עריכת צוואה מחיר-מחירון עריכת צוואה

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

עריכת צוואה מחירעריכת צוואה היא פעולה שנערכת על מנת ליצור מסמך המכיל את הוראותיו האחרונות של אדם. הצוואה כוללת את אופן חלוקת הרכוש של האדם לאחר פטירתו. עריכת צוואה מתבצעת בארבע אפשרויות- בפני עדים, בפני רשות, בכתב יד או בעל פה. לכל אחת מהאפשרויות הללו יהיו עלויות כספיות שונות. על מחירון עריכת צוואה נרחיב במאמר הבא. 

 

עריכת צוואה מחיר-מחירון עריכת צוואה: מהי עריכת צוואה?

עריכת צוואה היא פעולה שמתבצעת על ידי מצווה במטרה ליצור מסמך שכולל את ההוראות של אדם בנוגע לאופן חלוקת רכושו לאחר פטירתו. עריכת צוואה מתבצעת על ידי רישום הוראות או אמירות הוראות של המצווה. הצוואה תקבע מי יהיו היורשים וכיצד יחולק הרכוש של הנפטר. ניתן לבצע עריכת צוואה לבד או על ידי עורך דין. מומלץ לבצע עריכת צוואה על ידי עורך דין על מנת להתכונן למצב בו תהיה התנגדות על הצוואה בידי צאצאים, בני זוגם, ילדיהם וכל המשפחה המורחבת. 

עריכת צוואה מחיר-מחירון עריכת צוואה: החשיבות של עריכת צוואה

לעריכת צוואה באופן מקצועי על ידי עורך דין יש חשיבות רבה. הצוואה למעשה כוללת את כל רכושו של האדם ואת האופן בו יחולק ליורשים שיבחר. הצוואה היא מסמך משפטי המאפשר לאדם לקבוע מי יהיו היורשים שלו וכיצד יחלק את עיזבונו לאחר פטירתו. המצווה יכול לקבוע כי היורשים יהיו שונים מיורשים על פי דין ועל ידי הצוואה המצווה יוכל לסטות מהוראות חוק הירושה בהתאם לרצונו. עריכת צוואה היא לא פעולה פשוטה ואין להפחית מערכה. לכן, מומלץ לבצע את הפעולה על ידי עורך דין מומחה לתחום הירושה ולא להסתפק בנוסח כללי מהאינטרנט. 

קראו עוד: צו קיום צוואה מחיר

עריכת צוואה מחיר-מחירון עריכת צוואה: אפשרויות עריכת צוואה 

כפי שציינו קודם, קיימות ארבע אפשרויות לעריכת צוואה- 

  • עריכת צוואה בפני עדים

עריכת צוואה בפני עדים היא האפשרות הנפוצה ביותר. באפשרות זו מחתימים שני אנשים ללא אינטרס על הצוואה על מנת שתהיה אמינה משפטית. במצב כזה ניתן לערוך את הצוואה באופן עצמאי או על ידי עורך דין. 

  • עריכת צוואה בפני רשות

עריכת צוואה בפני רשות נחשבת לאופציה נפוצה ואמינה. במצב כזה הצוואה מצריכה אישור של רשות משפטית- שופט/ דיין בבית דין רבני/ רשם הירושות/ נוטריון. עריכת צוואה בפני רשות מצריכה תשלום אגרה על קבלת האישור. 

  • עריכת צוואה בכתב יד

עריכת צוואה בכתב יד מתבצעת על ידי עורך הצוואה ונכתבת בכתב ידו. מהסיבה הזו מדובר בעריכת צוואה שלא כוללת עלות כלל. עם זאת, יש לקחת בחשבון שאמינותה של צוואה בכתב יד יכולה להיות מוטלת בספק ואפילו להתבטל במקרים מסוימים. 

  • עריכת צוואה בעל פה

עריכת צוואה בעל פה היא אפשרות נדירה במיוחד. עריכת צוואה בעל פה מתבצעת כאשר עורך הצוואה על ערש דווי ולא יכול לכתוב את הצוואה בעצמו. במצב כזה יש להשמיע את הצוואה בפני שני עדים שיכתבו את דבריו במסמך זיכרון דברים. את המסמך יש להפקיד אצל רשם הירושות בתוך חודש ולשלם אגרת הפקדה. 

  • עריכת צוואה הדדית

אפשרות נוספת שלא ציינו קודם היא עריכת צוואה הדדית. בניגוד לצוואה רגילה, צוואה הדדית היא צוואה בה שני בני זוג מחליטים להוריש את רכושם אחד לשני במקרה של פטירה. מדובר בצוואה מעט מורכבת יותר ולכן בדרך כלל תעלה יותר. 

כמה יעלה?

קשה לענות באופן חד משמעי מה המחיר של עריכת צוואה מאחר שמשתנה בהתאם לגורמים שונים. יש מספר גורמים שעלולים להשפיע על המחיר של עריכת צוואה, כאשר אחד המרכזיים בהם הוא מורכבות הצוואה. כלומר, ככל שהצוואה מורכבת יותר, כלומר ככל שיש יותר רכוש ויותר הוראות חלוקה, כך המחיר יעלה. במידה שיש נכסים, חשבונות בנק, חסכונות או כל דבר אחר בחו"ל המורכבות תעלה יותר ותשפיע על המחיר בהתאם. באופן ממוצע המחיר לעריכת צוואה ינוע בין 1,200 ל-1,500 שקלים אך עבור עריכת צוואה מורכבת יכול להגיע ל3,000 שקלים או יותר. 

גורם נוסף שעלול להשפיע על המחיר של עריכת צוואה הוא האם יש צורך בהגעתו של עורך הדין עד הבית. ישנם מקרים בהם עורך הצוואה מתקשה להגיע למשרד עורך הדין וצריך שעורך הדין יגיע אליו הביתה. במצב כזה יש לצפות תוספת במחיר של בין 500 ל-700 שקלים, בהתאם למרחק ולזמן.

ריכזנו לכם את המחיר עבור אפשרויות הצוואה השונות-  

  • עריכת צוואה בפני עדים- במידה שתבחרו לערוך צוואה בפני עדים על ידי עורך דין יהיה עליכם לשלם לעורך הדין. טווח המחירים לעריכת צוואה בפני עדים על ידי עורך דין עומד בין 1,500 ל-2,000 שקלים לא כולל מע"מ. כמובן שמורכבות הצוואה תשפיע על המחיר. במידה שהצוואה מורכבת המחיר יכול להגיע ל-3,000 שקלים או יותר. 
  • עריכת צוואה בפני רשות- במידה שאתם בוחרים בעריכת צוואה בפני שופט/ דיין בבית הדין הרבני/ רשם הירושות יש לשלם אגרה. מחיר האגרה עומד על 235 שקלים. במידה שתבחרו לערוך צוואה בפני נוטריון יהיה עליכם לשלם לנוטריון 243 שקלים לחתימה של אדם יחיד ועוד 124 שקלים לכל חתימה נוספת. במידה שהנוטריון יערוך את הצוואה כולה, יהיה עליכם לשלם על עריכת הצוואה ולא רק על אישורה. במצב כזה יש לשלם בין 1,200 ל-1,500 שקלים על עריכת הצוואה. 
  • אגרת הפקדה- לאחר עריכת צוואה יש להפקיד אותה אצל רשם הירושות. בצוואה בעל פה חלה חובת הפקדה ובשאר הצוואות ניתן לבחור האם להפקיד או לא. אגרת ההפקדה עומדת על 106 שקלים. 
  • עריכת צוואה הדדית- מחיר עריכת צוואה הדדית יהיה גבוה יותר מעריכת  צוואה רגילה וינוע בין 1,800 ל-2,000 שקלים. במקרים בהם הצוואה ההדדית תהיה מורכבת המחיר יכול להגיע למספר אלפי שקלים. 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

צו קיום צוואה מחיר

כאשר מדובר על צו קיום צוואה מחיר, מתכוונים לכך שכדי שצוואה תהיה תקפה מבחינה משפטית וחוקית, על מי שרשום בצוואה להגיש בקשה המכונה "בקשה לצו

העתק צו קיום צוואה מקוון

בין אם אתם מתכננים להגיש את בקשת צו קיום הצוואה, או שמא אתם בעיצומו של התהליך, תמיד תוכלו להסתייע בייעוץ משפטי. ואם עדיין לא קיבלתם

רישום צו קיום צוואה

רוצים להוציא צו קיום צוואה? צו קיום צוואה הוא למעשה האפשרות שלכם להוציא לפועל את הצוואה ועל מנת להוציא אותו עליכם להגיש בקשה לידי רשם

פרסום צו קיום צוואה בעיתון

כאשר רוצים להוציא צוואה לפועל יש להגיש בקשה לידי רשם הירושות לצו קיום צוואה. במסגרת התהליך, אחד השלבים כולל פרסום צו קיום צוואה בעיתון על

צו קיום צוואה ברבנות

רוצים להוציא את הצוואה לפועל? לשם כך יש להגיש בקשה לצו קיום צוואה. את הבקשה יש להגיש לידי רשם הירושות או לידי בית הדין הדתי.

074-7765923