הקמת חברה בעמ

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הקמת חברה בעמהקמת חברה בעמ הוא צעד מאוד קריטי ויש לכך הרבה השלכות. לפני שאתם חושבים על הקמת חברה בעמ אתם צריכים להכיר את כל מה שרלוונטי לכם בתהליך הזה. יש היום הרבה אפשרויות להקמת עסק, אז למה בעצם אתם חושבים דווקא על הקמת חברה בעמ? ריכזנו לפניכם את כל מה שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתחילים בתהליך ובכלל, איך מתחילים בתהליך הזה? כל התשובות לפניכם.

 

הקמת חברה בעמ לעומת עסק אחר

אז בעצם מה ההבדל בין חברה בעמ ובין הקמה של חברה רגילה? חברה היא למעשה אישיות משפטית שיש לה חובות וזכויות כמו כל גוף אחר בארץ. חברה נחשבת לגוף עסקי לשם יצירת פעולות אשר יובילו לרווחים, החברה יכולה להיות בבעלות המייסדים או מחזיקי מניות. חברה רגילה יכולה להיות חברה פרטית או חברה ציבורית כאשר המניות שלה מוצעות למכירה. חברה רגילה היא חברה ללא הגבלה של מניות בדרך כלל. עם זאת, במקרה בו החברה מובלת לקריסה, מי שנושא באחריות הם הבעלים ומחזיקי המניות.

מצד שני, חברה בעמ היא חברה בעירבון מוגבל, זאת אומרת שיש לה הגנה כלשהי. מדובר על חברות שבעלי המניות מוגבלים בה בהתאם למפורט בתקנון של החברה. המטרה היא ליצור הפרדה בין החברה ובין בעלי המניות. בדרך הזאת יש לכם הגנה משפטית במקרים בהם קיימת תביעה של תשלום החורג מהסכום שהושקע ברכישת המניות. חברה בע"מ מעניקה לכם הרבה יותר ביטחון ועדיין מאפשרת לכם לגייס את ההון הדרוש לה. המניות כמובן נועדו בשני המקרים כדי לפתח את החברה ולהעניק לה הון לצורך הקמת פרויקטים. עם זאת, החיסרון המשמעותי של חברה בע"מ היא אחוזי הסיכון מצד הנושים. 

 

מה עדיף לכם?

יש לכם הרבה אפשרויות כפי שאמרנו, אתם יכולים להיות חברה בע"מ, עוסק מורשה ואפילו עוסק פטור במקרים מסוימים. מבחינת עוסק פטור, כל עוד אתם מתכוונים להרוויח יותר מ-100 אלף ש"ח בשנה זה לא רלוונטי עבורכם. היתרון של חברה בעמ הוא שההליך הבירוקרטי כבר אינו מסובך כפי שהיה בעבר. להפך, המדינה כעת מעודדת פתיחה של עסקים וייצור מקומות תעסוקה רבים במשק. הקמת חברה בעמ יכולה להיות מאוד נוחה ובטוחה, למעשה רוב החברות הצעירות היום הן חברות בע"מ. חברה בעמ מקטינה את האחריות הפיננסית של הבעלים ובמדינות רבות הבחירה הזאת היא הפופולרית ביותר. 

 

תהליך הקמת חברה בעמתהליך הקמת חברה בעמ

התהליך יכול להיות מעט ארוך, במיוחד אם אתם לא יודעים למי ומה לעשות. לכן, כבר בתור התחלה אנחנו ממליצים לכם לפנות לחברה אשר תלווה אתכם בתהליך הקמת חברה בעמ. חברה מקצועית תכיל בתוכה עורכי דין, רואי חשבון וכל גורם מקצועי אשר ילווה אתכם בתהליך. תהליך הרישום הוא מול רשם החברות. בתור התחלה, אתם צריכים להציג לרשם החברות 3 שמות של החברה. לא מספיק שם אחד? התשובה היא כן, אבל אם יש בעיות כלשהן עם השם שרציתם הוא יקבל דחייה ולכן, אתם תצטרכו להתחיל את התהליך מהתחלה עם שם אחר. כמו כן, עליכם לפתוח חשבון בנק במיוחד בשביל העסק לאחר שהגשתם את כל הטפסים הרלוונטיים לרשם החברות וקיבלתם אישור (ח.פ. לעסק). 

לאחר מכן, כאשר יש לכם חשבון בנק עבור העסק והוא אושר, אתם יכולים לעבור לשלב האחרון בתהליך. השלב האחרון הוא לפנות לרשות המיסים וכל גורמי המיסוי האחרים. עליכם להצהיר על הקמת החברה ולדעת לדווח בזמן הנכון עבור הפעילות השוטפת של העסק שלכם. הקמת חברה בעמ יכולה לקחת כמה חודשים אם אתם לא פועלים בצורה הנכונה. כאשר יש חברה שמלווה אתכם בכל התהליך, אתם יכולים לסיים עם התהליך תוך פרק זמן קצר. מוטב לציין, עבור הקמת חברה בעמ יש לשלם אגרות, בדרך כלל מדובר על שתי אגרות. אגרת רישום בסכום של 2,176 ש"ח ואגרה שנתית אשר עולה כ-1,500 ש"ח, לעיתים גם פחות.

יתרונות של הקמת חברה בעמ

אז לקינוח, יש לא מעט יתרונות של הקמת חברה בעמ. היתרון הראשון הוא שאתם יכולים להשתמש ברווחי העסק. אתם יכולים לפתוח את החברה שלכם למשקיעים, אנשים אשר מאמינים בחברה שלכם. הרווחים שאתם מקבלים בדרך כלל ישמשו לצורך פיתוח פרויקטים וחידוש החברה, ככה שאתם לא צריכים להסתמך רק על הכנסות העסק. בנוסף, ככל שמחזור המכירות שלכם גדל ככה אתם תמצאו יותר משקיעים ותהפכו למעצמה. כמו כן, כאשר אתם מקימים חברה בע"מ, אתם למעשה משדרגים את תדמית העסק. חברה בעמ היא דבר רציני וככה יתייחסו אליכם בשוק. 

יתרון נוסף שנוגע אל הקמת חברה בעמ הוא שאתם יכולים לעשות כמעט את כל התהליך באופן מקוון. כל תהליך הרישום למעשה יכול להיות מבוצע באינטרנט. עם זאת, גם כאשר מדובר על תהליך רישום מקוון, יש לכם הרבה חברות מקצועיות אשר יוכלו לסייע לכם בצעדים הראשונים והחשובים ביותר.  

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תשלום אגרת הקמת חברה
תשלום אגרת הקמת חברה

כאשר מקימים חברה יש לשלם אגרה בעת מעמד הרישום ומרגע שהחברה מוקמת יש לשלם אגרה שנתית. אך מדוע יש לשלם אגרה ומה גובה תשלום אגרת

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה חלוקת מניות
הקמת חברה חלוקת מניות

הקמת חברה היא תהליך שכולל בתוכו שלבים רבים ביניהם רישום החברה אצל רשם חברות, מילוי טפסים שונים, תשלום אגרה וחלוקת מניות. חלוקת המניות יכולה להתבצע

הסכם שותפות הקמת חברה
הסכם שותפות הקמת חברה

כאשר מקימים חברה עם שותפים יש לחתום על הסכם שותפות. הסכם השותפות הוא בעל חשיבות רבה והוא למעשה מסכם את כל הפרטים החשובים עבור השותפים

074-7765923