עושים עסקים באירופה עם אזרחות פורטוגלית

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הדרכון הפורטוגלי מזכה את המחזיק בו בכמה וכמה יתרונות שיכולים לשמש אותו, ולשדרג את חייו הפרטיים. אותו אדם יוכל לעשות רילוקיישן קצר או ארוך לכל מדינה באירופה מבלי להוציא אישורים מיוחדים, הוא יוכל לעבוד וללמוד בה, ואפילו להיכנס למדינות מסוימות בלי ויזה. כל אלו יתרונות ידועים. אבל מה לגבי היתרונות העסקיים?

אנשי עסקים? יזמים? אתם בטח יודעים כמה אזרחות פורטוגלית יכולה לתרום לעשייה העסקית שלכם, ואם לא אז הגיע הזמן שתדעו. בין אם אתם מבצעים עסקאות נדל"ן או רוצים להקים עסק בינלאומי בשטחי אירופה, זה המקום בשבילכם. דרכון פורטוגלי יקנה לכם הטבות רווחיות במיוחד.

הנה כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם להתחיל לשלוח זרועות עסקיות לרחבי אירופה. בין היתר נדבר גם על החוקים שקבעה ממשלת פורטוגל. אז בואו ניגש לעניין.

 

איך מתחילים לעשות עסקים בחו"ל?

כמו שאתם יודעים, לכל מדינה יש את החוקים שלה בהקשר של זיהוי אזרחיה. בישראל הממשלה דורשת מהאזרחים להחזיק בתעודת זהות החל מגיל 16. ככה היא יכולה לעקוב אחרי זכויותיו וחובותיו של כל אזרח.

פורטוגל מנפיקה לאזרחיה מספר זיהוי שנקרא NIF- Número de Identificação Fiscal על כל אזרח להחזיק במספר NIF על מנת שיוכל לבצע פעולות ברחבי המדינה, ואלה כוללות גם פעולות יומיומיות ופשוטות. החוק הפורטוגלי אומר שכדי לבצע פעילות עסקית בשטח המדינה עליכם להחזיק במספר NIF. וזה לא משנה אם מדובר בביצוע עסקאות נדל"ן, או פתיחת סטארט אפ. אדם שאינו מחזיק במספר זיהוי פורטוגלי לא יכול לבצע פעילות עסקית בשטחה, אלא רק פעולות תיירותיות.

רוצים לעשות רילוקיישן עם העסק? פשוט תוציאו אזרחות פורטוגלית. ממשלת פורטוגל תומכת בעסקים מקומיים, ועוזרת להם לצמוח בשנים הראשונות על ידי גבייה של מיסים מוזלים. ולא רק זה, סביר להניח שאם העסק שלכם פיזי, עלויות התפעול יהיו זולות יותר, שכן תשלומי השכרת משרד יהיה נוח יותר ותוכלו לייבא סחורה מרחבי אירופה בקלות. כמו כן, אם תבחרו להעתיק את הפעילות העסקית שלכם לפורטוגל, לא תצטרכו לשלם מיסים כפולים, אלא רק למדינה שבה העסק עובד.

 

מה חשוב לדעת לפני שמקימים עסק בפורטוגל?

השלבים די דומים לשלבי הקמה של עסק בארץ, אז אולי הסקשן הזה לא יחדש לכם הרבה, ובכל זאת- לפעמים חשוב להזכיר. הצעד הראשון הוא לעשות חקר שוק מקיף, אחד השווקים הכי מצליחים בפורטוגל הוא שוק הנדל"ן אבל יש עוד כמה תחומים מומלצים לישראלים שרוצים להתחיל בפעילות עסקית מעבר לים: תיירות, הייטק וחקלאות גם הולכים חזק שם. בין אם אתם אנשי עסקים מנוסים ובין אם רק בהתחלה שלכם, זה טיפ שימושי: חשבו על מיזם שיכול לענות על צרכי התושבים שעוד לא נענו.

השלב הבא יהיה לכתוב תוכנית עסקית מפורטת. ולאחר מכן, בדיקת שיעור המס. שוב, אם יש בידכם אזרחות פורטוגלית תהיו זכאים לשיעורי מס נמוכים יותר, תצטרכו לבדוק את זה בעזרת איש מקצוע מקומי. חשוב שתיקחו בחשבון גם את ענייני הכלכלה בפורטוגל. לא מדובר במדינה עשירה, אם בישראל התוצר לאומי גולמי לנפש עומד על 40 אלף דולר, בפורטוגל הוא קצת יותר גבוה משלושים. מדובר על מדינה עם רמת חיים בינונית, ודווקא בגלל זה מדובר בהזדמנות עסקית. פורטוגל  מעודדת יזמים ופעילויות עסקיות בשטחה, גם אם מדובר בישראלים שזה עתה קיבלו דרכון. לעומת ישראל מדובר בתהליך הקמת עסק פשוט יותר.

לסיכום, הדרכון הפורטוגלי יעזור לכם גם בתור אנשים פרטיים וגם במגזר העסקי. אתם כנראה אנשים שיודעים לנצל הזדמנויות, אז הנה קיבלתם עוד אחת. מומלץ להוציא אזרחות פורטוגלית עם עורך דין מוסמך, שכן אחד כזה יוכל לחסוך לכם זמן, אנרגיה וכסף מיותרים וילווה אתכם לכל אורך התהליך מא' עד ת'

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

פנסיה
מהן שלבי חיסכון לפנסיה ואיך לארגן את המסלקה הפנסיונית שלך?

החיסכון לפנסיה הוא שלב חשוב ומרכזי בתהליך ההתארגנות לפנסיה. כאשר אנו חוסכים לפנסיה, אנו מבטיחים לעצמנו מקור הכנסה בעת פרישה. זה יכול להיעשות באמצעות הפקדות חודשיות בקרן פנסיה או בתוכנית פנסיה עצמאית. החיסכון לפנסיה חייב להתחיל מוקדם ככל האפשר, על מנת לייצר סכום משמעותי שיהפוך למקור הכנסה ביום הפנסיה.

כל מה שחשוב לדעת על הקמת חברה ב-2024

הקמת חברה עשויה להיות החוויה המרגשת והמתגמלת ביותר שתחוו בחיים. אבל השאלה היא מאיפה מתחילים? יש כמה דרכים להקמת עסק והן כוללות מגוון של שיקולים, כדי ללמוד עוד על הנושא, המשיכו לקרוא!

שמאי מקרקעין בחריש

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

שמאי מקרקעין בעומר

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

שמאי מקרקעין בתל-אביב

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

074-7765923