פתיחת חשבון בנק בקפריסין

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

פתיחת חשבון בנק בקפריסיןפתיחת חשבון בנק בקפריסין

אם אתם שוקלים את האופציה של פתיחת חשבון בנק בחו"ל ובוחנים את המדינות השונות בהן כדאי לכם לפתוח אותו, אחת מהאופציות שהופכות בשנים האחרונות ליותר ויותר רלוונטית היא קפריסין. פתיחת חשבון בנק בקפריסין יכולה להשיג לכם בדרך כלל את כל המטרות שלשמן אנשים בוחנים את אופציית החשבון הזר מלכתחילה ובנוסף לכך, אתם נהנים מקרבה גאוגרפית רבה ומשיתוף פעולה פורה בין ממשלת ישראל וממשלת קפריסין בנושאים פיננסיים וכפי שנסביר להלן, זה לא דבר של מה בכך.

 

פתיחת חשבון בנק בקפריסין – למה דווקא קפריסין?

ובכן, עד לפני מספר עשורים, נחשבה קפריסין למדינת עולם שלישי ענייה ולא מפותחת, אלא שבעשורים האחרונים עשתה המדינה קפיצת מדרגה של ממש, במיוחד לאור הצטרפותה כחברה באיחוד האירופי. נכון להיום, נחשבת קפריסין למדינה בעלת מערכת בנקאית חזקה ויציבה, הזוכה לתמיכה רחבה של האיחוד האירופי וכן למדינה בה קיימת מדיניות מיסוי מקלה יחסית. אבל פרט לכך, לבחירה לפתוח חשבון בנק דווקא בקפריסין יש שתי סיבות טובות נוספות. פעם אחת מדובר במדינה מאוד קרובה לישראל ובטיסה שאורכת לא יותר משלושת רבעי שעה, ניתן להגיע מישראל לכל נקודה בקפריסין. על מי שמתכוון לפתוח חשבון בנק במדינה זרה, לדעת שלעיתים נדרשת הגעה פיזית לסניף הבנק כדי לטפל בנושאים מסוימים ואם חשבון הבנק אמור להוות ערוץ לניהול פעילות עסקית במדינה, תדירות ההגעה לסניף עשויה להיות אף גבוהה יותר. קרבתה הגאוגרפית של קפריסין לישראל, על כן, מהווה יתרון משמעותי, לבטח לעומת האופציה האמריקאית.

פעם שניה, בשנים האחרונות הגבירו מאוד ישראל וקפריסין את מערך שיתופי הפעולה שלהן בתחום הביטחוני, המדיני והכלכלי גם יחד ובכלל זה גם חתמו על אמנות כלכליות בעלות חשיבות רבה. מאחר ופתיחת חשבון זר הוא תמיד צעד שמדליק את הנורות אצל רשויות המס, יש יתרון חשוב בכך בפתיחת חשבון במדינה שמקיימת יחסים כלכליים טובים עם ישראל ושרשויות המס בישראל יכולות לסמוך על הפיקוח והרגולציה בהן. קפריסין היא אחת המדינות האלה, במיוחד בשנים האחרונות ועל כן פתיחת חשבון בנק בקפריסין היא בהחלט מהלך חיובי בהיבט הזה.

איך מבוצעת פתיחת החשבון?

הפרוצדורה הטכנית של פתיחת חשבון בנק בקפריסין כוללת בתוכה מספר צעדים ומסמכים שיהיה עליכם להגיש לבנק בו אתם רוצים לפתוח את החשבון:

  • דרכון בתוקף
  • מסמך המלצה מסניף הבנק שלכם פה בארץ או מכל סניף בנק אחר בחו"ל, בו אתם מנהלים חשבון
  • חשבון על שמכם מגורם גדול לצורך אימות פרטים (Utility Bill) – חשבון חשמל, מים, ארנונה וכן הלאה, נחשבים ליוטיליטי בילז קלאסיים ומאפשרים לגורם המבקש לוודא שהפרטים שמסרתם הם אכן הפרטים שלכם גם אצל גורמים גדולים אחרים המספקים לכם שירות
  • במקרים מסוימים יהיה עליכם להגיש גם קורות חיים הכתובים בצורה תמציתית בכדי להעניק לבנק תמונה כללית עליכם ועל חייכם

את חשבון הבנק תוכלו לפתוח כחשבון פרטי לכל דבר ועניין או כחשבון חברה עבור חברה הרשומה בקפריסין או עבור חברה שרשומה במדינה אחרת.

 

פתיחת החשבון זה לא העיקר

במסגרת המהלך של פתיחת חשבון בנק בקפריסין, חשוב לזכור שהפרוצדורה הטכנית של פתיחת החשבון היא לחלוטין לא לב העניין. בכדי לפתוח חשבון בצורה המיטבית עבורכם חשוב מאוד לבחור את הבנק המתאים לכם ביותר ולוודא שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר והמתאים ביותר, במיוחד עבורכם כאזרחים זרים. כך למשל, יש לבחון את מעמדו של הבנק במדינה, את איתנותו הפיננסית וההיסטוריה הפיננסית שלו, להכיר את מדיניות העמלות, הריבית והשירותים המסופקים על ידו, זמינות של ניהול חשבון מקוון מסביב לשעון, שירות טלפוני, פעילות מסחר במניות דרך הטלפון או האינטרנט וכן הלאה.

כל אלה הם אלמנטים שחשוב לבדוק בכל בנק, אבל כשצריך לבדוק אותם בבנק זר מעבר לים, הבדיקה יכולה להיות מורכבת יותר ואף מורכבת מאוד לאדם שאינו מכיר את השוק או את השפה. מכל הסיבות האלה, את כל התהליך של פתיחת חשבון בנק בקפריסין אתם לחלוטין לא רוצים לעבור בעצמכם. חשוב מאוד שתשכרו גורם מקצועי, שמתמחה ספציפית בתחום של חשבונות בנק זרים ושגם יסייע לכם להשלים את כל תהליך הדיווח על החשבון לרשויות הישראליות בהתאם לחוק לאיסור הלבנת הון. בין השירותים שתוכלו לקבל מגורם מקצועי כזה:

  • ליווי בבחירת הבנק וסוג החשבון בהתאם לצרכים הפיננסיים שלכם ובהתאם לצרכיכם כאזרחים זרים
  • הכנת הטפסים הנדרשים עבור הבנק הספציפי
  • מילוי המסמכים ואישורם על ידי כל הגורמים הנדרשים ולאחר מכן גם הגשתם לבנק
  • הגשת בקשה לכרטיס אשראי ולקבלת הרשאה לניהול חשבון באמצעות האינטרנט
  • השלמת תהליך הדיווח לרשויות בישראל והדרכה לגבי רוטינת הדיווח השנתי לרשויות המס בישראל על התנועות המבוצעות בחשבון הזר

אתם רק צריכים לדעת שאתם רוצים לפתוח חשבון במדינה זרה. משם, תוכלו להיעזר בגורם המקצועי הן לבחירת המדינה המתאימה לכם ביותר, הן לבחירת הבנק וסוג החשבון המתאים לכם ביותר והן להשלמת התהליך בצורה מהירה ויעילה.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

פתיחת חשבון בנק עם דרכון זר
פתיחת חשבון בנק עם דרכון זר

פתיחת חשבון בנק עם דרכון זר פעולות רבות שמבצעים אזרחים ישראלים בישראל ואשר נתפסות על ידם כמובנות מאליהן, הופכות לאתגר של ממש כאשר הן נדרשות

074-7765923