שיתוף רואה חשבון הקמת חברה

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

ישראלים רבים בוחרים להקים חברה בע"מ כדי להצליח ולצמוח ולהגשים את שאיפותיהם. גם כאלו שכבר הינם בעלי עסקים ורוצים לקפוץ לליגה של הגדולים – עושים זאת. התהליך עצמו של הקמת חברה לעיתים יכול להיות סבוך ובטח אין לנו את היכולת להשקיע מחשבה רבה ואנרגיות בנושא, בתקופה עמוסה כמו של תחילת חיי החברה. למרות הרצון העז של המוסדות הרלוונטיים להקל במעט את התהליך, רובו ככולו עמוס בבירוקרטיה, הגשת מסמכים ותצהירים רבים ועוד דברים המבזבזים כסף וזמן רב, ביחוד בתקופה הקריטית של תחילת הדרך עבור החברה.

ישנם כמה גופים היכולים לסייע לכם בהקמת חברה. ניתן ללכת למשרדי עורכי דין, ניתן להיעזר במשרד רואה חשבון הקמת חברה וניתן לפנות לחברות מתמחות, המאגדות בתוכם אנשי מס, עורכי דין, חשבונאים וכד' והם אלו שיתכללו עבורכם את הכל. לרוב חברות אלו, ישנה גם אפשרות לבצע את התהליך כולו באופן מקוון ובלי לצאת מהבית. כך התהליך הופך למהיר הרבה יותר וגם לזול יותר.

רואה חשבון הקמת חברה בע"מ

בישראל ישנם כמה סוגי חברות אבל מה שמעניין אותנו והיא גם צורת ההתאגדות הנפוצה בישראל היא של חברה בע"מ. חברה בע"מ היאהאנשים שמבינים בצורה הטובה ביותר הם רואי החשבון ובזה הם מתעסקים במשך כל הקרירה המקצועית שלהם חברה מוגבלת במניות, כאשר לרוב, ישות בעלי החברה מופרדים מישות החברה עצמה ואחריותם על חובות החברה מוגבלת יחסית. לפתיחת חברה בע"מ יתרונות רבים. היתרון הבולט הוא במדרגות המס שהן נוחות יותר עבור חברות. מס זה הוא קבוע והוא זהה גם על חלוקת דיבדנידים כך שבסופו של דבר הוא יהיה מופחת לעומת מס שישלם בעל עסק עצמאי שאינו בעלים של חברה בע"מ.

בנוסף, ההכנסות מהחברה מגיעות לחשבון החברה, ולא לחשבון הפרטי של הבעלים. כך שלמעשה, הבעלים הוא שכיר ל החברה וכתוצאה מכך זוכים גם להטבות במ"ה, ביטוח לאומי, מענקי פרישה ועוד. יתרונות אלו הם חשבונאים בעיקרם ועוסקים בנושאי מס וחשבונאות. האנשים שמבינים בצורה הטובה ביותר הם רואי החשבון ובזה הם מתעסקים במשך כל הקרירה המקצועית שלהם. זוהי גם הסיבה בגינה שיתוף רואה חשבון הקמת חברה – יהיה צעד נבון.

שירותי רואה חשבון הקמת חברה

רואה החשבון יכול לבצע עבורכם את כל ההתנהלות מול רשם החברות וחשוב מכך, מול רשויות המס. הוא יסייע לכם גם בשם החברהבעת הקמת חברה, רואה החשבון יכול לבצע עבורכם את כל ההתנהלות מול רשם החברות וחשוב מכך, מול רשויות המס ובדיקת תקינותו וגם בכל הקשור להכנת תקנון החברה המפורט, מילוי טפסי הבקשה השונים, תשלום האגרה ועוד.

לאחרונה,  המדינה מאפשרת כעת גם לראוי חשבון לבצע את אימות החתימה – דבר שמקל מאוד ולא מחייב מעורבות של עורכי דין. לרואה חשבון גם יתרון נוסף, שכן נדרשת גם התעסקות מול מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי וכד' בעניינים ודברים כמו פתיחת תיק, תיק ניכויים ועוד. בנקודה זו מגיע היתרון המכריע של רואה החשבון. הוא מבין בנושאים הפיננסים, החשבונאים והמיסויים והוא יכול לתת לכם את הליווי הטוב ביותר, כאשר המטרה היא גם לעשות את זה מהיר ונוח אבל גם לבחור בצורת ההתאגדות, באופניה ולנקוט בפעולות שיקלו עליכם גם בענייני המס הנוכחיים והעתידיים.

עלות רואה חשבון הקמת חברה

אין מספר קסם קבוע של עלות הקמת חברה בסיוע רואה חשבון שכן הדבר נגזר מסוג, נתוני והיקף החברה והדברים שיש לבצע כדי להקים אותה בצורה הטובה ביותר. יש לזכור שחלק מרואי החשבון גם יכללו בחבילה  הכנת דוחות ומאזנים, שעלות הכנתם אלפי ₪ (תצטרכו לעשות אותם בכל מקרה).

כאמור, חלק ניכר מהתהליך ניתן לבצע בקלות באופן מקוון שגם עשוי להיות מעט יותר זול. כאשר אתם מזינים בכמה לחיצות עכבר מסמכים ראשוניים באתר אינטרנט ייעודי ומאחוריי הקלעים, צוות רחב ומומחה של רואי חשבון, עורכי דין ומומחים משפטיים, פיננסיים ורגולטוריים, מקדם לכם את כל הנושא בצורה מקצועית. לרוב, בתוך פרק זמן קצר במיוחד של ימים בודדים, כבר ניתן לקבל תעודת התאגדות.

חשוב לזכור שלצוות מלווה שכזה שמלווה על ידי רואה חשבון הקמת חברה יתרון לא רק בגיבוש המדיניות הפיננסית והמיסים של החברה בשלב בו העסק או החברה כבר פועלים ורצים ומייצרים הכנסות. יש חשיבות רבה כבר לשילובם עוד בתחילת הדרך- בשלב התכנוני. זה לא יחסוך לך רק את הקושי הבירוקרטי בהתנהלות מול רשויות המס בישראל אלא גם יסייע לך לפתוח בצורה קלה ונכונה יותר את העסק, דבר שיסייע לך בהצלחה העתידית.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תשלום אגרת הקמת חברה
תשלום אגרת הקמת חברה

כאשר מקימים חברה יש לשלם אגרה בעת מעמד הרישום ומרגע שהחברה מוקמת יש לשלם אגרה שנתית. אך מדוע יש לשלם אגרה ומה גובה תשלום אגרת

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה חלוקת מניות
הקמת חברה חלוקת מניות

הקמת חברה היא תהליך שכולל בתוכו שלבים רבים ביניהם רישום החברה אצל רשם חברות, מילוי טפסים שונים, תשלום אגרה וחלוקת מניות. חלוקת המניות יכולה להתבצע

הסכם שותפות הקמת חברה
הסכם שותפות הקמת חברה

כאשר מקימים חברה עם שותפים יש לחתום על הסכם שותפות. הסכם השותפות הוא בעל חשיבות רבה והוא למעשה מסכם את כל הפרטים החשובים עבור השותפים

074-7765923