הקמת חברה במלטה

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הקמת חברה במלטההקמת חברה במלטה

אנשי עסקים ויזמים ישראלים זריזים כבר גילו את היתרונות הרבים הטמונים בהקמת חברה בחו"ל. חברות בקפריסין, במדינות ברית המועצות לשעבר היושבות על התפר שבין מזרח ומערב ובמיוחד הקמת חברה במלטה מאפשרים למשקיעים מכל קצוות הקשת לגדול עם החלומות שלהם וליהנות ממקומות מעבר לים שמציעים תנאים והטבות גדולות יותר לעסקים.

למען האמת לא צריך להיות משקיע מזן מיוחד כלשהו, עשיר או פיקח וממולח מאוד כדי להצליח למשל עם הקמת חברה במלטה. הגלובליזציה, בעולם המודרני שלנו כבר אינה אמורה להיות חסם או אבן נגף אלא דווקא משמשת כיתרון. בנוסף, תמיד חשוב לזכור כי ניתן להיעזר בחברות מקצועיות המתמחות בהקמת חברות בחו"ל והם אלו המלווים גם חסרי ניסיון מא' -ת' בצורה פשוטה אך מקיפה.

למה בעצם ללכת על הקמת חברה במלטה?

בטרם ניגע בסיבות והיתרונות של הקמת חברה במלטה, ננסה לגעת בקצרה ביתרונות הרבים של פתיחת חברות בחו"ל בכלל. הנקודה הראשונה היא הגלובליזציה. בעולם שכולו כפר גלובלי אחד, חברה בחו"ל לא רק ממותגת כחברה בינלאומית אלא גם פועלת ככזו ולפיכך, נפתחים בפניה מגוון רחב של שווקים עם פוטנציאל עצום, שהארץ החדשה מגשרת על בעיות המרחק מישראל. גם הפיכת חברה ישראלית לחברה בינלאומית, מקנה לה מכובדות וקבלת יחס שונה מן הקצה אל הקצה, בקרב המערכת הבנקאית, מוסדות וגופים עסקיים וכמובן הלקוחות.

הסיבה השנייה היא הקלות רבות מספור שקורות רק במדינות מסוימות בחו"ל ונוגעות לענייני רגולציה ומיסוי, המהוות הקלה רבה על התנהלות העסק הן בפן הביצועי והיומיומי והן בפן הכלכלי. הקלות והטובות מיסוי יכולות להיות משמעותיות מאוד, למשל בעת הקמת חברה במלטה וברבים מן המקרים, אין הכרח של ישיבת החברה עצמה במדינה.

איים של הטבות

מלטה היא מדינת איים הנמצאים במימי הים התיכון דרומית לאיטליה. העובדה שהיא שוכנת בתפר שבין אירופה, אסיה ואפריקה, הופך את המדינה לאסטרטגית וכתחנת סחר שוקקת חיים.  בניגוד לשכנותיה, עומדת לזכותה העובדה שזו מדינה יציבה מבחינות רבות כמו ביטחון, כלכלה ופוליטיקה, היא מהווה בסיס למשקיעים רבים הנהנים גם מרמת חיים טובה ומבנקאות ומערכת פיננסים איתנים. יתרון גדול לא פחות של מלטה, נעוץ בעובדה כי המטבע בו נעשה שימוש במדינה הוא האירו והיא חלק מן האיחוד האירופי, דבר שפותח את הדרך לסחר קל ובטוח עם שאר חברי הגוש והאיחוד, גם במערב אירופה. 

וכעת להטבות וההקלות הכלכליות במדינה. מלטה היא גן עדן למשקיעים משום שמלבד העובדה שיש לה אמנות מס עם מדינות רבות בעולם, שיעור המס שלה, בקרב משקיעים זרים, יכול להגיע גם לרק 5%, במידה וההקלות הרבות מושתות עליך וכן אין תשלום ניכוי מס במקור על דיבידנדים. יתרונות אלו ואחרים הפכו את מלטה למקום שחברות זרות רבות בתחומי ההיי-טק, ההימורים, הכספים והשיווק הדיגיטלי, רואים בה כבית עסקי ונהנים משפע הפוטנציאל שהיא מציגה ומאפשרת.

לא לבד.

כמובן, שרק צעדים נכונים אשר נעשים מראש ובתכנון נכון, בעזרת חברה המתמחה בתהליך הקמת חברה במלטה, תביא לכם את מירב ההקלות. ניסיון לפתוח חברה בחו"ל בלי לדעת לעומק את שפתה, תרבותה, ערכיה העסקיים והכלכליים, יכולה להיות מורכבת ועתידה לכישלון. אין דין של הקמת חברה במלטה לדין של הקמת חברה בקרואטיה, רומניה או במדינות רבות אחרות. כל מדינה מצריכה הסתכלות ודרך פעולה שונה, שכן חוקי המדינה, החובות והזכויות, מערכת המיסוי וכד'- שונות מאוד. 

מנגד, ליווי מקצועי שכזה לא רק הופך את הפתיחה וההתבססות לקלות יותר, אלא גם מנצל את הידע המשפטי, הרגולטורי והפיננסי של המדינה ויכול לרתום אותו לטובתכם. למען האמת ליווי שכזה יכול להתבצע ממש פה בישראל ואין צורך לנסוע מראש למלטה או לכל מדינה קרובה אחרת. חברת יכולה לבצע בצורה מהירה, אמינה ודיסקרטית את הקמת החברה גם בטוח ימים ספורים. 

תוכל להיעזר בשורותיה של חברה שכזו לא רק בנושא הקמת החברה אלא גם בפיתוח המטה המקומי במלטה, שכירת נכסים ועובדים, פתיחת וניהול חשבונות בנק במדינה, שירותי תפעול, דואר  ועוד. לצורך קבלת מעטפת מותאמת ומלאה, על החברה המלווה אתכם להיות כמובן מומחית לעומק במדינת היעד וכן לאפשר לכם מפגש עם ארסנל רחב של מומחים, בתחומי הבנקאות והפיננסים, המשפט והחוק, רגולציה ותפעול ופונקציות רבות נוספות.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

תרגום מסמכי חברה

בשעה טובה התקדמתם ליצירת שיתופי פעולה עם חברה בינלאומית גדולה שנמצאת בחו"ל, ולכן עומדת בפניכם האפשרות להרחיב את הפעילות העסקית של החברה שלכם, להגיע לקהל

הקמת חברה משפחתית
הקמת חברה משפחתית

חברה משפחתית היא כמו חברה בע"מ אך המיסים שלה מחושבים בצורה אחרת. מהי חברה משפחתית? למה להקים חברה משפחתית? מה התהליך של הקמת חברה משפחתית

הקמת חברה באסטוניה
הקמת חברה באסטוניה

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות בחו"ל, מסיבות שונות כאשר המרכזיות ביניהן יהיו נוחות ומיסים. כך גם באסטוניה שממוקמת באזור הבלטי שבצפון אירופה. אז למה להקים

הקמת חברה במקלטי מס
הקמת חברה במקלטי מס

ישראלים רבים מעוניינים להקים חברות במדינות שונות ברחבי העולם. יש לכך סיבות שונות. אחת הסיבות לכך היא להוריד את שיעור המס שיש לשלם על ידי

074-7765923