הגשת טופס תביעת חוב להגשה בהליך פירוק חברה

למגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מציעים אונליין:

הליך פירוק חברה או הגדרת חברה כחדלת פירעון, היא הליך קשה וסבוך אשר מעורבים בו גורמים רבים. אחד מן הגורמים, הם נושי החברה, שהם למעשה בין אלו היכולים לגרום לפתיחת התהליך כולו. נושים אלו יכולים להיות ספקים, לקוחות וכן עובדים של חברה אשר נמצאת בהליך של פשיטת רגל, פירוק, חדלות פירעון או תהליך שיקום חובות.

תביעת החוב

כאשר חברה פותחת בהליך של פשיטת רגל או פירוק, הרי שעל הנושים שלה או כל מי שחייבים לו כסף, נדרש למלא טופס תביעת חוב להגשה בהליך פירוק חברה וזאת לאחר מתן צו פתיחת ההליכים כנגד החברה. את טופס תביעת חוב להגשה בהליך פירוק חברה מוסרים לכונס הנכסים הרשמי אשר אוסף את כלל תביעות החוב המוגשות כנגד החברה והוא מעבירם לטיפולו של הנאמן או דמות אחרת רלוונטית אשר מונתה על ידי בית המשפט.

את טופס תביעת חוב להגשה בהליך פירוק חברה מוסרים לכונס הנכסים הרשמי אשר אוסף את כלל תביעות החוב המוגשות כנגד החברה

מתי ניתן למלא טופס תביעת חוב להגשה בהליך פירוק חברה?

הגשת טפס תביעת חוב רלוונטי במקרים בהם החברה מוגדרת בבית המשפט כחלדת פירעון, קרי הישות המשפטית שהיא החברה אינה מסוגלת עוד כרגע להחזיר את כל חובותיה לנושים. החברה במקרה זה תהיה בהליך פירוק, לרוב דרך בית המשפט. את טופס תביעת חוב להגשה בהליך פירוק חברה יש להגיש, ברוב המקרים, בתוך תקופה של 6 חודשים מיום מתן צו פתיחת הליכים.

כאמור, כל התביעות נאספות על ידי הנאמן  שהוא הדמות האחראית על כלל נכסי החברה ובעצם על "הקופה" שלה  והוא מחל בסידור העדיפויות של הנושים, תוך קביעה מי יקבל את החייבים לו ראשון וכך הלאה והלאה. הנאמן אומנם קובע סדר זה, אך בהחלט ניתן לערער על החלטתו ולכן במקרים אלו ובתהליך כולו, כפי שנפרט בהמשך, חשוב להיעזר בעורך דין או בחברה המתמחה בעולמות פירוק חברות.

הגשת טפס תביעת חוב רלוונטי במקרים בהם החברה מוגדרת בבית המשפט כחלדת פירעון

טופס תביעת חוב להגשה בהליך פירוק חברה

כפי שהסברנו טופס תביעת חוב להגשה בהליך פירוק חברה נועד כדי לאפשר לנושים, ספקים, עובדים או גורמים אחרים, להצהיר על חוב שיש כלפיהם מצד החברה. מוסדות המדינה ובתי המשפט פועלים על מנת להעניק צדק לאלו שיכולים להיפגע מפירוק החברה ותביעת החוב היא הדרך לאגד ולאסוף את כל המידע בעניין זה- כדי לתת לו מענה מיטבי. במקרים רבים, חלק מאלו שחייבים להם כסף, אינם מודעים לפירוק החברה ולכן למרות שיש להגיש את התביעה בתוך 6 חודשים, בית המשפט נוטה לרוב להקל בכך.

יחד עם זאת, טופס תביעת חוב להגשה בהליך פירוק חברה, חייב להיות עשוי במקצועיות ולהיות מדויק, שכן יש לו משמעות רבה בקשר לכסף שלכם. במקרים רבים ניתן להגישו בצורה מקוונת אך גם אז, כדאי להתייעץ עם חברה המתמחה בנושא- כדי למטב את מצבכם.

טופס תביעת חוב להגשה בהליך פירוק חברה, חייב להיות עשוי במקצועיות ולהיות מדויק, שכן יש לו משמעות רבה בקשר לכסף שלכם

הגשת טופס תביעת חוב להגשה בהליך פירוק חברה

את הטופס יש להגיש רק לאחר תשלום אגרה סמלית הנעה סביב 30 ₪ ויש למלא אותו באתר הממונה  על חדלות פירעון ולא לכוח לצרף את המסמכים הרלוונטיים וההוכחות הנדרשות לכך שיש כלפיכם חוב. טופס שאינו מלא כיאות או חסרים בו פרטים והוכחות, צפוי לגרום למגיש הבקשה בעיות בעתיד.

הנאמן המקבל את כלל הבקשות מכריע כאמור, לגבי קבלת התביעה ועליו להודיע למגישים את החלטתו בתוך 90 יום. לעיתים, בקשות נדחות מסיבות רבות. זה לא אומר שזה סוף פסוק. לעיתים מדובר רק בהגשה לא נכונה או פרטים שחסרים אבל גם עם הכל נעשה כיאות וזוהי החלטתו של הנאמן, ניתן לערער עליה בפני בית המשפט. גם במקרה זה מומלץ להיעזר בשירותי חברה מקצועית המתמחה בתחום– שתאבק למענכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר להתייעצות עם אחד המומחים שלנו
לוגו - GALBO

הצוות שלנו בגלבו מחזיק בידע רב, ניסיון עשיר וקשרים ענפים, ויוכל לעזור לכם בכל הקשור להקמת החברה שלכם בקפריסין. לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות, החל מהצעד הראשון להקמת החברה ועד להנהלת חשבונות שנתית, וממשיכים לספק קשת רחבה של שירותים לחברות תחת קורת גג אחת.

ביטוח לאומי פירוק חברה

אם אתם שואלים לגבי ביטוח לאומי פירוק חברה, אתם כנראה בעיצומו של תהליך פירוק חברה, או שמא אתם מפוטרים עקב הנסיבות האלו. ככה או ככה,

רשם חברות פירוק חברה

פירוק חברה הוא אחד מהליכי הזכות המשמעותיים ביותר בעבור בעלי חברות, למרות מה שנהוג לחשוב. זאת מאחר שמרבית הליכי הפירוק הם למעשה הליכים רצוניים, אשר

פירוק חברה חיסול

פירוק חברה הוא מושג אשר נשמע מהצד לרוב כפעולה שאיננה רצונית, אלא נעשית מהכרח. ואולם, לא בהכרח כך הדבר, למעשה, פירוק חברה יכול שיתבצע באופן

074-7765923