא מתקדם ופעיל מאוד. כמו בישראל, מדובר בשירות חובה החל מגיל
  • סינגפור נחשבת לאחת המדינות הכי מתפתחות וחזקות מבחינה כלכלית ביבשת אסיה.

כדי להקים חברה בסינגפור שווה להכיר נושאים נוספים כמו חוקי חברות רלוונטיים, מטבעות פיננסים, שיעורי מס חברות ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תרגום מסמכי חברה

בשעה טובה התקדמתם ליצירת שיתופי פעולה עם חברה בינלאומית גדולה שנמצאת בחו"ל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות להרחיב את הפעילות העסקית של החברה שלכם, להגיע לקהל

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה באסטוניה
הקמת חברה באסטוניה

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות בחו"ל, מסיבות שונות כאשר המרכזיות ביניהן יהיו נוחות ומיסים. כך גם באסטוניה שממוקמת באזור הבלטי שבצפון אירופה. אז למה להקים

הקמת חברה במקלטי מס
הקמת חברה במקלטי מס

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות במדינות שונות ברחבי העולם. יש לכך סיבות שונות. אחת הסיבות לכך היא להוריד את שיעור המס שיש לשלם על ידי

074-7765923