עלות הקמת חברה בקפריסין

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

עלות הקמת חברה בקפריסיןעלות הקמת חברה בקפריסין

קפריסין היא אחת המדינות הפופולאריות ביותר עבור ישראלים המבקשים להקים חברות בחו"ל. עוד נגיע לסיבות המובילות אותם לעשות כך, אך ברור לכל שהעובדה כי במרחק של פחות משעה במטוס אפשר להקים בקלות חברה שתהנה מהקלות והטבות מס, במדינה שהיא חלק מהאיחוד האירופי, על כל העולה מכך.

עלות הקמת חברה בקפריסין ורישום חברה בקפריסין יכולים להיות נוחים ופשוטים ובאותה הנשימה הם גם יכולים להיות מורכבים וסבוכים. הכל תלוי בתהליך שתעברו ובעיקר במי שינהל אותו עבורכם. במידה ותעשו זאת באמצעות חברה מלווה אשר מכירה את השוק הקפריסאי ואת האקלים הכלכלי והרגולטורי השורר במדינה, תוכלו לצלוח את התהליך בקלות, בנוחות ואפילו עלות הקמת חברה בקפריסין יכולה להיות במחיר אטרקטיבי יותר. 

עלות הקמת חברה בקפריסין והיתרונות

אבל בואו לא נקדים את המאוחר ונספר על "למה דווקא קפריסין"? קפריסין לא רק מתהדרת בהיותה אי קסום שתיירים רבים או זוגות המבקשים לבוא בברית הנישואין נוהרים אליו אלא גם בכך שמשקיעים, יזמים ובעלי חברות רבות מוצאים באי קרקע פורה להתפתחות ומיטוב החברות והעסקים שלהם. קפריסין עצמה היא אי בדיוק באמצע. המדינה מהווה גשר בין אסיה במזרח, אירופה מצפון ומערב ואפריקה מדרום. הנקודה האסטרטגית הזו הייתה לבדה יכולה להפוך את קפריסין לזירת סחר מובילה.

אלא שהממשל הקפריסאי לדורותיו לא הסתפק בכך. הוא רצה לחזק ולהגביר את ההשקעות במדינה ולכן מנהיג תקופה ארוכה מדיניות מיסוי מקילה ואטרקטיבית הן כלפי עסקים מקומיים והן כלפי משקיעים מן החוץ, הרוצים להפוך את קפריסין לבסיס הכלכלי החדש שלהם. לא רק מס החברות באי, בשיעור נוח מאוד, ביחס למקבילות ברחבי העולם אלא שבסוגי עסקאות מסוימים אין כלל מס חברות או שישנן הטבות אחרות.  ועוד לא דיברנו על כך שקפריסין היא חלק מהאיחוד האירופי דבר המוביל לכך שזירות מסחר חדשות ועצומות בגודלן הופכות פתאום לפוטנציאליות.

רישום נכון

בעולם העסקי יש כמה סוגי חברות אך הפופולארית ביותר בכל הקשור לקפריסין היא חברת ה- Offshore. חברה זו שהיא חברה בינלאומית בראשות אנשים שאינם אזרחי המדינה, כאשר עיקר עיסוקיה אינו נמצא בקפריסין אך רישומה כן. טרם עלות הקמת חברה בקפריסין יש לחשוב על סוג ההתאגדות אותה נבצע ואותה נרשום אצל רשם החברות בקפריסין. תהליך הרישום עצמו כולל מסמכים, הצהרות ועמידה בדרישות שונות אך בליווי נכון ניתן להסדיר זאת בתוך ימים בודדים. ישלשלם גם אגרות אך הן לא גבוהות ולכן עלות הקמת חברות בקפריסין נוחה מאוד.

חשוב לזכור שלצד עניין עלות הקמת חברה בקפריסין יש גם חלק רגולטורי ומשפטי שיש לבצע וכן מספר מהלכים הקשורים לרמה הבנקאית ואפילו לשירותי שכירת נכסים למטה החברה או שירותי דואר וכד'. כאמור, ניתן לעשות צעדים אלו לבד אך הדבר לא מומלץ. חברה מלווה המתמחה בהקמת חברות יכולה להציע לכם עלות הקמת חברה בקפריסין נוחה יותר אבל גם סוללה של עורכי דין, רואי חשבון, כלכלנים ואנשי עסקים, ישראלים וגם מקומיים המכירים את נבכי עולם העסקים הקפריסאי והאירופי. אלו יכולים לסייע לכם בקידום עסקאות בינלאומיות, מיתוג נכון, הרחבת שווקים, התנהלות נכונה מול בנקים ומוסדות פיננסים קפריסאים ועוד.

עלות הקמת חברה בקפריסין

עלות הקמת חברה בקפריסין, בפרט ובחו"ל בכלל יכולה לנוע מסכום של 1000 דולר בלבד ולטפס ולהאמיר גם לסכומים של 5000 דולר ויותר. הכל תלוי כמובן במבחר השירותים ובמורכבות החברה שאתם רוצים להקים. אם נדרשים מתווכים רבים או דמויות מפתח קפריסאים, הרי שהמחיר יכול לעלות וכמובן במידה ותרצו עיסוק גם בתחום השירותים כמו שירותי נאמנות, גיוס כח אדם, שירותים בנקאיים, איתור נכסים וכד'. 

למען האמת, אם תנסו לפתוח חברה בעצמכם, העלות הבסיסית תישאר דומה ובנוסף תגלו כמה מורכב יכולה להיות הסיטואציה ועד כמה כסף רב יכול להתבזבז על שגיאות של אנשי עסקים שלא מכירים את התרבות, אורח החיים והמבנה הכלכלי. היתרון הגדול של ביצוע הקמת חברה בקפריסין על ידי חברות המתמחות בפתיחת חברות בחו"ל טמון גם בעובדה כי ניתן לבצע את כל תהליך הרישום רק מהארץ ואין צורך לטרוח ולנסוע לאי (למרות שהוא כאמור רק במרחק קצר). בתוך ימים אחדים, תוכלו לנהל חברה בקפריסין, חוקית וכזו המעניקה לכם הקלות והטבות מס רבות.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תרגום מסמכי חברה

בשעה טובה התקדמתם ליצירת שיתופי פעולה עם חברה בינלאומית גדולה שנמצאת בחו"ל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות להרחיב את הפעילות העסקית של החברה שלכם, להגיע לקהל

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה באסטוניה
הקמת חברה באסטוניה

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות בחו"ל, מסיבות שונות כאשר המרכזיות ביניהן יהיו נוחות ומיסים. כך גם באסטוניה שממוקמת באזור הבלטי שבצפון אירופה. אז למה להקים

הקמת חברה במקלטי מס
הקמת חברה במקלטי מס

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות במדינות שונות ברחבי העולם. יש לכך סיבות שונות. אחת הסיבות לכך היא להוריד את שיעור המס שיש לשלם על ידי

074-7765923