ניכיון צ'קים – איך זה קשור לעסק שלכם?

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

אחד השירותים בהם בעלי עסקים משתמשים והוא צובר פופולאריות בשל יתרונותיו הרבים. יותר ויותר בעלי עסקים מכירים שירותי ניכיון כשירות לגיטימי ובצדק, אז במה בדיוק מדובר ואיך השירות הזה יכול לתרום לעסק? על כך ועוד בהרחבה בכתבה זו. 

 

קצת על שירות ניכיון צ'קים – איך הוא עובד?

הרבה בעלי עסקים קטנים ובינוניים מכירים את שירותי ניכיון הצ'קים. מדובר על צורת מימון במסגרתה בעלי העסקים מפקידים צ'קים דחויים שניתנו להם מלקוחות ובתמורה הם מקבלים מחברות הניכיון את הסכום הרשום בצ'ק במזומן בניכוי של עמלה אותה הם לוקחים עבור עצמם על השירות. 

 

מה משפיע על גובה העמלה? 

גובה העמלה יושפע ממשתנים רבים, כאשר רמת הסיכון אותו לוקחת חברת הניכיון מהווה את הפרמטר העיקרי והמשפיע. צריך להבין, כאשר חברת הניכיון לוקחת את הצ'ק ומשלמת את הסכום עבורו, אין זה אומר שהיא מקבלת במידית את הכסף שלה בחזרה, היא גם צריכה להמתין את פרק הזמן הדרוש עד לקבלת הצ'ק על פי המועד הדחוי שלוף והיא גם לוקחת סיכון שהצ'ק יחזור. פרמטר נוסף שיכול להשפיע על גובה העמלה הוא הסיכון אותו לוקחת החברה, לדוגמה: אם מדובר על צ'ק בסכום גבוה במיוחד, קיים סיכוי שהעמלה תהיה גבוהה שכן ככל שהסכום עולה, הסיכון שהחברה לוקחת גדל. 

 

יתרונות השיטה

כאשר בעל עסק בוחר לבצע ניכיון צ'ק פרטי הוא מרוויח מכמה כיוונים. ראשית, הכסף נכנס לו במועד מוקדם יותר מהצפוי – הוא גם סיפק ללקוח את הסחורה או השירות והוא גם נהנה מתשלום בזמן, למרות שהלקוח שלו לא יכול היה לספק לו את מלוא התשלום בו במקום. במקרים בהם בעל העסק צריך לרכוש סחורה חדשה או שהוא זקוק למזומנים ניכיון צ'ק פרטי מהווה את הפתרון המדויק עבורו, גם בניכוי העמלה. 

שני יתרונות נוספים של השיטה היא שמירה על חשבון הבנק נקי מפעולות שיכולות ליצור לו תדמית שאינה רצויה לעסק, כמו למשל צ'קים חוזרים מלקוחות. אמנם זו לא הבעיה של העסק, אבל בהסתכלות רחבה הבנקים לא אוהבים צ'קים שחוזרים כיוון שהדבר יכול לסמן את אותו החשבון כסובל מבעיות כלכליות בשל מוסר תשלומים נמוך של לקוחות. באמצעות ניכיון צ'קים ניתן להימנע מכך לחלוטין ולתת לחברה לעסוק בנושא במידה והצ'ק יחזור. היתרון הנוסף הוא שניתן לקבל מחברת הניכיון תמונת מצב כלכלית של הלקוח שסיפק את הצ'ק ועד כמה הצ'ק אמין.  

 

מתי כדאי לעשות שימוש בשירות? 

ההמלצה הנה לעשות שימוש בשירות ניכיון צ'קים כאשר באמת יש בכך צורך. לדוגמה, מומלץ לעשות בשירות שימוש כאשר יש צורך דחוף במזומן, או כאשר יש צורך לצמצם פערים של הזמנות או תשלומים דחויים. ניתן לראות גם שבעלי עסקים בוחרים לעשות שימוש בשירות כאשר הם מעוניינים לשלם לספקים מוקדם יותר, או כאשר ישנן תקופות חלשות בעסק בשל סיבות רבות, בין היתר בשל מגפת הקורונה, מצבים ביטחוניים מורכבים, תקופת חורף חלשה בעסקים ועוד. פעמים רבות בעלי עסקים בוחרים בשירות זה במקום לקחת הלוואה כיוון שהעמלה הנלקחת עבור הניכיון בדרך כלל נמוכה מהריבית אותה משלמים עבור ההלוואה. 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

פנסיה
מהן שלבי חיסכון לפנסיה ואיך לארגן את המסלקה הפנסיונית שלך?

החיסכון לפנסיה הוא שלב חשוב ומרכזי בתהליך ההתארגנות לפנסיה. כאשר אנו חוסכים לפנסיה, אנו מבטיחים לעצמנו מקור הכנסה בעת פרישה. זה יכול להיעשות באמצעות הפקדות חודשיות בקרן פנסיה או בתוכנית פנסיה עצמאית. החיסכון לפנסיה חייב להתחיל מוקדם ככל האפשר, על מנת לייצר סכום משמעותי שיהפוך למקור הכנסה ביום הפנסיה.

כל מה שחשוב לדעת על הקמת חברה ב-2024

הקמת חברה עשויה להיות החוויה המרגשת והמתגמלת ביותר שתחוו בחיים. אבל השאלה היא מאיפה מתחילים? יש כמה דרכים להקמת עסק והן כוללות מגוון של שיקולים, כדי ללמוד עוד על הנושא, המשיכו לקרוא!

שמאי מקרקעין בחריש

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

שמאי מקרקעין בעומר

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

שמאי מקרקעין בתל-אביב

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

074-7765923