מדוע משתלם לבצע הקמת חברה בפולין?

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הקמת חברה בפוליןהקמת חברה בפולין

הקמת חברה בחו"ל היא כבר מזמן הכרח עבור יזמים ואנשי עסקים ישראלים שרוצים להגדיל את הרווחיות, לפרוץ לשווקים חדשים, למתג את עצמם כחברה או תאגיד בינלאומיים וכן, גם ליהנות מהטבות והקלות מס רבות. למעשה, כל יזם או איש עסקים שהוא אזרח או תושב מדינת ישראל יכול להקים חברה בחו"ל, בכפוף לחוקים ולרגולציה המשתנה בין מדינה למדינה, הדבר נכון למדינות כמו קנדה, הונג קונג, לוקסמבורג ועוד והדבר נכון גם בכל הקשור לתהליך הקמת חברה בפולין.

חברות OFFSHORE הן חברות המוקמות בחו"ל כאשר עיקר פעולתן כלל אינו בדרך כלל במדינות אלו אלא יכולות להיות בישראל. הטעם לפתיחת חברת OFFSHORE על ידי הקמת חברה בפולין, הוא לצורך מקלטי מס או הטבות מס. זו אינה המצאה ישראלית. על פי הערכות למעלה מחצי מההשקעות והחברות בעולם פועלות כך. העובדה שמדינות מסוימות מאפשרות הטבות למשקיעים זרים מתוך מטרה להיטיב עם הכלכלה המקומית וכן מאפשרות שיעורי מס נמוכים על רווחים, פטורים, הקלות בחלוקת דיווידנדים ועוד- קורצת לאנשי עסקים בכל העולם והדבר מביא אותם לפתוח בתהליך הקמת חברה בפולין ובמקומות אטרקטיביים אחרים ברמה הכלכלית.

הטבות מס

הקמת חברה בפולין מתוך מחשבה על הגדלת רווחים והקטנת תשלום המס, מתאפשרת אודות להחלטתה של ממשלת פולין לעודד משקיעים זרים לפעול בתחומה, בין השאר כדי להכניס כסף זר למדינה, להגביר הכנסות, ולספק תעסוקה לאזרחי המדינה. כתוצאה מכך, מדיניות הממשלה הפולנית היא להעניק הטבות מס והקלות אחרות, בתחומי כלכלה, משפט ורגולציה עבור משקיעים. 

בין השאר ישנם כאמור פטורים ממיסים או הקלות בגובה המס וכן הקלה בהליכים רגולטורים, שללא כך היו סבוכים ומרתיעים. עוזרת למדינות אלו גם העובדה שכח האדם בהם הוא לרוב זול, שמתאפשר בהם סחר חופשי במטבע חוץ ושישנה יציבות כלכלית ומדינית במדינה- דבר שמאפשר למשקיעים הזרים שקט נפשי.

לא כל המדינות מציעות הקלות רגולטוריות וכלכליות. המדינות הגדולות והחזקות אינן ששות לחלק הטבות. מנגד, ישנם מדינות בהן הפיקוח על המטבע הזר והקלות המס הרבה יותר נדיבות. אלו יכולות להיות מדינות מערביות מפותחות מאוד, כגון שוויץ, אירלנד, קנדה וכד', הרואות בהשקעות זרות ברכה. בנוסף לאלו ישנן מדינות אחרות שבהן ההקלות גדולות יותר וכמעט שאין חסמים רגולטוריים. דוגמאות מפורסמות הן למשל איי סיישל, הבהאמס, פנמה וכד'. הקמת חברה בפולין מציעה הטבות מס אבל עדיין שמירה על כבוד ומקצועיות- החשובים גם הם ולכן כדאי מאוד לעשות מהלך של הקמת חברה בפולין אך כדאי לעשות זאת באמצעות חברת ייעוץ וליווי שתסייע לכם לעשות את זה נכון ולא להסתבך בקשיים לחינם.

הטבות אחרות

כאשר מבצעים הקמת חברה בפולין, יכולה החברה ליהנות מהיכולת לבצע התאגדות במינימום זמן ואפילו בלי צורך להיות נוכח במדינה. ההוצאות עצמן נמוכות (הן של תהליך הקמת חברה בפולין והן ההוצאות השוטפות של ניהול החברה בפולין, במידה ואתם מעוניינים בכך), ישנם פטורים והקלות בתחום המיסוי, ישנה יכולת לשמור על מידה רבה של חשאיות וסודיות ועוד.

כמובן שהכל חוקי ועל פי הנהוג במדינה. אבל גם ניתן ליהנות מהטבות עצומות שקשורות להתפתחות החברה והצלחתה. באמצעות פתיחת חברה בחו"ל, ניתן למתג את החברה כבינלאומית ובעיקר, העובדה כי אתה רשום במדינות מפתח, מאפשרת לך לפרוץ לשווקים חדשים בעלי פוטנציאל עסקי רב, שיכולים להזניק קדימה כל חברה. אין זה פלא, שלא רק חברות קטנות אלא גם תאגידים עצומים בגודלם, בוחרים לפתוח חברות מחוץ למוקדי פעילותם המקוריים.

הקמת חברה מצליחה בפולין

פולין אינה שונה ממדינות רבות אחרות המבקשות להעניק הזדמנות מזמינה למשקיעי חוץ. המדינה מבקשת לצאת משנים רבות בהן היא הייתה תחת צילה של ברית המועצות. כעת עם יציאתה לאור, פולין מבינה שהכלכלה היא קטר חזק ואכן היא ממוקמת במזרח אך מחשבתה מערבית לחלוטין. היא יושבת על קו התפר העדין הזה והיא זמינה לשני השווקים הענקיים: רוסיה ומדינות הלווין שלה ממזרח וגרמניה ומדינות מערב אירופה מן הצד השני. עוזרת לה גם העובדה כי היא חברה מלאה באיחוד האירופי וחברה שנפתחת בה נהנית מכל הסכמי הסחר והאופציות שמקנה החברות באיחוד. 

אם אתם רוצים להתמקד רק בפולין, הרי שתדעו שאוכלוסייתה היא פי 4 מישראל ותושביה מחפשים חדשנות כל העת. חשוב גם להזכיר, שדווקא בתקופת הקורנה שנחשבה לא יציבה מבחינה עסקית, פולין התנהלה בצורה טובה והמשיכה למשוך אליה משקיעים ועסקים רבים. אם גם אתם חושבים על הקמת חברה בפולין, נשמח ללוות ולסייע לכם בדרך להצלחה במדינה.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תרגום מסמכי חברה

בשעה טובה התקדמתם ליצירת שיתופי פעולה עם חברה בינלאומית גדולה שנמצאת בחו"ל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות להרחיב את הפעילות העסקית של החברה שלכם, להגיע לקהל

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה באסטוניה
הקמת חברה באסטוניה

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות בחו"ל, מסיבות שונות כאשר המרכזיות ביניהן יהיו נוחות ומיסים. כך גם באסטוניה שממוקמת באזור הבלטי שבצפון אירופה. אז למה להקים

הקמת חברה במקלטי מס
הקמת חברה במקלטי מס

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות במדינות שונות ברחבי העולם. יש לכך סיבות שונות. אחת הסיבות לכך היא להוריד את שיעור המס שיש לשלם על ידי

074-7765923