הקמת חברה באינטרנט

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הקמת חברה באינטרנטהקמת חברה באינטרנט

תמיד חלמתם לפתוח חברה משלכם? אבל למה לא בעצם ארגון או עוסק מורשה, מה זה בעצם חברה? והאם הקמת חברה באינטרנט היא שוות ערך לתהליך המסורתי? לכל עסק יש מטרה זהה, להרוויח כסף ולשרוד בשוק הקשה הזה שיש בארץ וגם בעולם. חברה בע"מ הינה חברה מאוגדת אשר יש לה לא מעט הטבות במקרה בו בעל החברה מגיע להפסדים. למעשה, ההבדל העיקרי בין חברה בע"מ ובין עוסק מורשה הוא משפטי, חברה היא אישיות משפטית נפרדת שאינה תלויה במחזיק מניות או כל אדם אחר. 

 

איך פותחים חברה?

זה אמנם נשמע מאוד פשוט, אבל לא כל אחד יכול לפתוח חברה. כדי לעמוד בתנאים המאפיינים חברה יש לעמוד במחזורים גבוהים בהתאם להוראות מס הכנסה, כאשר יש רווחים גבוהים שהמיסוי שלהם יקר כעצמאי (מס חברות עומד על כ-20%). בקיצור, יש לכם הרבה תנאים שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם מנסים לפתוח חברה בכלל. הצעד הראשון שלכם הוא לפנות לעורך דין כדי למצוא את השם הנכון לעסק שלכם. עורך הדין מבקש שלוש שמות, הוא צריך לוודא ששם החברה העתידי שלכם לא מזכיר או לא אותו שם כמו חברה קיימת אחרת – אחרת אתם חשופים לתביעות. לאחר מכן, עורך הדין ממלא טופס פתיחת חברה בע"מ וניגש לרשם החברות. 

לסיכום, גם כאשר מדובר על הקמת חברה באונליין, אתם צריכים אנשי מקצוע אשר ילוו אתכם בתוך כל התהליכים המשפטיים. כל הכנסה שיש לכם מחויבת בדיווח, לצורך הכרה בעסק אתם צריכים עורך דין אשר ילווה אתכם וימנע כל חשש מתביעות. תהליך של הקמת חברה באינטרנט כולל רישום אצל רשם החברות וכמו כן, ייתכן ויהיה לכם מיסוי נוסף כאשר אתם מוכרים את המוצרים שלכם באופן בינלאומי, זה מאוד תלוי בסוג החברה. 

 

האם צריך לגשת באופן פרונטלי לרישום חברה?

הקמת חברה באינטרנט כשמה כן היא. בין אם מדובר על חברה בינלאומית שעובדת רק באופן מקוון ובין אם מדובר על חברה פיזית בארץ או בחו"ל, אתם צריכים להתחיל מהגשה של מסמכי ההתאגדות באופן מקוון. עליכם למלא את הטפסים הרלוונטיים, לא תהליך ארוך מדי ולאחר מכן, עורך דין מטעמנו ייצור קשר לתיאום מועד החתימה על המסמכים. תוך כמה ימים אתם אמורים לקבל תעודת התאגדות עם מספר ח.פ. 

זכרו, במיוחד כאשר מדובר על חברה שעוסקת באופן מקוון, החשיפה לתביעות הינה גדולה יותר. אתם צריכים לוודא שאתם לא בחרתם בשם קיים, אתם צריכים לבדוק שאין לכם איזה פטנט שהוא כבר קיים ובכך, אתם עלולים להיות חשופים לתביעות שונות. טפסי ההתאגדות כוללים רישום חברה עם שמות חלופיים, הצהרה של בעלי המניות הראשונים והצהרה של הדירקטורים הראשונים. מלבד לכך, עליכם ליצור תקנון חברה אשר מייחד אתכם ועונה על הצרכים של הלקוח.

 

מה בנוגע לשותפים?

פעמים רבות אנחנו לא מקימים חברה לבד, אלא עם שותפים. אפשר לפגוש שותפים כמעט בכל עסק בארץ ובחו"ל. עם זאת, עליכם ליצור מערכת יחסים עם השותפים אשר תהיה מוכרת על כל הצדדים. עליכם יהיה לחתום על הסכם מייסדים אשר אמור להגדיר איך העסק מתנהל מבחינת זכויות וחובות של כל שותף. ברגע בו כולם חותמים על ההסכם, אתם יכולים למצוא את עצמכם מוגנים מפני תביעות או דעות חלוקות (בתקווה שזה לא יקרה כמובן). אפשר להשוות את התהליך הזה להסכם ממון אצל בני זוג, אתם לא יכולים לדעת מה יקרה בעוד כמה שנים. חשוב שהחוזה ביניכם יהיה מפורט ומוסכם על כל הצדדים.

 

יתרונות של הקמת חברה באינטרנטיתרונות של הקמת חברה באינטרנט

  • זמן – זמן הוא המשאב הכי חשוב שיש לנו וכאשר אנחנו חוסכים בזמן יש לנו הרבה יותר זמן פנוי כדי להתעסק במה שחשוב באמת – העסק שלכם. הקמת חברה באינטרנט יכולה להפוך לתהליך קצר במיוחד ותוכלו תוך מספר ימים כבר להתחיל בפעילות עסקית.
  • עלויות – המחיר אותו אתם משלמים עבור פתיחת עסק מתחבר באופן ישיר לזמן שלכם. כאשר יש לכם יותר זמן לעסוק בעסק ולא להתעסק דווקא בפתיחה שלו, אתם חוסכים לא מעט כסף. מלבד לכך, ברגע בו אתם פותחים עסק באינטרנט אין לכם את אותם המשאבים הנדרשים לעסק אחר. נדגיש ונאמר, ישנן עוד עלויות עבור פתיחת עסק, כמו ליווי מקצועי של עורך דין בתהליך. עם זאת, הקמת חברה באינטרנט מחייבת אתכם לעמוד בכל הקריטריונים הנדרשים. ברגע בו אתם בוחרים עורך דין מקצועי שמלווה אתכם מתחילת התהליך ועד לסופו, אתם חוסכים לעצמכם כאב ראש בעתיד. אל תסתפקו בחוזים בעל פה, על אף שאתם מאוד סומכים על השותפים שלכם.
  • שם החברה – יתרון נוסף של הקמת חברה באינטרנט היא שהכל נגיש לכם שם, אתם יכולים לראות בדיוק אילו שמות רלוונטיים עבור העסק שלכם, האם קיימים עסקים כמוכם כבר וכמו כן, יש לכם תמיד הצעות חלופיות במקרה וכן קיים השם במערכת.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

פנסיה
מהן שלבי חיסכון לפנסיה ואיך לארגן את המסלקה הפנסיונית שלך?

החיסכון לפנסיה הוא שלב חשוב ומרכזי בתהליך ההתארגנות לפנסיה. כאשר אנו חוסכים לפנסיה, אנו מבטיחים לעצמנו מקור הכנסה בעת פרישה. זה יכול להיעשות באמצעות הפקדות חודשיות בקרן פנסיה או בתוכנית פנסיה עצמאית. החיסכון לפנסיה חייב להתחיל מוקדם ככל האפשר, על מנת לייצר סכום משמעותי שיהפוך למקור הכנסה ביום הפנסיה.

כל מה שחשוב לדעת על הקמת חברה ב-2024

הקמת חברה עשויה להיות החוויה המרגשת והמתגמלת ביותר שתחוו בחיים. אבל השאלה היא מאיפה מתחילים? יש כמה דרכים להקמת עסק והן כוללות מגוון של שיקולים, כדי ללמוד עוד על הנושא, המשיכו לקרוא!

שמאי מקרקעין בחריש

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

שמאי מקרקעין בעומר

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

שמאי מקרקעין בתל-אביב

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

074-7765923