כל מה שרציתם לדעת על הקמת חברה בסינגפור

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הקמת חברה בסינגפורהקמת חברה בסינגפור

סינגפור היא מדינה בעלת מערכת מס נוחה מאוד עבור תושביה ועבור אלה אשר מקימים בה חברות מקומיות כדי להנות מהקלות מס, זאת מכיוון שבסינגפור יש פטור כמעט מלא על הכנסות שהגיעו מחוץ לסינגפור, בגלל שיעורי המס הנמוכים בסינגפור, בגלל הפטורים הקיימים במדינה לגבי רווחי הון ובזכות שיטת המיסוי בסינגפור אשר הופכת חברות סינגפוריות לאמצעי מועיל מאוד בתכנון מס של פעילות חברות ברחבי העולם. 

יש לציין כי במידה ולא יבוצע ניתוק תושבות כולל ונכון ממדינת ישראל שיעורי המס בסינגפור אינם מועילים מכיוון שאותה חברה תצטרך להוסיף את הפרש המס לישראל בהתאם לשיעורי המס החלים במדינת ישראל. 

כמו כן חשוב לזכור כי לא נחתמה עם סינגפור אמנת ביטוח לאומי – כלומר, ללא ניתוק תושבת ביטוח לאומי ותושבת מס הכנסה וללא הגשת דוחות ניתוק תושבות מישראל, חשוף האזרח הישראלי בעל החברה בסינגפור לתשלומי מס בריאות וביטוח לאומי מלאים בהתאם להכנסות שלו מסינגפור. 

הקמת חברה בסינגפור מאפשרת לישראלים לקבל הכנסות מרחבי העולם תוך כדי הימנעות מתשלום מס חברות – זאת במידה וההכנסות של החברה אינן התקבלו מסינגפור אלא מחוצה לה. בשל כך, חברות בסינגפור משמשות משקיעים רבים בעולם ומקלות להם על המיסים. 

יש לציין כי במידה והחברה תיחשב כחברה ישראלית לצרכי מס, יחול עליה מס חברות ישראלי העומד על 25 אחוז ומס דיבידנד בעת חלוקת דיבידנדים לבעלי השליטה בחברה. 

צורת המיסוי בסינגפור

שיעור מס על חברות בסינגפור – מס החברות בסינגפור עומד על 17 אחוז. במידה והחברה הרוויחה עד כ 290 אלף שקלים בשנה היא פטורה ממס, כמו כן ניתן לקבל פטור ממיסוי בשלוש השנים הראשונות במידה ועומדים בתנאים מסוימים. 

דיבידנדים מחברות סינגפוריות פטורים ממס. רווחי הון פטורים ממס רק במידה והם אינם נחשבים כפעילות עסקית. 

נוסף על כך, הכנסות אשר התקבלו מחוץ לסינגפור פטורות מתשלום מס. יתרה מכך, קבלת רווחים מפעילות במדינות זרות ומשיכת דיבידנדים מחברות זרות יהיו פטורים ממס במידה ואותם רווחים חויבו ב 15 אחוז. 

מדינת סינגפור פועלת לפי מנגנון חסך מס הקובע כי אם חברה או פעילות זרה כלשהי קיבלה פטור ממיסוי במדינה בה היא פועלת ושיעור המס באותה מדינה גדול מ 15 אחוז אז אותה חברה תחשב כאילו היא שילמה את המס בגובה של 15 אחוז, כך יוצא מצב בו הפטור ממיסוי שהתקבל במדינה הזרה נשמר וההכנסה תהיה פטורה ממיסוי גם על ידי סינגפור – כלומר, החברה מקבלת פטור מוחלט ממיסוי בשתי המדינות. 

כל הטבות המס שצוינו ניתנות לחברה אך ורק אם היא נחשבת כחברה תושבת סינגפור. במידה והחברה תיחשב כחברה ישראלית לצרכי מיסוי, יחול עליה מס חברות ישראלי העומד על 25 אחוז. 

על פי החוק הסינגפורי, חברה מסווגת כחברה תושבת סינגפור במידה והיא מנוהלת מתוך סינגפור. בדרך כלל כדי שחברה תסווג כחברה תושבת סינגפור על דירקטוריון החברה להתכנס או לקבל את החלטותיו מסינגפור. 

הקמת חברה בסינגפור

שם החברה – שם החברה צריך לכלול בתוכו סיומת אשר מציינת כי החברה היא בעירבון מוגבל. 

כמו כן, כדי ששם החברה יכלול בתוכו מילים המציינות עיסוק בביטוח או כל שירות פיננסי כזה או אחר, יש צורך בהשגת הרישיון המתאים לכך. 

רישום החברה – חברה המוקמת בסינגפור נחשבת ישות משפטית נפרדת לכל נושא. במהלך רישום חברה על מקימי החברה להגיש לרשם החברות את מסמכי ההקמה, את שמות בעלי המניות בחברה, את שמות הדירקטורים של החברה, את שמו של מזכיר החברה ואת שמם של רואי החשבון המקומיים של החברה.

מזכיר החברה – החברה חייבת למנות מזכיר מקומי מטעמה, המזכיר צריך להיות מוסמך מטעם רשויות המדינה. המזכיר חייב להיות בן אדם ואינו יכול להיות תאגיד.

בעלי מניות בחברה – יש צורך בבעל מניות אחד לפחות, בעל המניות יכול להיות תאגיד או בן אדם. המניות חייבות להיות מניות בעלות ערך, מניות ללא ערך לא ניתנות להנפקה. 

דירקטורים – החברה חייבת למנות לפחות דירקטוריון אחד, הדירקטור חייב להיות תושב סינגפור או תושב קבע או אדם בעל היתר עבודה במדינה, אותו אדם לא יכול לשמש כמזכיר וכדירקטור באותו בזמן. 

הון החברה – כמות המניות הנמוכה ביותר שניתן להנפיק היא אחת. אין דרישה מסוימת לגודל הון, אך בדרך כלל גודל ההון הסטנדרטי עומד על 1000 דולר מקומיים. 

אסיפה כללית של החברה – לא קיימת חובה לקיים את האסיפות בתוך סינגפור עצמה. אסיפה כללית חייבת להתקיים בכל שנה קלנדרית, החברה צריכה להקפיד על כך שההפרש בין שתי אסיפות לא יהיה גדול מ 15 חודשים. האסיפה הכללית הראשונה של החברה צריכה להתבצע עד כ 18 חודשים מהרגע בו קמה החברה. 

פעילות החברה – החברה לא יכולה לעסוק בתקשורת, חינוך, שירותים פיננסיים וכל תחום כזה או אחר בעל רגישות פוליטית.  

חיסיון – הפרטים והשמות של הדירקטורים ושל בעלי המניות בחברה יהיו פתוחים לציבור. 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תרגום מסמכי חברה

בשעה טובה התקדמתם ליצירת שיתופי פעולה עם חברה בינלאומית גדולה שנמצאת בחו"ל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות להרחיב את הפעילות העסקית של החברה שלכם, להגיע לקהל

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה באסטוניה
הקמת חברה באסטוניה

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות בחו"ל, מסיבות שונות כאשר המרכזיות ביניהן יהיו נוחות ומיסים. כך גם באסטוניה שממוקמת באזור הבלטי שבצפון אירופה. אז למה להקים

הקמת חברה במקלטי מס
הקמת חברה במקלטי מס

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות במדינות שונות ברחבי העולם. יש לכך סיבות שונות. אחת הסיבות לכך היא להוריד את שיעור המס שיש לשלם על ידי

074-7765923