כל מה שרציתם לדעת על הקמת חברה בצרפת

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הקמת חברה בצרפתהקמת חברה בצרפת

תהליך פתיחת חברה בצרפת הוא תהליך קצר מאוד והוא נמשך בין 5 ל 8 ימים. אנשים רבים חושבים כי הממשל הצרפתי אינו תומך בעסקים חדשים, אך זו היא מחשבה לא נכונה, עלות הקמת חברה בצרפת היא בין הנמוכות ביותר באירופה. כמו כן, הקמת חברה בצרפת היא פתרון נהדר עבור אנשי עסקים המעוניינים להנות מהקלות מס שונות, להנות ממדינה בעלת יציבות פוליטית ומדינית ולהקים חברה הנמצאת בתחומי אירופה. 

 

מדוע כדאי להקים חברה בצרפת?

הכלכלה במדינת צרפת נחשבת לאחת החזקות בעולם. הסקטור הפרטי חזק מאוד בצרפת, כמו כן, הממשלה מבצעת השקעות רבות ובכך היא תורמת ליציבותו של שוק ההון המקומי ולהגברת התחרות. נוסף על כך, אנשים רבים מקימים חברות בצרפת מכיוון שהתלות של צרפת במחצבים היא קטנה יחסית.

תהליך הקמת חברה בצרפת הוא תהליך קצר מאוד ובסופו ניתן להנות משלל הטבות. הכלכלה הצרפתית היא כלכלה חזקה ועמידה בפני שינויים, הממשל הצרפתי תומך בהצטרפות של חברות זרות ויש אפשרות ליהנות מכוח אדם זול וטוב בתחומים רבים. לפני שאתם מחליטים להקים חברה בצרפת אנו ממליצים לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מכירים את התהליך ומכירים את כל תחום המיסוי בצרפת. 

תושב חוץ לעומת תושב צרפת – יש לדעת כי שיעור המס המינימלי לתושב חוץ בצרפת הוא 20 אחוז. מצד שני, תושב צרפת מחויב במס על כל הכנסותיו, כאשר שיעור המס השולי לתושב צרפת עומד על 40 אחוז.  אנשי עסקים ישראלים אשר מעוניינים לבצע השקעות בצרפת ורוצים לקבל תעודת תושב מקומי צריכים לדעת כי עליהם להוכיח לרשויות בצרפת שמקום המגורים היחיד שלהם הוא צרפת. כמו כן, מירב הפעילות צריכה להתבצע בתוך תחומי המדינה ויש להראות מסמכים המוכיחים הימצאות של נכסים בתוך תחומי המדינה.  

 

חברה בע"מ SARL

חברה מסוג SARL היא חברה מוגבלת במניות, חברה מסוג זה מתאימה למבנה חברה קטן עד בינוני, חברה מסוג זה היא בעלת גמישות בניהול ובארגון. כדי להקים חברה מסוג SARL אין צורך בהון עצמי מינימלי, כמו כן, הסכום המקסימלי של בעלי מניות אשר יכולים לנהל את החברה  הוא 100.  במקרים בהם בעל המניות בחברה הוא יחיד, מבנה החברה שונה והוא נקרא EURL. השוני בין השתיים הוא שבמקרה של SARL על החברה לשלם מס חברות, במקרה של EURL בעל המניות היחיד בחברה יכול להחליט האם להיות ממוסה כיחיד או כחברה. 

חברה מסוג SARL היא סוג החברה השכיח ביותר אצל משקיעים מקומיים בצרפת. זוהי אחת הסיבות שבגללן משקיעים זרים רוצים לבחור דווקא בסוג החברה הזה. מעבר לכך, קיימות מספר סיבות שבגללן כדאי לבחור בהקמת חברה מסוג SARL בצרפת. 

חברה מסוג SARL היא סוג ההתאגדות בעל המגוון הגדול ביותר בצרפת. חברה מסוג זה יכולה לפעול למטרות מסחר של חברות גדולות וקטנות כאחד וזאת בזכות חבותם של בעלי המניות בחברה, אשר יזכו להגנה על הנכסים האישיים שלהם במידה והחברה תתפרק. נוסף על כך, חברה מסוג SARL יכולה להיות בבעלותן של בעלי מניות אשר הם בעצמם חברות בע"מ, במקרים מסוג זה ישנה אפשרות להקים חברת בת. 

אם אתם בעלי עסקים שמתכננים להתחיל לפעול בצרפת באופן מיידי, רכישת חברה קיימת מסוג SARL היא האפשרות המהירה ביותר והקלה ביותר. רוב חברות המדף בצרפת רשומות כחברות מסוג SARL וקיימת האפשרות לרכוש את אותן חברות על ידי העברת בעלות בין בעל המניות בחברה. הדבר היחיד שעל המשקיע הזר לעשות במקרה כזה הוא להגיש דיווח על העברת מניות לרשם החברות בצרפת הכולל את השינויים הנדרשים ולהגיש בקשה לקבלת הרישיונות המתאימים. 

 

תהליך פתיחת חשבון בנק עבור חברה מסוג SARL

תהליך פתיחת חשבון הבנק הוא כנראה החלק הארוך ביותר בתהליך הקמת חברה בצרפת. יזמים מקומיים ויזמים זרים צריכים לעבור את תהליך זה, לא משנה באיזה בנק הם בחרו, עליהם לסיים את תהליכי האימות כדי לפתוח חשבון בנק לחברה חדשה.

חברה מסוג SARLתקנון התאגדות של חברה מסוג SARL

תקנון ההתאגדות של החברה והסכם המייסדים שלה הם שני מסמכים חשובים מאוד אשר מעידים על כוונת הקמת החברה, בהתאם למסמכים הללו החברה תוקם ותפעל.

הסכם המייסדים של החברה ותקנון ההתאגדות שלה יציגו מי הם בעלי המניות הראשונים של החברה, מי הם נושאי המשרה של החברה, מי הם הדירקטורים של החברה, מה היא הכתובת החוקית של החברה ומה היא צורת ההתאגדות שנבחרה.  כמו כן, התקנון צריך לקבוע את המטבע איתו תפעל החברה, את הון המניות של החברה ואת הצורה בה מחולקות מניות בין בעלי המניות בחברה. צריך למנות את הדירקטורים הראשונים של החברה לפני שעורכים את מסמכי ההתאגדות של החברה וזאת מכיוון שצריך לפרט את כל הפרטים האפשריים לגבי הדירקטורים.  על התקנון להיות כתוב בשפה הצרפתית וחתום על ידי נוטריון. 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תרגום מסמכי חברה

בשעה טובה התקדמתם ליצירת שיתופי פעולה עם חברה בינלאומית גדולה שנמצאת בחו"ל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות להרחיב את הפעילות העסקית של החברה שלכם, להגיע לקהל

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה באסטוניה
הקמת חברה באסטוניה

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות בחו"ל, מסיבות שונות כאשר המרכזיות ביניהן יהיו נוחות ומיסים. כך גם באסטוניה שממוקמת באזור הבלטי שבצפון אירופה. אז למה להקים

הקמת חברה במקלטי מס
הקמת חברה במקלטי מס

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות במדינות שונות ברחבי העולם. יש לכך סיבות שונות. אחת הסיבות לכך היא להוריד את שיעור המס שיש לשלם על ידי

074-7765923